Oh ja, Nolius, http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Nolius het volgende:
Maar ik ben vanavond dus maar alleen, dus jullie mogen allemaal aan de skype hangen
Inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nieuw record! Het heeft maar liefst 6 posts geduurd voordat iemand over je foto's begon
Echt nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, Nolius, http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3
21 - 22 en 22 - 23 is hetzelfde!
Ow, die ui had waarschijnlijk niet geholpen tegen die rommel die uit m'n oor kwamquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
sterf met een gezwel in je anus!
tvp.
Sandra wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je de leukste user award wel eens gewonnen?
Tsk, je kunt heus wel even je pink naar binnen vrotten, als je maar genoeg vaseline gebruikt.quote:
en bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsk, je kunt heus wel even je pink naar binnen vrotten, als je maar genoeg vaseline gebruikt.
nu pas ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, tijd voor frituur.
doe eens een pging, ik wil vermaakt wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb niet veel te melden eigenlijk...
Ik heb gisteravond bijna de hele avond spa blauw gedronken en nee, ik hoefde niet te bob-en....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe eens een pging, ik wil vermaakt worden![]()
Moet ik een hal afhuren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, Nolius. Dat gaat dus nooit passen eh.
de eerste de beste die een rotopmerking maakt ros ik hoogstpersoonlijk in de uitlaat van een Nissan Micra....quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
de eerste de beste die een rotopmerking maakt ros ik hoogstpersoonlijk in de uitlaat van een Nissan Micra....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |