Is iets voor te zeggen ja...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n zus probeerde wel het wakeboarden, maar die kwam bijna niet overeind.... Dan sta ik liever wat langer dingen te proberen dan dat ik een uur ploeter om 10 seconden te staan
Lachenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ herman
ben benieuwd hoelang die sierra heel blijft.
als hij vandaag door de apk komt zal ik wel even een foto'tje spammen.
met deuk in de bumper
Modder is toch rijk aan vitamine?!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga eten halen, even het schrijnende vitamine tekort van de afgelopen dagen rechttrekken
ik ben met het origineel half europa door gereden, niets kuthok, behalve dat het een slopel is.quote:
De eerste keer dat ik in de Renault versie reed, reed ik voor het eerst schade. Zie daar: Kuthok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben met het origineel half europa door gereden, niets kuthok, behalve dat het een slopel is.
dat ligt heul niet aan de auto, ligt aan de bestuurderquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in de Renault versie reed, reed ik voor het eerst schade. Zie daar: Kuthok.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ligt heul niet aan de auto, ligt aan de bestuurder![]()
MB is overrated troep.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Geloof dat m'n baas ook over wil op deze opel
In plaats van vito's
Eenschquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MB is overrated troep.
Dus je baas heeft gelijk.
En een trauma van die ster.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch
Daarbij in die vivaro kan VEEL meer in dat zo'n schijtvito
En je krijgt een hernia van een vito![]()
Voor lange afstanden is het echt kut die stoelquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Ballebek het volgende:
Vito is best leuk, tijdje in mogen sturen in een Amigo, zat helemaal geen extra optie in...
in de sneeuw is dat juist leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enige leuke is achterwielaandrijving
Al is dat in de sneeuw weer een dik nadeel
Neen. Alleen kots neigingen, plaatjes van blauwe nummerborden op m'n netvlies en een nog grotere afkeer van kampers, murken en andere soorten zonder smaak.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij krijgt een hartstilstand als ik dit doe?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in de sneeuw is dat juist leuk![]()
Ik reed meestal van Den Haag naar Amsterdam zonder last van me rug maar ja toen ik een x naar Parijs ging was het andere koekquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor lange afstanden is het echt kut die stoelHeb nu al 3 weken nerges last van in m'n rug.
Durf te wedden als ik een week in die vito heb gezeten straks dat alles weer pijn gaan doen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze willen de FBG al niet in de uitzending joh.
Dohquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze willen de FBG al niet in de uitzending joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |