ze slikt wel door.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Micheline zegt anders ook dat ze voorkeur heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken hequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
heb jij geen ondertiteling bij je stream dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef witste het volgende:
[..]
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...
Veel harder!
Vast een moeilijke jeugd gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken he![]()
check zijn naam even... dan snap je hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...
Hij moet eens weten dat Mich al in "vol ornaat" te zien was....
[afbeelding]
Ik zie daar niks verkeerds inquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.
het is gewoon irritantquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb daar ook moeite mee
Jeuk jeuk jeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |