Heb het even veranderd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef witste het volgende:
[..]
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...
Veel harder!
Tuurlijk, zeggen dat Janine op Chantal lijkt maar ze alleen langer op de BBQ heeft gelegen, zeggen dat Semih een achterbaks iemand is omdattie blijkbaar ff Turks praat, dat constante tussen de regels door geouwhoer. Dat kan allemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie daar niks verkeerds in
Als je je daar aan stoort, dan kun je 's zomers beter binnen blijven.
Lekker nuttig: ze wisselen stream 1+2 met 3+4 omquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef witste het volgende:
Rot op met die streams van de zussies!!!! Ik zit een conversatie te volgen!!!!
Haha, dank je! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, was meer ook in het algemeen...quote:
+ dat het geluid een paar sec knalhard was maargoedquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Lekker nuttig: ze wisselen stream 1+2 met 3+4 omDe zusjes zaten eerst op 1+2, nu op 3+4
Semih is toch een Turk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.
En anders ben jij er nog om dat voor hem te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih is toch een Turk?
Ik bedoel er verder niets ergs mee hoor. Behalve dat hij z'n afkomst wel weer eens heel duidelijk maakt.
Laat me raden, een kamertje voor twee. . .quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline naar de dbk!
Geloof je t nou zelf ook echt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih is toch een Turk?
Ik bedoel er verder niets ergs mee hoor. Behalve dat hij z'n afkomst wel weer eens heel duidelijk maakt. En de gedachten die daarbij horen. Maar dat is het probleem van Micheline. Als Semih er uit ligt en op de streams haar tieten ([afbeelding]) ziet...
Tja, daar gaven ze zich voor op he???? It's all in the game....
Je had wel gelijk. Soms dan komt iets niet zo over als het op de streams te horen/zien was. Dan moeten er wat beeldende woorden bij zegmaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef witste het volgende:
[..]
Haha, dank je! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, was meer ook in het algemeen...
Tis nou eenmaal beter meekijken dan meelezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |