Waar slaat dit nou weer op? Ik heb de hele OP vernieuwd met de OP uit de textfile, dat er vervolgens nog steeds fouten in staan is niet mijn foutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
En dat was niet gedaan..![]()
Heb die link iig tijdelijk gefixt voor je
Hoort erbij hé..bij PB zijn het er 12/13...maar 6 is wel super weinigquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef RandomReader het volgende:
[..]
En dan 6 afleveringen, en vervolgens weer te lang wachten![]()
![]()
![]()
Ach, kunnen we weer een paar topics vollullen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef RandomReader het volgende:
[..]
En dan 6 afleveringen, en vervolgens weer te lang wachten![]()
![]()
![]()
Sjee.... Dat ga ik er ook niet voor betalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind het ook wel weer tijd worden.. Ennehm.. ¤90,- voor de 'seizoen 2'-box?..![]()
Bij CD-WOW.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind het ook wel weer tijd worden.. Ennehm.. ¤90,- voor de 'seizoen 2'-box?..![]()
Demn, John Lockequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef matthijst het volgende:
Lost Action figures van McFarlane:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasten maken ziekelijk mooie dingen, ook van NBA/NFL gasten enzo:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Demn, John Locke...die lijkt er echt goed op
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die game...quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:04 schreef dapluiz het volgende:
Eerste beelden lost game : http://www.youtube.com/watch?v=oJbeQf0HKRw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef NielZjuh het volgende:
Seizoen 3 promo met beelden uit seizoen 3.
Kan wel spoilen
http://www.youtube.com/watch?v=IDsC-M1Gplg
over promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
Niet in dat seizoen misschienquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In de enige podcast die ik geluisterd heb, werd er bij hoog en bij laag beweert dat er geen underwaterhatch was
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Chen het volgende:
Gvd, kan nauwelijks meer wachten.
Er zitten geen/nauwelijks nieuwe beelden bji.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef Symer het volgende:
Hier ergens staat weer een nieuwe teaser![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |