ze zei het over haar kindquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze heeft anders ook een hond van 2,5 jaar....

Ik denk nog meer, dag 4 en ze zit al bij me in bed. Dat gaat goedkomenquote:

Zijn eerste snorhaartjes?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dit toch, boven zijn lip
[afbeelding]

Vergeet zijn mooie diadeem niet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Nee. Nee. Die jongen heeft echt totaal niks aantrekkelijks. Nee. Iew.

Ik dacht dat ze alop 786 zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....

vandaag alleen bedoel je natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....

Sinds ze zijn begonnen met eten maken volgens mij...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
vandaag alleen bedoel je natuurlijk![]()

Sorry, mijn theorie kan niet kloppen, die 3 dingen samen heeft ze alleen vandaag al wel meer gezegd...quote:

Dan ben ik na een uurtje naar huis omdat ik me niet zo lekker voelquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zal zo iemand maar op een verjaardag tegenkomen

quote:

BB zal wel zorgen dat dat goed komt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Langzaam maar zeker raakt het ritme in de war... ze eten nu al om 20.30 's avonds

Ik hoorde iemand aan tafel dezelfde opmerking makenquote:

De zweep eropquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef Tamaartje het volgende:
Het wordt inderdaadwel tijd voor een opdracht ofzo vind ik![]()

Dan zou het wel gaaf zijn als ie nu zou afgaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
haha Egbert: "die telefoon staat er alleen maar voor decoratie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |