Toen ik er uit was gewerkt bij van der meulen, stond ik de eerste vrije dag op de stoep bij de rijschool.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben de hele vakantie weggeweest, dit is de eerste vrije dag zo ongeveer die ik heb
daarvan heb ik nog nooit gemerkt dat het de selectie zou beperken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet te kritisch worden jij eh, je schuine dak en je auto merk beperken de selectie al genoeg![]()
Ik kan niet tegen lelijke vrowuen die zichzelf knap vindenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iets met die rel vorige week? Of al ouder zeer?
zo, dat is er ook weer uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je smoel, ordinaire kutuser.
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord "joh"![]()
Ach, dat is 90 % in USquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen lelijke vrowuen die zichzelf knap vinden
Ja en?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er uit was gewerkt bij van der meulen, stond ik de eerste vrije dag op de stoep bij de rijschool.
Moddervetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
Massive Attack![]()
En het was zo vet op Lowlands![]()
Penisnijd, duidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je smoel, ordinaire kutuser.
Je vergeet: draadjesvlees dat in je tanden blijft hangenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Ik heb ook een hekel aan roze.
Ik heb ook een hekel aan mods.
Ik heb ook een hekel aan computers.
Enzovoorts.
Ik heb ook dingen die ik leuk vind, trouwens.
Niet eens tussen mijn tanden, maar tussen mijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je vergeet: draadjesvlees dat in je tanden blijft hangen
Nouuuu, ik moet zeggen. De eerste keer dat ik wat meetfoto's van haar zag schrok ik welquote:
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een slappe zak.
Je wilt geeneens een rijbewijs.
Ja??? Zou je niet zeggen als je al zo begintquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Ik heb ook een hekel aan roze.
Ik heb ook een hekel aan mods.
Ik heb ook een hekel aan computers.
Enzovoorts.
Ik heb ook dingen die ik leuk vind, trouwens.
Zoalssssssss?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.
Nee daar staat altijd alleen het hoofd opquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu, ik moet zeggen. De eerste keer dat ik wat meetfoto's van haar zag schrok ik wel.
Want in haar fotoboek viel het toen niet op enzo..![]()
.
Zoals dingen met geld enzo, waar ik het verder niet over hoef te hebben, bedankt.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sommige dingen heb je alleen geen invloed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |