Daar hebben ze niet echt systeembeheerders/consultants nodigquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Homdeck het volgende:
Sociale werkplaats?
Ze was nogal "ontdaan" door de strakke actie van Sjaak (fictieve naam). Ze zit nu bij te komen achter een kop koffie nadat ze een gesprek met de manager heeft gehad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Rio het volgende:
Die zal balen als hij weer bij zijn positieven komt. Wat was haar reactie, gaat ze er werk van maken oid?
en anders ik wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
Op dit moment: een overheidsinstantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
fanmail als "Ik vin jou eh viezuh man"
Ach, hij gaat het wel op iedere volgende borrel / etentje / gelegenheid te horen krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
Normaal durft hij natuurlijk niet, mij benieuwen wanneer ze hem op kantoor roepen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekkenDaarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag![]()
Ja, achtbanen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef seto het volgende:
Als hij niet ontslagen wordt..
zijn er nog banen beschikbaar?![]()
Als het nou een mannelijke collega was geweest...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso... Dronken op je werk aankomen is al een big no-no... laat staan dat je ook nog eens een vrouwelijke collega gaat lopen betasten.
Volgens mij is dat overal not done, tenzij je een pooier bent ofzo.
Je mag toch wel dronken schoffelen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je mag toch wel dronken schoffelen?
Dankje voor de toelichting!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Triest en Verdrietig Persoon
Zorg dat je morgen popcorn meehebt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
...
Dat belooft wat voor morgen. Het begint steeds leuker te worden![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update
Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplapMeneer is nog niet helemaal nuchter dus.
Wheheh, ik denk dat Sjaak de sjaak isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont".
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Pff, wat een kutwijf die Diane. Ik was meteen doorgelopen naar "achteren".
quote:Sexualiteit: Geen van beide.
Volgens mij is ie gewoon thuis verder gegaan met zuipen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update
Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplapMeneer is nog niet helemaal nuchter dus.
Inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef Jikpunth het volgende:
Dat belletje terug naar de medewerkster was inderdaad niet heel slim van hem. Overigens vind ik de manager ook niet heel doordacht overkomen door de collega thuis op te bellen hierover.
Zeker omdat i vent nog bezopen is....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef Jikpunth het volgende:
Dat belletje terug naar de medewerkster was inderdaad niet heel slim van hem. Overigens vind ik de manager ook niet heel doordacht overkomen door de collega thuis op te bellen hierover.
De volgende dag meteen apart nemen en hierover een op een praten. Je weet dat als hij zo zat was dat hij waarschijnlijk nog niet nuchter is, dan ga je het niet over zijn functioneren hebben... beetje ondoordacht dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:52 schreef Echo99 het volgende:
InderdaadDit had ie tijdens een werkoverleg moeten doen
![]()
Welke management cursus heb jij gevolgd manquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
De volgende dag meteen apart nemen en hierover een op een praten. Je weet dat als hij zo zat was dat hij waarschijnlijk nog niet nuchter is, dan ga je het niet over zijn functioneren hebben... beetje ondoordacht dus.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Echo99 het volgende:
Welke management cursus heb jij gevolgd manBeetje sensatie op het werk van tijd tot tijd komt de sfeer (en dus de productiviteit) ten goede
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:08 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan had je hem niet naar huis moeten sturen
![]()
Jij hebt graag dronken mensen aan het werk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als het mijn personeel was geweest had ie ook echt niet thuisgezeten
![]()
Dat bevestigd wel mijn vooroordelen over hypotheekadviseurs (die zijn overigens grotendeels positief)quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
![]()
Dat is tof ja, je kan er later bovendien nog misbruik van maken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Jullie mods nemen altijd alles mee naar 'achteren'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Pff, wat een kutwijf die Diane. Ik was meteen doorgelopen naar "achteren".
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is tof ja, je kan er later bovendien nog misbruik van maken.
Het was een grapjequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij hebt graag dronken mensen aan het werk?![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef Hork het volgende:
Klinkt alsof Sjaak een hoofdprijs in de loterij gewonnen heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |