LS...er moet me echt van het hart dat jij er een hele vreemde negatieve kijk op mensen op na houdt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Taktiek, het is allemaal taktiek... (of ze moet wel heeeeeel er lang droog staan)
ze zei het over haar kindquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze heeft anders ook een hond van 2,5 jaar....
Ik denk nog meer, dag 4 en ze zit al bij me in bed. Dat gaat goedkomenquote:
Zijn eerste snorhaartjes?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dit toch, boven zijn lip
[afbeelding]
Vergeet zijn mooie diadeem niet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Nee. Nee. Die jongen heeft echt totaal niks aantrekkelijks. Nee. Iew.
Ik dacht dat ze alop 786 zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....
vandaag alleen bedoel je natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....
Sinds ze zijn begonnen met eten maken volgens mij...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
vandaag alleen bedoel je natuurlijk![]()
Sorry, mijn theorie kan niet kloppen, die 3 dingen samen heeft ze alleen vandaag al wel meer gezegd...quote:
Dan ben ik na een uurtje naar huis omdat ik me niet zo lekker voelquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zal zo iemand maar op een verjaardag tegenkomen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |