Is iets voor te zeggen ja...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n zus probeerde wel het wakeboarden, maar die kwam bijna niet overeind.... Dan sta ik liever wat langer dingen te proberen dan dat ik een uur ploeter om 10 seconden te staan
Lachenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ herman
ben benieuwd hoelang die sierra heel blijft.
als hij vandaag door de apk komt zal ik wel even een foto'tje spammen.
met deuk in de bumper
Modder is toch rijk aan vitamine?!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga eten halen, even het schrijnende vitamine tekort van de afgelopen dagen rechttrekken
ik ben met het origineel half europa door gereden, niets kuthok, behalve dat het een slopel is.quote:
De eerste keer dat ik in de Renault versie reed, reed ik voor het eerst schade. Zie daar: Kuthok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben met het origineel half europa door gereden, niets kuthok, behalve dat het een slopel is.
dat ligt heul niet aan de auto, ligt aan de bestuurderquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in de Renault versie reed, reed ik voor het eerst schade. Zie daar: Kuthok.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ligt heul niet aan de auto, ligt aan de bestuurder![]()
MB is overrated troep.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Geloof dat m'n baas ook over wil op deze opel
In plaats van vito's
Eenschquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MB is overrated troep.
Dus je baas heeft gelijk.
En een trauma van die ster.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch
Daarbij in die vivaro kan VEEL meer in dat zo'n schijtvito
En je krijgt een hernia van een vito![]()
Voor lange afstanden is het echt kut die stoelquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Ballebek het volgende:
Vito is best leuk, tijdje in mogen sturen in een Amigo, zat helemaal geen extra optie in...
in de sneeuw is dat juist leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enige leuke is achterwielaandrijving
Al is dat in de sneeuw weer een dik nadeel
Neen. Alleen kots neigingen, plaatjes van blauwe nummerborden op m'n netvlies en een nog grotere afkeer van kampers, murken en andere soorten zonder smaak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij krijgt een hartstilstand als ik dit doe?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in de sneeuw is dat juist leuk![]()
Ik reed meestal van Den Haag naar Amsterdam zonder last van me rug maar ja toen ik een x naar Parijs ging was het andere koekquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor lange afstanden is het echt kut die stoelHeb nu al 3 weken nerges last van in m'n rug.
Durf te wedden als ik een week in die vito heb gezeten straks dat alles weer pijn gaan doen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze willen de FBG al niet in de uitzending joh.
Dohquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze willen de FBG al niet in de uitzending joh.
Ik ben tenminste wel een leuke userquote:
Oh ja? Wie zegt datquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben tenminste wel een leuke user
De redactie.quote:
Ik typ gewoon alles over wat ik hier op de autocue krijg hoorquote:
Meermaals.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je de leukste user award wel eens gewonnen?
Doe maar. Kan je gelijk vragen of ze je humor hebben gevonden achter de schermen.quote:
Tsk. Ik vraag het vóór de schermen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe maar. Kan je gelijk vragen of ze je humor hebben gevonden achter de schermen.
True.quote:
Dat betwijfel ik nog even.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
True.Ik zei ook niet dat ik de leukste was. Maar wel een leuke
Ik denk over Big Brother. Maar ik ben maar alleenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
En waar gaat het vanavond over?
Verlaag je niet tot die baggerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik denk over Big Brother. Maar ik ben maar alleen![]()
Big Brotherquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik denk over Big Brother. Maar ik ben maar alleen![]()
Niet alleen maar over Big Brother natuurlijk. Maar ff bellen met een van de modjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Big Brother.
Dan hoef ik dus niet te luisteren.
Wat een zeikwijf ben je ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik nog even.
Leuke user. Oh ja?
Ik ben heul geen zeikwijfquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf ben je ook
En dan in ONZ waar ik NOOIT kom.
Allemaal? Hoe groot is het hok?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef Nolius het volgende:
Maar jullie mogen ook allemaal een keer langskomen hoor![]()
Dat vraagt om een topicquote:
Oh ja, Nolius, http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Nolius het volgende:
Maar ik ben vanavond dus maar alleen, dus jullie mogen allemaal aan de skype hangen
Inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nieuw record! Het heeft maar liefst 6 posts geduurd voordat iemand over je foto's begon
Echt nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, Nolius, http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
21 - 22 en 22 - 23 is hetzelfde!
Ow, die ui had waarschijnlijk niet geholpen tegen die rommel die uit m'n oor kwamquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
sterf met een gezwel in je anus!
tvp.
Sandra wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je de leukste user award wel eens gewonnen?
Tsk, je kunt heus wel even je pink naar binnen vrotten, als je maar genoeg vaseline gebruikt.quote:
en bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsk, je kunt heus wel even je pink naar binnen vrotten, als je maar genoeg vaseline gebruikt.
nu pas ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, tijd voor frituur.
doe eens een pging, ik wil vermaakt wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb niet veel te melden eigenlijk...
Ik heb gisteravond bijna de hele avond spa blauw gedronken en nee, ik hoefde niet te bob-en....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe eens een pging, ik wil vermaakt worden![]()
Moet ik een hal afhuren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, Nolius. Dat gaat dus nooit passen eh.
de eerste de beste die een rotopmerking maakt ros ik hoogstpersoonlijk in de uitlaat van een Nissan Micra....quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
de eerste de beste die een rotopmerking maakt ros ik hoogstpersoonlijk in de uitlaat van een Nissan Micra....
Heb je de verzamelbox van Lionell Richie ook al aangeschaft?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bijna de hele avond spa blauw gedronken en nee, ik hoefde niet te bob-en....
Voor mij is dit heel apart
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je de verzamelbox van Lionell Richie ook al aangeschaft?
quote:
Dat werd mij laatst verteld om te doen, ik was oud en verantwoordelijk gewordenquote:
hier hadden we vroegâh een E-kadettquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
D-Kadett for life, ouwe
Oooow, dat word ik toch nooitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst verteld om te doen, ik was oud en verantwoordelijk geworden
Weet ik veel, saaie muziek voor 'saaie' mensen oidquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oooow, dat word ik toch nooit
Maar nog steeds: waarom Lionel Richie??
Skaai Radio, 101 FMquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oooow, dat word ik toch nooit
Maar nog steeds: waarom Lionel Richie??
Saai ben ik al...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weet ik veel, saaie muziek voor 'saaie' mensen oid
Ik ben al voorzienquote:
quote:
over kamperbakken gesproken, wanneer komt die bak van jou eens?quote:
Roze papiertje na de zomer, een auto als het hier geen betaaldbarkeren meer isquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
over kamperbakken gesproken, wanneer komt die bak van jou eens?oh, en je roze papiertje?
Huge-Oquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens. Hugo is precies 2x zo hoog als de Suuz.
En bij een tankstation werktquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om eraan toe te voegen dat ze óók heel aardig is?
Alsof dat er toe doetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
En toch zeg je het nogquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: in Almere.
Maar dat is niet zo positief
als ik hier naar buiten kijken is de zomer wel voorbij, dus bel de rijschool alvast maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roze papiertje na de zomer, een auto als het hier geen betaaldbarkeren meer is
Hoe lang moet je er op wachten bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik hier naar buiten kijken is de zomer wel voorbij, dus bel de rijschool alvast maar
wat kost een parkeervergunning bij jou dan?
ehh. allebei.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe lang moet je er op wachten bedoel je?
Ik kan wel zeggen wat ik echt van haar vind, maar dan noemt iedereen dat weer 'trap na' en zoquote:
Het is al na de zomer, mietje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roze papiertje na de zomer, een auto als het hier geen betaaldbarkeren meer is
Pff.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen wat ik echt van haar vind, maar dan noemt iedereen dat weer 'trap na' en zo
Ik hoor net van Unimog dat 'ie het best voor je wil posten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen wat ik echt van haar vind, maar dan noemt iedereen dat weer 'trap na' en zo
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jaren, en 48 euro per kwartaal.quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/Skaaiquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
Over wie hebben we het? Linkje of zo?![]()
brrrr.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Skaai
Ik ben de hele vakantie weggeweest, dit is de eerste vrije dag zo ongeveer die ik hebquote:
Wat ben jij ineens behulpzaam?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Skaai
Niet te kritisch worden jij eh, je schuine dak en je auto merk beperken de selectie al genoegquote:
Iets met die rel vorige week? Of al ouder zeer?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsk, dat ben ik altijd johquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens behulpzaam?
Slijmjurkquote:
Toen ik er uit was gewerkt bij van der meulen, stond ik de eerste vrije dag op de stoep bij de rijschool.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben de hele vakantie weggeweest, dit is de eerste vrije dag zo ongeveer die ik heb
daarvan heb ik nog nooit gemerkt dat het de selectie zou beperken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet te kritisch worden jij eh, je schuine dak en je auto merk beperken de selectie al genoeg![]()
Ik kan niet tegen lelijke vrowuen die zichzelf knap vindenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iets met die rel vorige week? Of al ouder zeer?
zo, dat is er ook weer uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je smoel, ordinaire kutuser.
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord "joh"![]()
Ach, dat is 90 % in USquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen lelijke vrowuen die zichzelf knap vinden
Ja en?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er uit was gewerkt bij van der meulen, stond ik de eerste vrije dag op de stoep bij de rijschool.
Moddervetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
Massive Attack![]()
En het was zo vet op Lowlands![]()
Penisnijd, duidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je smoel, ordinaire kutuser.
Je vergeet: draadjesvlees dat in je tanden blijft hangenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Ik heb ook een hekel aan roze.
Ik heb ook een hekel aan mods.
Ik heb ook een hekel aan computers.
Enzovoorts.
Ik heb ook dingen die ik leuk vind, trouwens.
Niet eens tussen mijn tanden, maar tussen mijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je vergeet: draadjesvlees dat in je tanden blijft hangen
Nouuuu, ik moet zeggen. De eerste keer dat ik wat meetfoto's van haar zag schrok ik welquote:
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een slappe zak.
Je wilt geeneens een rijbewijs.
Ja??? Zou je niet zeggen als je al zo begintquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Ik heb ook een hekel aan roze.
Ik heb ook een hekel aan mods.
Ik heb ook een hekel aan computers.
Enzovoorts.
Ik heb ook dingen die ik leuk vind, trouwens.
Zoalssssssss?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.
Nee daar staat altijd alleen het hoofd opquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu, ik moet zeggen. De eerste keer dat ik wat meetfoto's van haar zag schrok ik wel.
Want in haar fotoboek viel het toen niet op enzo..![]()
.
Zoals dingen met geld enzo, waar ik het verder niet over hoef te hebben, bedankt.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.
Nee, ik ben rijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoals dingen met geld enzo, waar ik het verder niet over hoef te hebben, bedankt.
Jawel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja??? Zou je niet zeggen als je al zo begint
En dan denk ik dat ík geen leven heb...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind het leuk als mijn auto- of bureaustoel kraakt.
Ik vind het leuk om in pennen te bijten.
Ik vind het leuk om met mijn eten te spelen.
Ik vind het leuk als mijn knipperlicht klik-klak doet.
Ik vind het leuk om mijn katten te horen spinnen.
Enzovoorts.
te horen dat je iemand flink hebt geraakt met paintballenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vind het leuk als mijn auto- of bureaustoel kraakt.
Ik vind het leuk om in pennen te bijten.
Ik vind het leuk om met mijn eten te spelen.
Ik vind het leuk als mijn knipperlicht klik-klak doet.
Ik vind het leuk om mijn katten te horen spinnen.
Enzovoorts.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
te horen dat je iemand flink hebt geraakt met paintballen![]()
Die was je nog vergeten
Tsss, jij hebt ook van die pietluttige dingen die je leuk vindquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan denk ik dat ík geen leven heb...
Over?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nog wel een filmpje dat ik in elkaar gedraaid heb laatst
Denkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt ook van die pietluttige dingen die je leuk vind.
Denk maar eens na.
Een robot die allemaal shit opblaastquote:
Hallo Halloquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
De eerste werkdag na de vakantie valt mij zwaar.
En mijn bureaustoel is ook al spoorloos verdwenen.![]()
Voor de rest; Hallo![]()
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bestaan die dan? Rijke hippies
Hoe kom je daar ineens bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een robot die allemaal shit opblaast
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil eigenlijk liever een goede videocamera dan een rijbewijs
Ga nou maar eerst voor een rijbewijsquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil eigenlijk liever een goede videocamera dan een rijbewijs
Omdat ik een ander filmpje door gestuurd kreeg van die persoon waar ik het mee gemaakt heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij.
We hebben het over leuke dingen.
Commerciele hippies...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak.
En er bestaan zat rijke hippiesKijk maar naar die marktplaatsvent.
quote:
Is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef Fugie het volgende:
whie who, xtreem waarom is het 2 weken intro in tillie
o ok, maat van me was papa bij de tik week en moest nu weer, dus ik dacht zo van wtf, waarom ben ik in breda gaan studerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is het niet.
TIK week duurt maar 1 week. Je hebt nu alleen de intro weken van de studentverenigingen.
Wat was zijn stamkroeg in de tik?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
o ok, maat van me was papa bij de tik week en moest nu weer, dus ik dacht zo van wtf, waarom ben ik in breda gaan studeren![]()
En wat is daar erg aan dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij ben ik stiekem verliefd aan het worden op een van mijn collega's.
Ik wil dat helemaal nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan dan?
En is het een man of een vrouw?
Omdat het niet eens wederzijds zal zijnquote:
Hoe weet je nou weer dat het niet wederzijds zal zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het niet eens wederzijds zal zijn.
Oh ja, ik ben het nog niet eh. Maar ze is wel leuk enzo
.
Niet elke mevrouw valt op mevrouwtjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat het niet wederzijds zal zijn
Nee dat snap ik, maar dat weet je niet altijd van tevoren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet elke mevrouw valt op mevrouwtjes.
quote:Zij valt overduidelijk op meneertjes. En ze is kinderachtig wat betreft vriendjes, dus ik zou haar geeneens willen eigenlijk
.
Ze had een vriendje en toen ging het uit. En toen wilde het vriendje haar terug, maar zij wilde niet meer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat weet je niet altijd van tevoren.
[..]
Hoezo is ze kinderachtig dan?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze had een vriendje en toen ging het uit. En toen wilde het vriendje haar terug, maar zij wilde niet meer.
Ennn nu had ze het over een jongen en dat ging zo: "Ik hoorde gisteren van iemand dat ie skate-kleding droeg, nou dan hoef ik hem echt niet meer als vriendje hoor!!"
Ik kon mijn lach bijna niet inhouden.
Ik klets zo'n beetje 8 uur met haar aan één stuk doorquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]![]()
Nee, da's wel heel erg fout inderdaad. Maar voor de rest is ze dus blijkbaar wel lief? Of gaat het vooral om het uiterlijk?
Ooooh, dat is dan wel weer mooi. Maar ze zit nu dus in de buurt? Of ben je niet aan het werk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klets zo'n beetje 8 uur met haar aan één stuk door. Dus nee, het gaat niet alleen om 't uiterlijk.
Ik ben niet aan het werk. Ik zie haar ook niet meer. Ze verhuist naar een ander filliaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ooooh, dat is dan wel weer mooi. Maar ze zit nu dus in de buurt? Of ben je niet aan het werk?
oh... da's wel jammer dan. Maar ja, kan de verliefdheid die je toch niet wil weer zakkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het werk. Ik zie haar ook niet meer. Ze verhuist naar een ander filliaal.
De GTR kun je zeker niet betalen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Fugie het volgende:
duidelijk dat ik ooit een viper gts coupe gen 1 ga kopen
nah stock is the way to go denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De GTR kun je zeker niet betalen?![]()
Ja en 'm dan aan Peu gevenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
ik ben naar belgie![]()
Als ik dood ga krijgt ijsmeis m'n kart![]()
![]()
mag ik dan je volvo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
ik ben naar belgie![]()
Als ik dood ga krijgt ijsmeis m'n kart![]()
![]()
BaraCuda gaat zichzelf te pletter rijden op Spa-Francorchampsquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef Klonk het volgende:
wie gaat er dood ?
ben ik ook geweestquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]
BaraCuda gaat zichzelf te pletter rijden op Spa-Francorchamps
nog steedsquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ook. toen was (of is nu nog??) een gedeelte openbare weg.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet elke mevrouw valt op mevrouwtjes.
Zij valt overduidelijk op meneertjes. En ze is kinderachtig wat betreft vriendjes, dus ik zou haar geeneens willen eigenlijk
.
Komt omdat jij altijd bezig bent je jonger voor te doen dan je bent ehquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:00 schreef ook_gek het volgende:
morgen jarig maar heb er helemaal geen zin in
ja maar dat is niet erg ik ben en blijf altijd jongquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt omdat jij altijd bezig bent je jonger voor te doen dan je bent eh
En je ziet eruit als een aftanse zombiequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar dat is niet erg ik ben en blijf altijd jong![]()
maar effe geen zin om te stappen en om jarig te zijn![]()
erick e - live_at_blended_on_the_beach-5-8-2006 14.gifquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
Tiefschwarz 14.gif
Uhm helaas moet ik je daar gelijk in geven jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je ziet eruit als een aftanse zombie
ik vind het echt geweldig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de Sneakerz CD zelfs op Lowlands gehoord
Als je je een beetje gedraagt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef Hugster het volgende:
gtalk btw?
Je vergeet de ". Maar wel bijna goed, Duitser.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Hugster het volgende:
Ik wacht wel tot je thuis bent, wordt er ook niet meegelezen
ff douchen, ff Utrecht enz, tschuss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |