quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Er zitten geen/nauwelijks nieuwe beelden bji.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn steeds maar een paar frames, maar daar is het ook een teaser voor, en geen trailer.
Neen, sindsdien niks nieuws. 4 oktober begint seizoen 3.quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef dabadbass het volgende:
heb ik nou al iets gemist of zijn er na die figuren op Antartica die die vrouw bellen geen nieuwere afleveringen uitgezonden in Amerika?
Kan het niet helemaal volgen in dit topic, en wanneer gaan ze weer beginnen met uitzenden?
ditquote:Op zondag 10 september 2006 21:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Echt jammer dat het zo lang duurt.. maar ja, wat is lang he
Bron: SpoilerFix.comquote:Special: Lost - A Tale of Survival
Airdate: September 27, 2006
* new 09/11 - Feeling lost? Having a hard time keeping up with what’s happening on the island? ABC has the remedy for what ails you by inviting both new and avid “Lost” viewers to take an insider’s look at the most talked about, critically acclaimed show on television. “Lost: A Tale of Survival” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date, but which current viewers will also find illuminating. From the back stories of some of the most compelling characters on television to the mysteries of the island, “Lost: A Tale of Survival” will provide an insightful glimpse into the lives of the survivors of Oceanic Airlines flight 815. Source: ABC
Ik wil nieuwe beelden!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:04 schreef Miguel het volgende:
Waarschijnlijk niet, denk zelfs dat het geheel zal bestaan uit beelden uit de vorige seizoenen, maar desalniettemin kan het best interessant zijn om weer lekker 'into Lost' te komen.
Idd geen nieuwe beelden dusquote:"Lost: A Tale of Survival" puts the two seasons together in a linear fashion to provide an illuminating view on a compelling story.
Volgens mij bestaat deze nieuwe teaser uitsluitend uit nieuwe beelden, hoewel die ook best speciaal voor deze promo gemaakt kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe beelden!!!!
Ja ik ben ongeduldig
Heerlijk weer dat sfeertjequote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef Symer het volgende:
Volgens mij bestaat deze nieuwe teaser uitsluitend uit nieuwe beelden, hoewel die ook best speciaal voor deze promo gemaakt kunnen zijn.
De laatste keer dat ik keek hadden ze nog maar 59 fragments, nu al 70. Het schiet al opquote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef dapluiz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_PPCCcXarkc
Nieuwste officiele orientation video, incl alvar hanso
Is via de Lost Experience gevonden. (niet door mij persoonlijk maar door iedereen die het actief speelt)
Die kooi lijkt verdacht veel op een Skinnerbox die BF Skinner gebruikte om z'n duiven dmv operant conditioneren trucjes te lerenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
hier een sneak preview van Lost. Inclusief een scené met Saywer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://lostpedia.com/wiki/Sri_Lanka_Video erbij en het is me een stukje duidelijker..quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef dapluiz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_PPCCcXarkc
Nieuwste officiele orientation video, incl alvar hanso
Is via de Lost Experience gevonden. (niet door mij persoonlijk maar door iedereen die het actief speelt)
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben bang dat ik 290 van de 300 verhaallijnen alweer vergeten ben.
Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.
Maar daar zit ik dus ook een beetje mee, ik zou het niet erg vinden als de eerste aflevering even een samenvatting wordt.
De eerste paar minuten zijn toch altijd een soort van samenvatting?quote:Op maandag 18 september 2006 12:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou je hebt nog een paar weekjes om de eerste seizoenen te kijken.
Maar daar zit ik dus ook een beetje mee, ik zou het niet erg vinden als de eerste aflevering even een samenvatting wordt.
Over die punten gaat die aflevering altijd, dus niet de hele verhaallijn.quote:Op maandag 18 september 2006 12:29 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De eerste paar minuten zijn toch altijd een soort van samenvatting?
Dat is dus volgende week?quote:Op maandag 18 september 2006 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De week voorafgaand aan de eerste ep is er weer een samenvatting
Kijk kijk kijk.quote:Op maandag 18 september 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
As for "Lost," look for its two-hour season finale on Monday, September 25 at 9:00/8:00c while a yet-to-be-titled clip show will air on Wednesday, September 27 at 9:00/8:00c. The show's third season then kicks off on Wednesday, October 4 at 9:00/8:00c.
Word dat gewoon 1uur genieten?quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens mij gaat die clipshow van 27 september "The Lost Survival Guide" heten
Lost :Survival Guide is gisteravond uitgezonden en duurde maar een half uurtje. De makers praten daar een beetje over vorig en volgend seizoen, niet echt spectaculair dus.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Word dat gewoon 1uur genieten?
Is vaak zo met zulk soort grappen ja, jammer.quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost :Survival Guide is gisteravond uitgezonden en duurde maar een half uurtje. De makers praten daar een beetje over vorig en volgend seizoen, niet echt spectaculair dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |