Heb je de verzamelbox van Lionell Richie ook al aangeschaft?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bijna de hele avond spa blauw gedronken en nee, ik hoefde niet te bob-en....
Voor mij is dit heel apart
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je de verzamelbox van Lionell Richie ook al aangeschaft?
quote:
Dat werd mij laatst verteld om te doen, ik was oud en verantwoordelijk gewordenquote:
hier hadden we vroegâh een E-kadettquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
D-Kadett for life, ouwe
Oooow, dat word ik toch nooitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst verteld om te doen, ik was oud en verantwoordelijk geworden
Weet ik veel, saaie muziek voor 'saaie' mensen oidquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oooow, dat word ik toch nooit
Maar nog steeds: waarom Lionel Richie??
Skaai Radio, 101 FMquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oooow, dat word ik toch nooit
Maar nog steeds: waarom Lionel Richie??
Saai ben ik al...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weet ik veel, saaie muziek voor 'saaie' mensen oid
Ik ben al voorzienquote:
quote:
over kamperbakken gesproken, wanneer komt die bak van jou eens?quote:
Roze papiertje na de zomer, een auto als het hier geen betaaldbarkeren meer isquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
over kamperbakken gesproken, wanneer komt die bak van jou eens?oh, en je roze papiertje?
Huge-Oquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens. Hugo is precies 2x zo hoog als de Suuz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |