Die staat al op de vorige paginaquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Special: Lost - A Tale of Survival
Airdate: September 27, 2006
Ik kwam er zelf meequote:Op maandag 18 september 2006 21:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die staat al op de vorige pagina
Beter kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf meeEr was alleen nog geen titel
Zaten er nog nieuwe beelden in of is het echt gewoon een interview van een half uur?quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet Lost: Survival Guide gekeken. Wel leuk om te zien. Heb er weer zin in
Geen nieuwe beelden, het verhaal word verteld etc.quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Zaten er nog nieuwe beelden in of is het echt gewoon een interview van een half uur?
Survival Guidequote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef Mip1988 het volgende:
Survival Guide en de laatste ep van seizoen 2 maar weer gekeken om in te komen
damn die aflevering is echt steengoed![]()
ik ben zeer beniewd
Lees eens een paar terug...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Survival Guide..wat is datte, mattiej?
Wie had je eerst doodgewenstquote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit nu bij aflevering 22 van seizoen 2. En Michael moet dood.
En de laatste keer dat ik een personage uit Lost doodwenste gebeurde het gelukkig nog echt ook
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Jack dan mee sterft, vind ik het wel okay.
Het KAN sneller... Vriendin heeft S1 en 2 binnen 3 dagen gekekenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:01 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ik heb aeason 02 tussen 17 en 21 september volledig bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is like... 32 uur. Dudequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het KAN sneller... Vriendin heeft S1 en 2 binnen 3 dagen gekeken
van 's morgens 11 tot 's avonds 11 zo'n beetjequote:
Woooowquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe promo van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=cwR0wDGOnMI
Inderdaad, wat heb ik een hekel aan die Jackquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Jack dan mee sterft, vind ik het wel okay.
Gaafquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe promo van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=cwR0wDGOnMI
Jamaar Jack ook met Katequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze hebben al gezoend, en Sawyer is verliefd op Kate he
En Sawyer screwed Anna.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jamaar Jack ook met Kate
Ik volg Lost ook best aardig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack owntquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Suerte het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb ik een hekel aan die Jack![]()
Die, en de making of van 2.12 waren idd erg leuk, maar verder is wel duidelijk geworden dat de deleted scènes en flashbacks niet voor niets deleted zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:51 schreef Blackhouse het volgende:
Iemand al de DVD box (2e seizoen) bekeken? Bloopers & the Sawyer special zijn briljant
Idd, van mij mag hij ook wel belly-up.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack is zo'n saaie goody two shoes held. De all American hero, bla bla bla....
Dus mag hij dood?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack is zo'n saaie goody two shoes held. De all American hero, bla bla bla....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |