Daar hebben ze niet echt systeembeheerders/consultants nodigquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Homdeck het volgende:
Sociale werkplaats?
Ze was nogal "ontdaan" door de strakke actie van Sjaak (fictieve naam). Ze zit nu bij te komen achter een kop koffie nadat ze een gesprek met de manager heeft gehad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Rio het volgende:
Die zal balen als hij weer bij zijn positieven komt. Wat was haar reactie, gaat ze er werk van maken oid?
en anders ik wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
Op dit moment: een overheidsinstantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
fanmail als "Ik vin jou eh viezuh man"
Ach, hij gaat het wel op iedere volgende borrel / etentje / gelegenheid te horen krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
Normaal durft hij natuurlijk niet, mij benieuwen wanneer ze hem op kantoor roepen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekkenDaarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag![]()
Ja, achtbanen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef seto het volgende:
Als hij niet ontslagen wordt..
zijn er nog banen beschikbaar?![]()
Als het nou een mannelijke collega was geweest...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso... Dronken op je werk aankomen is al een big no-no... laat staan dat je ook nog eens een vrouwelijke collega gaat lopen betasten.
Volgens mij is dat overal not done, tenzij je een pooier bent ofzo.
Je mag toch wel dronken schoffelen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je mag toch wel dronken schoffelen?
Dankje voor de toelichting!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Triest en Verdrietig Persoon
Zorg dat je morgen popcorn meehebt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
...
Dat belooft wat voor morgen. Het begint steeds leuker te worden![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update
Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplapMeneer is nog niet helemaal nuchter dus.
Wheheh, ik denk dat Sjaak de sjaak isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont".
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Pff, wat een kutwijf die Diane. Ik was meteen doorgelopen naar "achteren".
quote:Sexualiteit: Geen van beide.
Volgens mij is ie gewoon thuis verder gegaan met zuipen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplapMeneer is nog niet helemaal nuchter dus.
Inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef Jikpunth het volgende:
Dat belletje terug naar de medewerkster was inderdaad niet heel slim van hem. Overigens vind ik de manager ook niet heel doordacht overkomen door de collega thuis op te bellen hierover.
Zeker omdat i vent nog bezopen is....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef Jikpunth het volgende:
Dat belletje terug naar de medewerkster was inderdaad niet heel slim van hem. Overigens vind ik de manager ook niet heel doordacht overkomen door de collega thuis op te bellen hierover.
De volgende dag meteen apart nemen en hierover een op een praten. Je weet dat als hij zo zat was dat hij waarschijnlijk nog niet nuchter is, dan ga je het niet over zijn functioneren hebben... beetje ondoordacht dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Echo99 het volgende:
InderdaadDit had ie tijdens een werkoverleg moeten doen
![]()
Welke management cursus heb jij gevolgd manquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
De volgende dag meteen apart nemen en hierover een op een praten. Je weet dat als hij zo zat was dat hij waarschijnlijk nog niet nuchter is, dan ga je het niet over zijn functioneren hebben... beetje ondoordacht dus.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Echo99 het volgende:
Welke management cursus heb jij gevolgd manBeetje sensatie op het werk van tijd tot tijd komt de sfeer (en dus de productiviteit) ten goede
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:08 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan had je hem niet naar huis moeten sturen
![]()
Jij hebt graag dronken mensen aan het werk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als het mijn personeel was geweest had ie ook echt niet thuisgezeten
![]()
Dat bevestigd wel mijn vooroordelen over hypotheekadviseurs (die zijn overigens grotendeels positief)quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
![]()
Dat is tof ja, je kan er later bovendien nog misbruik van maken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Jullie mods nemen altijd alles mee naar 'achteren'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Pff, wat een kutwijf die Diane. Ik was meteen doorgelopen naar "achteren".
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is tof ja, je kan er later bovendien nog misbruik van maken.
Het was een grapjequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij hebt graag dronken mensen aan het werk?![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef Hork het volgende:
Klinkt alsof Sjaak een hoofdprijs in de loterij gewonnen heeft![]()
*kijkt naar usernamequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
Geniaal, die gast heeft echt MEGA gezopen of zit gewoon nog steeds te zuipeN!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe is deze 'Sjaak' eigenlijk op de werkvloer wanneer hij niet bezopen is? Vertel eens wat meer over deze beste man, ik vind het echt een grappig figuur namelijk![]()
.
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe is deze 'Sjaak' eigenlijk op de werkvloer wanneer hij niet bezopen is? Vertel eens wat meer over deze beste man, ik vind het echt een grappig figuur namelijk![]()
.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleisterVerder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
En je noemt ehm zo nu en dan papa?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleisterVerder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
Totaal ongegrondquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Ja, nieuws gaat snel. Zeker als het Sjaaknieuws betreft.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, nieuws gaat snel. Zeker als het Sjaaknieuws betreft.
[offtopic]
Jij komt uit Heerlen zie ik?
[/offtopic]
Nee, geen ABP ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
why? overheidsinstelling in heerlen?
Ho, ik ben ICT-er. Hij is boekhouder (de vraag is inderdaad voor hoe lang nog).quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Mensen die 46 jaar zijn en in de IT zitten
Arme Sjaak, geen vrouw, een drankprobleem en met een beetje pech binnenkort werkloosquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
ha okquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, geen ABP ofzoIk zit ergens anders, maar zag je signature.
[..]
Ho, ik ben ICT-er. Hij is boekhouder (de vraag is inderdaad voor hoe lang nog).
Voor hoe lang hij zijn boeken nog houdt bedoel jequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Ho, ik ben ICT-er. Hij is boekhouder (de vraag is inderdaad voor hoe lang nog).
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Tequilla, Vermouth, Port.quote:
Zoveel stressquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef mjb44 het volgende:
Schorsen die vent. Op de eerst plaats al omdat hij dronken op het werk komt, vervolgens een collega betast, en haar daarna ook nog telefonisch bedreigd. Hoe moet die vrouw (Diane) in kwestie zich wel niet voelen hoeroever? En morgen moeten ze de koffieautomaat zeker weer net doen alsof er nisk gebeurd is?
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Als ik die man in kwestie zou zijn zou ik me denk ik eerst niet weer op het werk durven te vertonen. Ik zou me doodschamen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef mjb44 het volgende:
Schorsen die vent. Op de eerst plaats al omdat hij dronken op het werk komt, vervolgens een collega betast, en haar daarna ook nog telefonisch bedreigd. Hoe moet die vrouw (Diane) in kwestie zich wel niet voelen hoeroever? En morgen moeten ze de koffieautomaat zeker weer net doen alsof er nisk gebeurd is?
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Als ik die man in kwestie zou zijn zou ik me denk ik eerst niet weer op het werk durven te vertonen. Ik zou me doodschamen.
Volgens mij wil die kerel een WW uikeringquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja? En morgen komt hij op het werk en slaat de betreffende collega eerst even in elkaar omdat ze hem zogenaamd zwart heeft gemaakt? Die vrouw is gewoon door die kerel bedreigt. Erg gaaf inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
[afbeelding]
Man, zo gebeurd er nog eens wat op de werkvloer, alleen maar gaaf.
Wat een opgedroogd zakje zure urine ben jij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ja? En morgen komt hij op het werk en slaat de betreffende collega eerst even in elkaar omdat ze hem zogenaamd zwart heeft gemaakt? Die vrouw is gewoon door die kerel bedreigt. Erg gaaf inderdaad.![]()
Ik vind dat zijn afdelingshoofd dit niet kan toelaten. om een voorbeeld te stellen moet die vent geschorst worden. Als hij hier af komt met een gesprekje en de mededeling "dat was heel stout van je, maar dat mag je niet weer doen en nu gewoon aan het werk gaan" is er iets goed mis in die organisatie. Wat moet je dan doen voordat je er uit getrapt word?
In nuchtere toestand naar de tieten van de secretaresse grijpenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen voordat je er uit getrapt word?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat een opgedroogd zakje zure urine ben jij.![]()
Jij vind dat gedrag wel normaal dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat een opgedroogd zakje zure urine ben jij.![]()
Een dronken persoon kan zeker zeer vermakelijk zijn, maar dan wel uitkijken dat je 'm niet voortdurend moet babysitten (= voorkomen dat ie alle bureaus ondernekt en dat soort grappen)quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef je gelijk, ik zou er meteen werk van maken, ongeacht zijn/haar thuis situatie, en of collegas het goed vinden of niet, fuck ehm all! kaput maken,quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Jij vind dat gedrag wel normaal dan?
Ik reageer misschien zo fel omdat een ex-vriendin van mij tijdens een personeelsfeest eens een keer van achteren vol bij haar borsten werd gegrepen (door een dronken collega). Toen ze daar wat van zei kreeg ze te horen “doe niet frigide trut”. Maar haar “gezellige” avond was wel bedorven en ze is na een kwartiertje maar naar huis gegaan. Kreeg ze de volgende dag ook nog te horen “maak er maar geen werk van, want hij heeft al eens eerder een klacht gehad en als hij weer een klacht krijgt worden er maatregelen genomen en krijgt zijn vrouw het ook te horen”. Met andere woorden: meneer was nog slachtoffer ook. Alsof mijn (nu ex) vriendin er om gevraagd had vol in haar borsten te worden gegrepen ten overstaan van meerdere collega’s.
Ik vind gewoon dat je verantwoordelijk bent voor je daden en drank geen excuus is. Dan had hij maar bij huis moeten blijven.
Dat bedoel ik dus. Je kunt het allemaal wel heel leuk vinden. Voor de vrouw in kwestie is het dat (meestal) niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane is eerder naar huis gegaan![]()
Oh jee, straks gaat hij nog langs haar huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane is eerder naar huis gegaan![]()
Indien chronisch probleem, ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef jd1982 het volgende:
Ontslaan dacht ik zo.
Ik ook wel eens. Maar niet als ik op mijn werk ben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Indien chronisch probleem, ja.
Bij een eerste keer onzin, iedereen is wel eens dronken.
Ook op zondag ochtend?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
dude... op je werkquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dude, als dit mij overkomenen was op een personeels feestje had collega lief een enorme stoot op zijn bakkes gekregen. Zolang het een ander overkomt is het wel tof om grapjes over te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Jij vind dat gedrag wel normaal dan?
Ik reageer misschien zo fel omdat een ex-vriendin van mij tijdens een personeelsfeest eens een keer van achteren vol bij haar borsten werd gegrepen (door een dronken collega). Toen ze daar wat van zei kreeg ze te horen “doe niet frigide trut”. Maar haar “gezellige” avond was wel bedorven en ze is na een kwartiertje maar naar huis gegaan. Kreeg ze de volgende dag ook nog te horen “maak er maar geen werk van, want hij heeft al eens eerder een klacht gehad en als hij weer een klacht krijgt worden er maatregelen genomen en krijgt zijn vrouw het ook te horen”. Met andere woorden: meneer was nog slachtoffer ook. Alsof mijn (nu ex) vriendin er om gevraagd had vol in haar borsten te worden gegrepen ten overstaan van meerdere collega’s.
Ik vind gewoon dat je verantwoordelijk bent voor je daden en drank geen excuus is. Dan had hij maar bij huis moeten blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Sjaak morgen:quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, het ging ongeveer zo:
Sjaak:![]()
![]()
Ik:![]()
Diane:![]()
![]()
Wij:![]()
![]()
![]()
Manager:![]()
Sjaak per telefoon:![]()
Mischien volgt er nog een![]()
Je bevindt je hier op Fok. De meeste deelnemers aan dit topic, althans de mannelijke helft, zal zich graag met ´Sjaak´ identificeren, vooral met de dronken versie van ´Sjaak´.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Je kunt het allemaal wel heel leuk vinden. Voor de vrouw in kwestie is het dat (meestal) niet.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, als dit mij overkomenen was op een personeels feestje had collega lief een enorme stoot op zijn bakkes gekregen. Zolang het een ander overkomt is het wel tof om grapjes over te maken
Mee eens, de meeste bezoekers van Fok! zijn domme 12 jarige die zich heel stoer voelen als ze zeggen dat ze het een toffe actie vinden van Sjaak. Dat ze met zo'n instelling niet verder komen dan vuilnis ophalen hebben ze nog niet door.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Je bevindt je hier op Fok. De meeste deelnemers aan dit topic, althans de mannelijke helft, zal zich graag met ´Sjaak´ identificeren, vooral met de dronken versie van ´Sjaak´.
Je dronkenschap botvieren op een niets vermoedende vrouwelijke collega, die behalve het meemaken van dit voorval ook nog ns de pech heeft dat ze in de toekomst met deze ´Sjaak´ moet werken, (althans gerede kans loop hem op de werkvloer tegen te komen (in beschonken toestand of niet)), is alleen maar ´gaaf´.
Zeur niet zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef dehero het volgende:
[..]
Mee eens, de meeste bezoekers van Fok! zijn domme 12 jarige die zich heel stoer voelen als ze zeggen dat ze het een toffe actie vinden van Sjaak. Dat ze met zo'n instelling niet verder komen dan vuilnis ophalen hebben ze nog niet door.![]()
Heb jij nooit een verjaardag/feestje op zondagavondquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
dude... op je werk
Hoef ik echt niet te proberen hier hoor
Ik vond het een toffe actie van Sjaak. Ik ben 26. Ik heb een baan waar ik stinkend veel geld mee verdien. Hou je nu je bek verder?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef dehero het volgende:
[..]
Mee eens, de meeste bezoekers van Fok! zijn domme 12 jarige die zich heel stoer voelen als ze zeggen dat ze het een toffe actie vinden van Sjaak. Dat ze met zo'n instelling niet verder komen dan vuilnis ophalen hebben ze nog niet door.![]()
Omhels je dan wel buiten werktijd secretaresses?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Maar niet als ik op mijn werk ben.
die eerder genoemde ex van mij is receptioniste (daar heb ik dus wel wat meer mee gedaan dan omhelsen buiten werktijd).quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omhels je dan wel buiten werktijd secretaresses?
Vind je dat niet behoorlijk egoïstisch of ben je gewoon zo lomp?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Zeur niet zo
Tuurlijk is 't rot, maar wie maakt zich dr nou druk over of gaat het daar over hebben?
Humor is goedEn ja, ook als andere verdriet hebben
![]()
"Neon Da Pink-a Bitchslap!!"quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef dehero het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet tegen "mensen" die het een toffe actie vinden van Sjaak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vond het een toffe actie van Sjaak. Ik ben 26. Ik heb een baan waar ik stinkend veel geld mee verdien. Hou je nu je bek verder?
Zoals al eerder gezegt, hou je je bek nu verder?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef dehero het volgende:
[..]
Vind je dat niet behoorlijk egoïstisch of ben je gewoon zo lomp?
Mee eenschquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen, niet vechten. Ieder zijn mening, zelfs Sjaak. Ik stel voor dat we op een vette update wachten![]()
Je staat in ieder geval voor je principes. Dat doe ik in het echt ook wel. Alleen niet op een internetforum. Daar kots ik op alles wat los en vast zit, en schijt ik in heilige huisjes. En guess what: Ik voel me er nog lekker bij ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef dehero het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet tegen "mensen" die het een toffe actie vinden van Sjaak.![]()
Kun je niet wat foto's van Sjaak en Diane posten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen, niet vechten. Ieder zijn mening, zelfs Sjaak. Ik stel voor dat we op een vette update wachten![]()
In dat geval: TVPquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb geen camera op mijn toestelquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Kun je niet wat foto's van Sjaak en Diane posten?
Je doet iets met hypotheken... hoe komt het nu dat ook dat me niks verbaasd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
Ik vond het een toffe actie van Sjaak. Ik ben 26. Ik heb een baan waar ik stinkend veel geld mee verdien. Hou je nu je bek verder?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:30 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Je doet iets met hypotheken... hoe komt het nu dat ook dat me niks verbaasd.![]()
Of zo:quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, het ging ongeveer zo:
Sjaak:![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Manager:![]()
Sjaak per telefoon:![]()
Mischien volgt er nog een![]()
Mensen die met hypotheken werken hebben allemaal een zelfde steekje los zittenquote:
Ja maar niet iedereen randt daarbij arme lelijke vrouwtjes aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vasthouden is geen aanranden. Update je woordenboek.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen randt daarbij arme lelijke vrouwtjes aan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Mensen die met hypotheken werken hebben allemaal een zelfde steekje los zittenOverigens kun je met de meeste wel erg lachen.
Hangt helemaal v/d situatie en bijbedoelingen af nietwaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vasthouden is geen aanranden. Update je woordenboek.
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hangt helemaal v/d situatie en bijbedoelingen af nietwaar?
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef tonja het volgende:
Vasthouden kan heel goed onder het kopje 'aanranden' vallen hoor.
aan·ran·den (ov.ww.)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vasthouden is geen aanranden. Update je woordenboek.
Ja, bij labiele mensen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef tonja het volgende:
Vasthouden kan heel goed onder het kopje 'aanranden' vallen hoor.
Conclusie: als je iemand met de beste intenties iemand bij haar tiet(en) grijpt ben je geen aanrander.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:43 schreef tonja het volgende:
met geweld dwingen tot het plegen of ondergaan van ontuchtige handelingen
een vrouw aanranden
Sjaak had - voor zover ik mij ingelezen heb - geen slechte bedoelingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan
Conclusie?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef Rio het volgende:
[..]
Conclusie: als je iemand met de beste intenties iemand bij haar tiet(en) grijpt ben je geen aanrander.
Uiteraard, maar van Dale gebruikt hiervoor een vrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Da snap ik. Maar kunnen mannen niet aangerand worden dan?
Had hij ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sjaak had - voor zover ik mij ingelezen heb - geen slechte bedoelingen.
Dubieuze woordkeuze.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Uiteraard, maar van Dale gebruikt hiervoor een vrouw![]()
Kun je na je werk niet even langs z'n huis gaan ofzo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had hij ook nietHij was in een beste stemming totdat hij in een taxi naar huis werd gepropt.
Zijn stemming werd er niet beter op nadat hij een telefoontje van de manager had gekregen![]()
Sjaak-matquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had hij ook nietHij was in een beste stemming totdat hij in een taxi naar huis werd gepropt.
Zijn stemming werd er niet beter op nadat hij een telefoontje van de manager had gekregen![]()
Doe een rooie Chateaux d'UWVquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef mjb44 het volgende:
En neem een fles wijn ofzo mee, en zak dan vanavond nog even flink door in de kroeg en dan morgen samen naar het werk.
Ik kan goed met hem opschieten, maar zoals je weet werkt hij op een andere afdeling dan ik. Dus zo goed ken ik hem niet. Hem opbellen lijkt me geen goed idee wegens politieke achtergronden (ik denk aan de 19-jarige milfhunter die hier een filmpje van haar postte hetgeen hem op zijn werk niet in dank werd afgenomen, voor zover ik dat verhaal meegekregen heb)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun je na je werk niet even langs z'n huis gaan ofzo?
Hoe goed is jouw contact met die Sjaak? Bel 'm anders straks op (en neem het gesprek op en post het hier ofzo).
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan goed met hem opschieten, maar zoals je weet werkt hij op een andere afdeling dan ik. Dus zo goed ken ik hem niet. Hem opbellen lijkt me geen goed idee wegens politieke achtergronden (ik denk aan de 19-jarige milfhunter die hier een filmpje van haar postte hetgeen hem op zijn werk niet in dank werd afgenomen, voor zover ik dat verhaal meegekregen heb)![]()
Een filmpje van 'Diane' ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan goed met hem opschieten, maar zoals je weet werkt hij op een andere afdeling dan ik. Dus zo goed ken ik hem niet. Hem opbellen lijkt me geen goed idee wegens politieke achtergronden (ik denk aan de 19-jarige milfhunter die hier een filmpje van haar postte hetgeen hem op zijn werk niet in dank werd afgenomen, voor zover ik dat verhaal meegekregen heb)![]()
Anthony Zeus, en voor zover mij bekend ben ik de enige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een filmpje van 'Diane' ?
Zijn er meer Fok!kers bij het bedrijf waar je werkt, zo ja welke Fok!ker postte dat filmpje?
wat hij zegtquote:
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
AZ #9 - Doe Het Zelfquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist?
quote:Dronken. En toch nuchter. Onderkoeld. En toch dansbaar. Slapend... EN TOCH WAKKER. D'r Sjaak de muzikale paus van Limburg.
www.drsjaak.nl/ - 3k -
Deed hij zoveel werk?!quote:
Ik ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Dreuzel het volgende:
Ben benieuwd morgen!
een beetje soap gaat verder als de pilotquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik denk dat dit topic straks een 2e deel krijgt
Zulke figuren bestaan echt hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:06 schreef arneaux het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen en ik geloof er niets van.
Lees de updates van Vogeltjesdans.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:06 schreef arneaux het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen en ik geloof er niets van.
maar een oplettende beveiligingsmedewerker heeft vast wel de video's nagekeken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:52 schreef AcidBurner het volgende:
goedemorgen sjaak!!!
ik zie hem daar al staan? echt ? heb ik dat echt gezegd? omg? ik geloof het niet...
hehehehe![]()
doet spannend muziekje opzettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:33 schreef Djep het volgende:
Hmm half tien is misschien ook nog wat vroeg om een update te verwachten.
[spannend maak modus]
wrs gebeurt daar nu van alles...
[/spannend maak modus]
Spannend, als hij nu ook nog gesloopt wordt zou dat het verhaal wel completeren!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van Diane tot nog toe geen spoor vandaagHet schijnt dat ze niet alleen komt.
Sjaak is nu dus echt het sjakiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van Diane tot nog toe geen spoor vandaagHet schijnt dat ze niet alleen komt.
Aanmoedigen is beter als bestrijdenquote:"Top! Ga zo door!"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:55 schreef AcidBurner het volgende:
bwah tis maar een saaie boekhouder he... zijn al amper mensen die da willen doen.
ik gok dan ook dat het met een sisser afloopt.
De werkplek hier doet af en toe denken aan de film office space inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef -skippybal- het volgende:
!
[..]
Aanmoedigen is beter als bestrijden![]()
En dat met die vlag enzo, werk je in The Office ofzo...
Waarom denk ik toch dat de serieuze epistels niet van jouw hand zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe.
Overdrijven is ook een vak......quote:
Relativeren ook...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak......
Wat betreft de eerste aktie van 'Sjaak' moet ze inderdaad niet te zwaar aan tillen. Maar haar vervolgens telefonisch bedreigen zou ik ook niet op me laten zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef A_L_N_F het volgende:
hahaha geweldig.
wat ik mis is een pic van:
-sjaak
-dianne
-sjaaks kantoor
hoe komt dianne niet alleen? neemt ze haar vriend mee?
trouwens dit is toch weer een leuk verhaal. en die dianne moet niet zo zeiken. ze had sjaak een trap in zijn ballen moeten geven en toen weer verder moeten gaan.
wat voor advies geeft die vent dan ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet echt systeembeheerders/consultants nodig
kettingreactie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef Kresj het volgende:
[..]
Wat betreft de eerste aktie van 'Sjaak' moet ze inderdaad niet te zwaar aan tillen. Maar haar vervolgens telefonisch bedreigen zou ik ook niet op me laten zitten.
Whehehe, koop zo'n alcoholblaasaparaat en leg die op z'n bureau.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ook zal hij dit nog jarenlang te horen krijgen
Ja, een slot op de deur met een alcoholblaasapparaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Whehehe, koop zo'n alcoholblaasaparaat en leg die op z'n bureau.
Wat een schattig kutkloontjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Verstekbakker het volgende:
Diane verdient een schop tegen haar hoofd tot er bloed uit haar enkels komt.
Wat een kutkankertyfuszeikwijf.
Dude, ga koffie halenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Verstekbakker het volgende:
Diane verdient een schop tegen haar hoofd tot er bloed uit haar enkels komt.
Wat een kutkankertyfuszeikwijf.
Nou, Diane moet nog op het werk komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Dibbl het volgende:
doen jullie ook aan sinterklaas op het werk? dat wordt dan vechten om de surprise voor sjaak![]()
maar is dit nu het einde van de soap?![]()
Een knokploegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, Diane moet nog op het werk komenEn ze komt volgens de geruchten niet alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |