quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5gg9NdnExGM
Lache.
Spelen ze het NOG taktischer? Door eerst 2 boxen en daarna pas alles samen te doen?! Doe dan alles meteen samen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef Napster het volgende:
Dan wacht je toch tot die complete dvdbox te koop is
Die komt in Okt volgens mij
De complete boxset gaat dan ook geen ¤40 kosten, maar ¤90 (lijkt mij erg veel, maar dat is de adviesprijs volgens play.com). Maar er schijnt dan ook 8 uur aan bonusmateriaal bij te zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:22 schreef FCDB het volgende:
Wat ook heel lekker is dat seizoen 2 in 2 delen is opgesplitst en in 2 DVD boxxen is geknalt!
2 x ¤35,- terwijl seizoen maar 1 x ¤40,- was... Nee taktisch bezig daar![]()
Geldt voor mij ook! Vorig jaar nog verschillende dingen gelezen maar ik doe dat denk ik niet meerquote:
Er komen 2 nieuwe karakters.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:37 schreef Frenkel het volgende:
Komen er nu in het komende seizoen eigenlijk nog veel nieuwe mensen bij?
Of alleen in de vorm van 'the others' ?
Que? Ik heb de OP overgenomen zoals in het vorige topique, waar staat de nieuwste OP-file?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Miguel het volgende:
Bullet-tooth, zou je de OP kunnen updaten met de nieuwste OP uit de txt-file. Bij voorbaat dank
Onderaan de OP staat de link naar mn txtfilequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Que? Ik heb de OP overgenomen zoals in het vorige topique, waar staat de nieuwste OP-file?
Jazeker komt er een derde seizoen. Ze zijn daar momenteel nog voor aan het filmen, dus met uitzenden zijn ze net zo ver als in Nederland. Op dit moment wordt een aflevering over Jack gefilmd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef Ordinair het volgende:
Komt er ook een 3e seizoen? En hoever zijn ze in de states?
Oh anderhalve maand nog maar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh, nog maar anderhalve maand.
Jammer dat de teaser alleen beelden van seizoen 2 bevatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promoposter voor seizoen 3:
[afbeelding]
Staat Sawyer er 2 keer op of kijk ik niet goed?
edit: Ow wacht, dat is Hurley natuurlijk.
En de nieuwe teaser-promo staat hier.
We're running out of time!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef Merkie het volgende:
Komt die schreeuwerige titel ook uit zo'n promo? Slechte one-liners zeg.
Nee, da's iets anders. Ik heb alleen een hekel aan schreeuwerige promo's waarin woorden als "everything will change" voorkomenquote:
Deze is echt TE fantastisch... Die MOET ik in het echt hebben!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promoposter voor seizoen 3:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De link in de OP naar topics van het 1e en 2e seizoen doen het niet.
En dat was niet gedaan..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Miguel het volgende:
Bullet-tooth, zou je de OP kunnen updaten met de nieuwste OP uit de txt-file. Bij voorbaat dank
Wat is precies gebeurd omtrent dat verhaal met Michael? De contracten e.d. ? Dat is me even ontschoten..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Deze is echt TE fantastisch... Die MOET ik in het echt hebben!
Damn, ik krijg gewoon kippenvel van al dat nieuwe promomateriaal, zoals die nieuwe foto van de hele cast (minus de nieuwkomers dan)... Alleen, waarom zit Judas Michael nog in dat promofilmpje? Branden in de hel moet ie!.
Anyway... Het nieuwe seizoen wordt weer echt te gek!.
Bedoel je 'Lost, seizoen 3, deel 1'? Seizoen 2 is al een tijdje klaar en deel 1 van de dvd-box ligt idd al in de winkel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, ik stond laatst in een ECI-winkel en was énorm verbaasd toen ik een doos zag staan met 'Lost, seizoen 2, deel 1'. Heb de beschrijving gelezen, maar er staat niets nieuws is en aangezien ze nog met opnemen bezig zijn is dit praktisch onmogelijk toch?
Oh joh, wat stom van mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Bedoel je 'Lost, seizoen 3, deel 1'? Seizoen 2 is al een tijdje klaar en deel 1 van de dvd-box ligt idd al in de winkel.
Ow okeyy....een soort Abruzzi van Prison Break is hij nuquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:47 schreef Symer het volgende:
In het tweede geval:
Harold Perrineau had voor het tweede seizoen al geen vast contract meer (aangezien hij er nauwelijks in voorkwam) en heeft voor het derde helemaal geen contract afgesloten. Als hij terug zou komen is dat als 'guest star', maar het is onwaarschijnlijk dat dat binnenkort gebeurt.
Ik vond het de irritantste personage. Toch verbaas ik me als hij van het eiland af weet te komen. Hij zou als guest star terugkomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Symer het volgende:
Idd. Het enige verschil is dat Harold het jammer vindt dat hij eruit geschreven is.
Zal wel moeten. Zou enorm slecht zijn als je nooit meer hoort wat er met hem gebeurt is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik vond het de irritantste personage. Toch verbaas ik me als hij van het eiland af weet te komen. Hij zou als guest star terugkomen.
Ik denk niet dat hij van het eiland afkomt hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Zou enorm slecht zijn als je nooit meer hoort wat er met hem gebeurt is.
Het EILAND is ie wel afquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij van het eiland afkomt hoor![]()
Waar slaat dit nou weer op? Ik heb de hele OP vernieuwd met de OP uit de textfile, dat er vervolgens nog steeds fouten in staan is niet mijn foutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
En dat was niet gedaan..![]()
Heb die link iig tijdelijk gefixt voor je
Hoort erbij hé..bij PB zijn het er 12/13...maar 6 is wel super weinigquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef RandomReader het volgende:
[..]
En dan 6 afleveringen, en vervolgens weer te lang wachten![]()
![]()
![]()
Ach, kunnen we weer een paar topics vollullen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef RandomReader het volgende:
[..]
En dan 6 afleveringen, en vervolgens weer te lang wachten![]()
![]()
![]()
Sjee.... Dat ga ik er ook niet voor betalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind het ook wel weer tijd worden.. Ennehm.. ¤90,- voor de 'seizoen 2'-box?..![]()
Bij CD-WOW.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind het ook wel weer tijd worden.. Ennehm.. ¤90,- voor de 'seizoen 2'-box?..![]()
Demn, John Lockequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef matthijst het volgende:
Lost Action figures van McFarlane:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasten maken ziekelijk mooie dingen, ook van NBA/NFL gasten enzo:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Demn, John Locke...die lijkt er echt goed op
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die game...quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:04 schreef dapluiz het volgende:
Eerste beelden lost game : http://www.youtube.com/watch?v=oJbeQf0HKRw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef NielZjuh het volgende:
Seizoen 3 promo met beelden uit seizoen 3.
Kan wel spoilen
http://www.youtube.com/watch?v=IDsC-M1Gplg
over promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Niet in dat seizoen misschienquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In de enige podcast die ik geluisterd heb, werd er bij hoog en bij laag beweert dat er geen underwaterhatch was
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Chen het volgende:
Gvd, kan nauwelijks meer wachten.
Er zitten geen/nauwelijks nieuwe beelden bji.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef Symer het volgende:
Hier ergens staat weer een nieuwe teaser![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Er zitten geen/nauwelijks nieuwe beelden bji.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn steeds maar een paar frames, maar daar is het ook een teaser voor, en geen trailer.
Neen, sindsdien niks nieuws. 4 oktober begint seizoen 3.quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef dabadbass het volgende:
heb ik nou al iets gemist of zijn er na die figuren op Antartica die die vrouw bellen geen nieuwere afleveringen uitgezonden in Amerika?
Kan het niet helemaal volgen in dit topic, en wanneer gaan ze weer beginnen met uitzenden?
ditquote:Op zondag 10 september 2006 21:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Echt jammer dat het zo lang duurt.. maar ja, wat is lang he
Bron: SpoilerFix.comquote:Special: Lost - A Tale of Survival
Airdate: September 27, 2006
* new 09/11 - Feeling lost? Having a hard time keeping up with what’s happening on the island? ABC has the remedy for what ails you by inviting both new and avid “Lost” viewers to take an insider’s look at the most talked about, critically acclaimed show on television. “Lost: A Tale of Survival” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date, but which current viewers will also find illuminating. From the back stories of some of the most compelling characters on television to the mysteries of the island, “Lost: A Tale of Survival” will provide an insightful glimpse into the lives of the survivors of Oceanic Airlines flight 815. Source: ABC
Ik wil nieuwe beelden!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:04 schreef Miguel het volgende:
Waarschijnlijk niet, denk zelfs dat het geheel zal bestaan uit beelden uit de vorige seizoenen, maar desalniettemin kan het best interessant zijn om weer lekker 'into Lost' te komen.
Idd geen nieuwe beelden dusquote:"Lost: A Tale of Survival" puts the two seasons together in a linear fashion to provide an illuminating view on a compelling story.
Volgens mij bestaat deze nieuwe teaser uitsluitend uit nieuwe beelden, hoewel die ook best speciaal voor deze promo gemaakt kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe beelden!!!!
Ja ik ben ongeduldig
Heerlijk weer dat sfeertjequote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef Symer het volgende:
Volgens mij bestaat deze nieuwe teaser uitsluitend uit nieuwe beelden, hoewel die ook best speciaal voor deze promo gemaakt kunnen zijn.
De laatste keer dat ik keek hadden ze nog maar 59 fragments, nu al 70. Het schiet al opquote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef dapluiz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_PPCCcXarkc
Nieuwste officiele orientation video, incl alvar hanso
Is via de Lost Experience gevonden. (niet door mij persoonlijk maar door iedereen die het actief speelt)
Die kooi lijkt verdacht veel op een Skinnerbox die BF Skinner gebruikte om z'n duiven dmv operant conditioneren trucjes te lerenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
hier een sneak preview van Lost. Inclusief een scené met Saywer![]()
![]()
http://lostpedia.com/wiki/Sri_Lanka_Video erbij en het is me een stukje duidelijker..quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef dapluiz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_PPCCcXarkc
Nieuwste officiele orientation video, incl alvar hanso
Is via de Lost Experience gevonden. (niet door mij persoonlijk maar door iedereen die het actief speelt)
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben bang dat ik 290 van de 300 verhaallijnen alweer vergeten ben.
Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.
Maar daar zit ik dus ook een beetje mee, ik zou het niet erg vinden als de eerste aflevering even een samenvatting wordt.
De eerste paar minuten zijn toch altijd een soort van samenvatting?quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.
Maar daar zit ik dus ook een beetje mee, ik zou het niet erg vinden als de eerste aflevering even een samenvatting wordt.
Over die punten gaat die aflevering altijd, dus niet de hele verhaallijn.quote:Op maandag 18 september 2006 12:29 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De eerste paar minuten zijn toch altijd een soort van samenvatting?
Dat is dus volgende week?quote:Op maandag 18 september 2006 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De week voorafgaand aan de eerste ep is er weer een samenvatting
Kijk kijk kijk.quote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
As for "Lost," look for its two-hour season finale on Monday, September 25 at 9:00/8:00c while a yet-to-be-titled clip show will air on Wednesday, September 27 at 9:00/8:00c. The show's third season then kicks off on Wednesday, October 4 at 9:00/8:00c.
Word dat gewoon 1uur genieten?quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens mij gaat die clipshow van 27 september "The Lost Survival Guide" heten
Lost :Survival Guide is gisteravond uitgezonden en duurde maar een half uurtje. De makers praten daar een beetje over vorig en volgend seizoen, niet echt spectaculair dus.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Word dat gewoon 1uur genieten?
Is vaak zo met zulk soort grappen ja, jammer.quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost :Survival Guide is gisteravond uitgezonden en duurde maar een half uurtje. De makers praten daar een beetje over vorig en volgend seizoen, niet echt spectaculair dus.
Die staat al op de vorige paginaquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Special: Lost - A Tale of Survival
Ik kwam er zelf meequote:Op maandag 18 september 2006 21:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die staat al op de vorige pagina
Beter kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf meeEr was alleen nog geen titel
Zaten er nog nieuwe beelden in of is het echt gewoon een interview van een half uur?quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet Lost: Survival Guide gekeken. Wel leuk om te zien. Heb er weer zin in
Geen nieuwe beelden, het verhaal word verteld etc.quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Zaten er nog nieuwe beelden in of is het echt gewoon een interview van een half uur?
Survival Guidequote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef Mip1988 het volgende:
Survival Guide en de laatste ep van seizoen 2 maar weer gekeken om in te komen
damn die aflevering is echt steengoed![]()
ik ben zeer beniewd
Lees eens een paar terug...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Survival Guide..wat is datte, mattiej?
Wie had je eerst doodgewenstquote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit nu bij aflevering 22 van seizoen 2. En Michael moet dood.
En de laatste keer dat ik een personage uit Lost doodwenste gebeurde het gelukkig nog echt ook
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Jack dan mee sterft, vind ik het wel okay.
Het KAN sneller... Vriendin heeft S1 en 2 binnen 3 dagen gekekenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:01 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ik heb aeason 02 tussen 17 en 21 september volledig bekeken
Dat is like... 32 uur. Dudequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het KAN sneller... Vriendin heeft S1 en 2 binnen 3 dagen gekeken
van 's morgens 11 tot 's avonds 11 zo'n beetjequote:
Woooowquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe promo van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=cwR0wDGOnMI
Inderdaad, wat heb ik een hekel aan die Jackquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Jack dan mee sterft, vind ik het wel okay.
Gaafquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe promo van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=cwR0wDGOnMI
Jamaar Jack ook met Katequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze hebben al gezoend, en Sawyer is verliefd op Kate he
En Sawyer screwed Anna.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jamaar Jack ook met Kate
Ik volg Lost ook best aardig![]()
Jack owntquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Suerte het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb ik een hekel aan die Jack![]()
Die, en de making of van 2.12 waren idd erg leuk, maar verder is wel duidelijk geworden dat de deleted scènes en flashbacks niet voor niets deleted zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:51 schreef Blackhouse het volgende:
Iemand al de DVD box (2e seizoen) bekeken? Bloopers & the Sawyer special zijn briljant
Idd, van mij mag hij ook wel belly-up.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack is zo'n saaie goody two shoes held. De all American hero, bla bla bla....
Dus mag hij dood?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack is zo'n saaie goody two shoes held. De all American hero, bla bla bla....
Ja. Moet niet, maar als er dan toch iemand dood moet, dan het liefst Jack i.p.v. een personage dat nog voor enige verrassingen kan zorgen.quote:
Wat mij betreft wel.Irritante vent met zijn irritante rugzakquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Dus mag hij dood?
Anyhow, ik hoop dat season 3 net zo goed word als season 1
Jack zal nooit doodgaan... Bauer leeft toch ook nogquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. Moet niet, maar als er dan toch iemand dood moet, dan het liefst Jack i.p.v. een personage dat nog voor enige verrassingen kan zorgen.
Idd Jack zal nooit dood gaan. Zn tas daarin tegen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jack zal nooit doodgaan... Bauer leeft toch ook nog![]()
Die leeft nog, zie jein de laatste promoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Nee man, zij is* pi.
Het is juist Locke die dood moet
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Nee man, zij is* pi.
Het is juist Locke die dood moet
John Lockequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.
Al heeft hij imo wel het meest interessante verhaallijn.
Locke blijft hoe dan ook een heldquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Locke was geweldig toen we nog niet wisten of hij kwaadaardig was of niet. Nu is hij meh.
Ik las ergens dat die oude mysterieuze Locke terugkomt nu hij niet meer achter een bureau hoeft te zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In de teaser zie je h'm.quote:Op zondag 24 september 2006 22:24 schreef Dos37 het volgende:
Locke vind ik de beste acteur en personage van de hele cast dus ik hoop dat ie nog leeft.
uitgezonden. Om weer lekker into Lost te komenquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Special: Lost - A Tale of Survival
Das woensdagquote:Op maandag 25 september 2006 11:19 schreef Miguel het volgende:
En deze week wordt
[..]
uitgezonden. Om weer lekker into Lost te komen![]()
Lostquote:Op maandag 25 september 2006 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
Ik ben het hele Lost maar wéér is over opnieuw aan 't kijken.
USA-box bestellen anders?quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Jump het volgende:
Zeg, die dvd box zal ook wel eens 1 volledig seizoen verschijnen zeker? Zo twee delen is irritant.
Ja, daar vind ik hem voor 35$ ofzo, maar geen creditcardquote:Op maandag 25 september 2006 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
USA-box bestellen anders?
Dat is goed nieuws. 2 van die boxen is niks.quote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het complete tweede seizoen
Adviesprijs: ¤ 69,99
bol.com prijs: ¤ 64,99
Beschikbaar op 06.12.2006
Lijkt fake. Zelfs de titel klopt niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef NX het volgende:
Bron: www.myepisodes.com
27-Sep-2006 Lost 03x00 A Tale of Survival
Eeeuuuhhh... FUCK YOU!?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt fake. Zelfs de titel klopt niet.
Lost - A Tale of Survivalquote:The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c.
Met de trein, bus en te voet het laatste stukje denkquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lag gisteren in bed, en bedacht me, dat we nog steeds niet weten hoe die ijsbeer daar nou kwam....
Ik denk sowieso zelden aan Lost in bed, maar als ik daar dan toch over Lost-personages zou denken, dan zou het toch die ijsbeer niet zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lag gisteren in bed, en bedacht me, dat we nog steeds niet weten hoe die ijsbeer daar nou kwam....
Dan heb je niet echt opgeletquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Of waarom die nummers ongeluk brengenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef Kinga het volgende:
Ook ik zou zeker niet aan die ijsbeer denken.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk sowieso zelden aan Lost in bed, maar als ik daar dan toch over Lost-personages zou denken, dan zou het toch die ijsbeer niet zijn.
Juist dat er dieren naar het eiland zijn gebracht om te onderzoeken wat ermee zou gebeuren...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef NX het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet
Ik dacht dat het ergens in Sezioen 2 (waar ze die franse gekke wijf tegenkomen) werd verteld...
Een schip met dieren bedoelt voor een dierentuin (dacht ik) botste tegen het eiland, zoiets...
De wat?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef dapluiz het volgende:
Die nummers zijn nu zo'n beetje verklaard via the lost experience, dat ze met de valenzetti equation te maken hebben, ze hebben alleen nog niet verteld waarom ze ongeluk aan hurley brengen..
precies. Lost weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:34 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik trouwens ook tof vind is dat iedereen voor het ongeluk een relatie met elkaar had. Toen Jin het huis van de ambasadeur ( ? ) binnen liep, zag je op de TV waar het kleine kind naar zat te kijken Hugo
Of toen de vader van Shannon dood was, zag je Jack op de achtergrond lopen
Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:52 schreef Geqxon het volgende:
3x00 is erg leuk voor als je nog nooit Lost hebt gezien en je geen zin hebt de afgelopen 48 afleveringen te gaan kijken!
Ik vind dat ze nog redelijk veel informatie geven. Alhoewel seizoen 1 wel erg kort beschreven isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je mist alleen 400 subplots, net gekeken en zonde van m'n tijd dus.
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:27 schreef Miguel het volgende:
Eindelijk op bladzijde 6Dan hebben we hopelijk weer werkende plaatjes (de vorige waren niet op mijn webspace gehost, werken al een tijdje niet meer, maar topic 35 heeft de hele zomer overleefd...)
Seizoen 3 kan los!
Niet dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Uit je signature mag ik afleiden dat je erg trots bent op je OP's?
Errr volgende week toch pas??quote:Op donderdag 28 september 2006 16:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kGa h'm over een half uurtje bekijken, dan ben ik thuis
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef NX het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet
Ik dacht dat het ergens in Sezioen 2 (waar ze die franse gekke wijf tegenkomen) werd verteld...
Een schip met dieren bedoelt voor een dierentuin (dacht ik) botste tegen het eiland, zoiets...
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
In het begin was dat krakende "monster" in de jungle er ook veel vaker, in season 2 heb je daar ook bijna niets meer van gezien.
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat ze het 'monster' met dynamiet te pakken hebben gekregen. Al gaan wel de geruchten dat hij in het vorm van die paard (met Kate) en met die gozer van Hurley en de vader van Jack tezien is geweest.
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook gemist... alles op DVD gekeken, maar hier herinner ik me niets van. Ook ik vroeg me laatst nog af waar die ijsbeer in godsnaam vandaan kwam...
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het monster is niet vernietigd door die dynamiet, Eko kwam het halverwege seizoen 2 nog tegen.
[..]
Dat is dan ook niet gebeurd. In een interview heeft één van de acteurs gezegd dat die ijsbeer niet echt was. Misschien was het hallucinatie oid, maar de ijsbeer zat iig niet op een schip dat onderweg was naar een dierentuin.
Daar kwam idd ook die ijsbeer invoor. Hij kreeg ook een ijsbeer als cadeau van Michael als klein kind.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De ijsbeer is een product van Walt. In de terugblikken van Michael werd al duidelijk dat Walt speciale krachten heeft... Hij haalde die beer uit die strip... (toch?)
Omg sick mindquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat nou he.
Wat nou als je een prins albert hebt, daar op het eiland zit, en die magneet aan gaat? Lijkt me pijnlijk.
Hij is een dokter en weet dat stress (hij had al een paar dagen niet geslapen geloof ik) hallucinaties kan veroorzaken. Hij weet zeker dat wat hij zag niet echt was en accepteert dat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:49 schreef tass het volgende:
INu ik erover nadenk vind ik het nog steeds raar dat Jack zomaar zijn vader vergeten is.
Hoe zou jij reageren als je de kist vindt waar het lijk in hoort te liggen en het is verdwenen, en je later je levende vader tegenkomt????
Ik zou gek worden denk ik .....
Echt dit is 1 van de dingen waar ik me heel erg aan kan ergeren.
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
De tale of survival
Zonet gekeken, en ik ben weer helemaal in de stemming
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaatquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb em ook gezien, wel netjes samengevat in 42 minuten..Die goedkeurende knik op het eind van Jack en Kate vind ik wel stoer, voordat ze een zak over hun kop krijgen door 'the others'.![]()
Je zag ook Sayid en Djin? met pistolen..ze gaan waarschijnlijk naar the others...quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die dodelijk blik naar Michael, en Hurley die terug gaat naar 'het kamp'. In de previews zag je Sawyer alleen en gevangen, en Jack ook. Kate die zag je met de others lopen. Vraag me af hoe het verder gaat.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er nog geen nieuwe teasers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Ranja_Ranja op 01-10-2006 11:56:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je link doet het niet (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:Hoe kan dat ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef goudenkooii het volgende:
edit
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Lostie meldt zich net op tijd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: