Daar hebben ze niet echt systeembeheerders/consultants nodigquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Homdeck het volgende:
Sociale werkplaats?
Ze was nogal "ontdaan" door de strakke actie van Sjaak (fictieve naam). Ze zit nu bij te komen achter een kop koffie nadat ze een gesprek met de manager heeft gehad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef Rio het volgende:
Die zal balen als hij weer bij zijn positieven komt. Wat was haar reactie, gaat ze er werk van maken oid?
en anders ik wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
Op dit moment: een overheidsinstantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd bij wat voor een bedrijf dit alles zich heeft afgespeeld.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
fanmail als "Ik vin jou eh viezuh man"
Ach, hij gaat het wel op iedere volgende borrel / etentje / gelegenheid te horen krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
Normaal durft hij natuurlijk niet, mij benieuwen wanneer ze hem op kantoor roepen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekkenDaarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag![]()
Ja, achtbanen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef seto het volgende:
Als hij niet ontslagen wordt..
zijn er nog banen beschikbaar?![]()
Als het nou een mannelijke collega was geweest...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso... Dronken op je werk aankomen is al een big no-no... laat staan dat je ook nog eens een vrouwelijke collega gaat lopen betasten.
Volgens mij is dat overal not done, tenzij je een pooier bent ofzo.
Je mag toch wel dronken schoffelen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit moment: een overheidsinstantiedie gast komt er dus waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je mag toch wel dronken schoffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |