Ik moet nu toch ff m'n eigen post quoten.... Zit er iets op die vork?? "Kliko" had een hooivork vol, die ze naar binnen schoof...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ze probeert de "kliko" na te doen.
Ik mis het snorretje Scanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die's leuk. Ik was zelf met deze bezig:
[afbeelding]
Ik las dat je het snorretje van Scan miste....quote:
Das dritte Reich was meer dan alleen der Fuhrer..quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t maar saai.
Dacht ik ook te horen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Tamaartje het volgende:
Zegt Sem nou dat die genomineerd is?
Hij mag dat niet zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Ja, maar hij mocht het er niet over hebben toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
Dat was al bekend, maar dat mocht hij alleen bespreken met Milicaquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Sem is ook genomineerd.
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Zeur nie, ze is lieeeef!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind die stem van Micheline een beetje zeikerig nu
Geen idee, hij zat Turks te kletsen met Mich.... En ik verta geen Turks...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
huh ik mis iets.. wie heeft wat afgesproken?
hahaquote:
De 2 zusjes begrijp ik ook nooit als ze met elkaar zitten te praten. Probeer t allemaal n btje in een nuance te zien, okay, als ze nou een heeeel gesprek in t Turks gaan voeren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Dus ze mogen lekker Turks praten... wat niemand begrjpt... Duhhhh. Dan kon ik me ook met mijn Spaanse zoontje opgeven....
Menih had ik wel hoog, maar dat Turkse gelul. zou niet mogen.....
Ze hebben samen iets afgesproken wat NEDERLANDERS niet begrijpen, en het is een Nederlands programma.
Sabrina jankt omdat iedereen denkt dat Etienne en zij een stel zijn?quote:
ja zielig voor dat varken inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef femfatale het volgende:
[..]
da's een belediging voor
[afbeelding]
Nogmaals, kap s met dat pronederlands gelul.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En achterbaks, zie foto beneden je post, daar zit ze Turks te kletsen met Semih....
ik kijk maar 1 stream tegelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
mijn streams haperen regelmatig.... jullie ook last van? Ik mis stukjes gesprek
Jij kijkt zeker via die ene site? Die gebruikt de XS4All server die nogal eens hapert. Wachten totdat FlorisD terug is van vakantie, dan ga ik weer op zijn site kijken met serverkeuze.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik kijk maar 1 stream tegelijk4 streams kan mn laptopje niet aan
bij mij nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Bij mij hapert die 1e ook al de hele tijd![]()
![]()
Jank hier dat je streams het niet doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Je bent idd maar simpel zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih heeft gelijk..... "Ik ben en blijf een Turk..."
reactie op edit
wat heb je tegen hun?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
reactie op edit
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
bij mij nietik gebruik die van crossmediaventures.com jij ook?
(mag eigenlijk niet hier dit maarja)
ik kijk ook 1 stream te gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik kijk maar 1 stream tegelijk4 streams kan mn laptopje niet aan
Afspreken om te gaan sexen isquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Micheline: "Zullen we gaan sexen vanavond?"
Micheline: "Ben je gek. Wat een rare vragen stel jij"
Kun je je racistische kutopmerkingen anders gewoon voor je houden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
reactie op edit
ja moet je even hier kijken voor de adressen FAQ, Policy en Streamsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
msn... ga die van jou maar es testen
![]()
Daar is wel h eel simpel een fakeje van te makenquote:
nee via wMPquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker via die ene site? Die gebruikt de XS4All server die nogal eens hapert. Wachten totdat FlorisD terug is van vakantie, dan ga ik weer op zijn site kijken met serverkeuze.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe graag mijn Nick eer aan...![]()
Wat ze zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kun je je racistische kutopmerkingen anders gewoon voor je houden?
ik zou zeggen....leef je uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is wel h eel simpel een fakeje van te maken
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Semih tegen Micheline: "Zullen we gaan sexen vanavond?"
Micheline: "Ben je gek. Wat een rare vragen stel jij"
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.quote:
een rampetamppartij met een geile Indoquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Monique probeert Sabrina te behoeden voor iets.
ze slikt wel door.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Micheline zegt anders ook dat ze voorkeur heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anti-rook campagne van Semih. En Turks lullen. En genomineerd zijn....
Ja ja , hij heeft zijn voorkeur....
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken hequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
heb jij geen ondertiteling bij je stream dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had Semih redelijk hoog, maar met dat achterbakse gedoe, om in het Turks te gaan kletsen, is hij in waardering gezakt.
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef witste het volgende:
[..]
Toch leest dit hééél anders terug dan dat je het in de streams zelf ziet en hoort...
Veel harder!
Vast een moeilijke jeugd gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt er wel *heel* veel moeite mee om controle kwijt te raken he![]()
check zijn naam even... dan snap je hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat lul je slap man. Echt, heel erg matig hoe je bezig bent.
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is genomineerd he? Dus dan wil die Turk wel alles uit de kast halen om kijkcijfers te krijgen...
Hij moet eens weten dat Mich al in "vol ornaat" te zien was....
[afbeelding]
Ik zie daar niks verkeerds inquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Modjes zijn t er dan ook mee eens zo te merken. Of zijn ze er wéér niet.
het is gewoon irritantquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb daar ook moeite mee
Jeuk jeuk jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |