Is het niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef Fugie het volgende:
whie who, xtreem waarom is het 2 weken intro in tillie
o ok, maat van me was papa bij de tik week en moest nu weer, dus ik dacht zo van wtf, waarom ben ik in breda gaan studerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is het niet.
TIK week duurt maar 1 week. Je hebt nu alleen de intro weken van de studentverenigingen.
Wat was zijn stamkroeg in de tik?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
o ok, maat van me was papa bij de tik week en moest nu weer, dus ik dacht zo van wtf, waarom ben ik in breda gaan studeren![]()
En wat is daar erg aan dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij ben ik stiekem verliefd aan het worden op een van mijn collega's.
Ik wil dat helemaal nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan dan?
En is het een man of een vrouw?
Omdat het niet eens wederzijds zal zijnquote:
Hoe weet je nou weer dat het niet wederzijds zal zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het niet eens wederzijds zal zijn.
Oh ja, ik ben het nog niet eh. Maar ze is wel leuk enzo
.
Niet elke mevrouw valt op mevrouwtjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat het niet wederzijds zal zijn
Nee dat snap ik, maar dat weet je niet altijd van tevoren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet elke mevrouw valt op mevrouwtjes.
quote:Zij valt overduidelijk op meneertjes. En ze is kinderachtig wat betreft vriendjes, dus ik zou haar geeneens willen eigenlijk
.
Ze had een vriendje en toen ging het uit. En toen wilde het vriendje haar terug, maar zij wilde niet meer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat weet je niet altijd van tevoren.
[..]
Hoezo is ze kinderachtig dan?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze had een vriendje en toen ging het uit. En toen wilde het vriendje haar terug, maar zij wilde niet meer.
Ennn nu had ze het over een jongen en dat ging zo: "Ik hoorde gisteren van iemand dat ie skate-kleding droeg, nou dan hoef ik hem echt niet meer als vriendje hoor!!"
Ik kon mijn lach bijna niet inhouden.
Ik klets zo'n beetje 8 uur met haar aan één stuk doorquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]![]()
Nee, da's wel heel erg fout inderdaad. Maar voor de rest is ze dus blijkbaar wel lief? Of gaat het vooral om het uiterlijk?
Ooooh, dat is dan wel weer mooi. Maar ze zit nu dus in de buurt? Of ben je niet aan het werk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klets zo'n beetje 8 uur met haar aan één stuk door. Dus nee, het gaat niet alleen om 't uiterlijk.
Ik ben niet aan het werk. Ik zie haar ook niet meer. Ze verhuist naar een ander filliaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ooooh, dat is dan wel weer mooi. Maar ze zit nu dus in de buurt? Of ben je niet aan het werk?
oh... da's wel jammer dan. Maar ja, kan de verliefdheid die je toch niet wil weer zakkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het werk. Ik zie haar ook niet meer. Ze verhuist naar een ander filliaal.
De GTR kun je zeker niet betalen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Fugie het volgende:
duidelijk dat ik ooit een viper gts coupe gen 1 ga kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |