abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 09:42:36 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41021913
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.
nee je vond "de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht"

dat is toch wat anders dan dat je de beoordeling en uitvoering (enigszins) begrijpelijk vind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:03:07 #202
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41022234
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Eens.
Nou nog even aangeven waar ik scheld.
quote:
  • jij blijft voor mij de eeuwige radicale islamiet.
  • En hoe moeten we jouw gitaar-serenade bij het graf van Louis Seveke opvatten dan ?
  • Ik doelde op het feit dat je zijn billenmaatje was.
  • Je bent dus nog erger als Bouyeri.
  • Goed bezig met flamen dus.
      maandag 21 augustus 2006 @ 10:04:58 #203
    156057 the_fucker
    Ga maar veilig op pad mensen..
    pi_41022261
    Het was niet als flame bedoeld en ik kan er geen gescheld in herkennen.
    pi_41024066
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    "Verzonnen door de linkse media. Is niks van waar."

Zo, hebben we dat vast gehad.
    Je kunt het beter bij je eigen ideëen houden, want deze is niet best.
      maandag 21 augustus 2006 @ 11:54:06 #205
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_41025032
    Nou nou wat een gemis is die dikke theo zeg
      maandag 21 augustus 2006 @ 12:04:49 #206
    70154 klez
    100 million+ death and countin
    pi_41025382
    Altijd goed voor een leuke rel die Theo. Uit de reacties hier blijkt maar weer hoe ontzettend saai en burgerlijk die Christenen en Moslims zijn. Of gewelddadig.
    "They have invented a myth that Jews were massacred "
    Ahmadinejad, leader of Iran
    pi_41027365
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.
    Die hij zelf ook ontving, natuurlijk, waardoor hij helemaal niet meer ongestoord van z'n onthoofdingsfilmpjes kon genieten.
    Ondertussen negeer je nog altijd het feit dat Submission niet de oorzaak was van de moord. Ook heel begrijpelijk, hoor, met die achtergrond van een Ka'aba voor je kop, maar daarom niet minder walgelijk.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_41027489
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef klez het volgende:
    Altijd goed voor een leuke rel die Theo. Uit de reacties hier blijkt maar weer hoe ontzettend saai en burgerlijk die Christenen en Moslims zijn. Of gewelddadig.
    Saai, burgerlijk, my ass. Brieven met hakenkruizen of prikkeldraad zijn fout.
      maandag 21 augustus 2006 @ 13:19:14 #209
    70154 klez
    pi_41027936
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Saai, burgerlijk, my ass. Brieven met hakenkruizen of prikkeldraad zijn fout.
    Ach ja, Theo was gewoon een dorpsgek. En nog eentje met een boodschap ook. Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang iemand geen geweld gebruikt zal het mij aan me reet roesten, eerlijk gezegd.
    Ik heb ook niet de indruk dat de personen die Theo's "attenties" ontvingen zich serieus bedreigd voelden.
    pi_41027970
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef klez het volgende:

[..]

Ach ja, Theo was gewoon een dorpsgek. En nog eentje met een boodschap ook. Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang iemand geen geweld gebruikt zal het mij aan me reet roesten, eerlijk gezegd.
    Zolang iemand geen geweld gebruikt heb je uberhaupt geen mening over mensen? Wie is hier nou saai?
      maandag 21 augustus 2006 @ 13:22:03 #211
    70154 klez
    pi_41028058
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Zolang iemand geen geweld gebruikt heb je uberhaupt geen mening over mensen? Wie is hier nou saai?
    Wat jij wil jongen.
    Op je pikkie getrapt?
    pi_41028172
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Superfighter is een fan van Mohammed Bouyeri en daar ging het dan ook over. Jij hebt echt een geestelijk probleem met begrijpend lezen en logische conclusies

Ga jij nou maar bang zijn dat ze 's nachts voor je deur staan omdat de term zoeklicht is
    misschien moet jij eens die baardharen uit je x-ray visie halen .. het begrijpen waarom iemand iets doet, hoe gestoord het ook mag zijn, houdt niet in dat je ermee eens bent, laat staan dat je een fan bent
    pleased to meet you
      maandag 21 augustus 2006 @ 13:28:37 #213
    70154 klez
    pi_41028304
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

misschien moet jij eens die baardharen uit je x-ray visie halen .. het begrijpen waarom iemand iets doet, hoe gestoord het ook mag zijn, houdt niet in dat je ermee eens bent, laat staan dat je een fan bent
    Het begrijpen waarom iemand zoiets doet geeft in ieder geval blijk van eng veel inlevingsvermogen, als je het mij vraagt. Ik vind er weinig "begrijpelijks" aan, mensen met een slagersmes te lijf gaan.
    pi_41028341
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

Superfighter is alleen empathicus als 't hem zo uitkomt, hoor.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_41030857
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef klez het volgende:

[..]

Het begrijpen waarom iemand zoiets doet geeft in ieder geval blijk van eng veel inlevingsvermogen, als je het mij vraagt. Ik vind er weinig "begrijpelijks" aan, mensen met een slagersmes te lijf gaan.
    uhm .. de emotie begrijpen wil niet zeggen dat je het eens bent met de gekozen "oplossing" hoor ..
    al moet ik zeggen dat het bij superfighter erop lijkt dat die ook daarvoor begrip heeft
    pleased to meet you
    pi_41031193
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Superfighter is alleen empathicus als 't hem zo uitkomt, hoor.
    ik ken hem voor de rest niet dus daar kan ik geen mening over vormen .. ik ben wel bekend met de islamofobie van x-ray

maar ja, theo zat dus tegen alles en iedereen aan te schoppen, dat is/was de manier waarop hij overeind bleef ..
    wat mij in het verleden verbaasde was de ommezwaai van links naar rechts, de volle 180 graden, was die het de ene dag nog roerend met je eens kon je de volgende dag een veeg uit de pan krijgen , en dat dan op zo'n manier dat je zijn bloed wel kon drinken .. zie oa de dreigbrieven die dus nu boven tafel komen
    pleased to meet you
    pi_41031242
    prikkeldraad naar leon de winter

hoezo zieke geest
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_41059052
    Ik vond sommige interviews erg goed, maar verder was het een irritante klootzak. Deze feiten verbazen me niets, maar een erg hoge nieuwswaarde hebben ze bepaald niet.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:18:44 #219
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_41059518
    Zo zie je maar hoe lomp hij was. Ik ben al uitermate gelukkig dat niemand hem meer ziet als martelaar, hij was inderdaad een real-life troll. Elk woord over hem is er één te veel.

Gelukkig is dat dan ook niet meer nodig.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:22:57 #220
    13462 BansheeBoy
    pi_41059648
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
    Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
    Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
    Ik heb altijd gezegd dat het een criminele afrekening was, in mijn ogen waren het beiden criminelen: Theo en wellicht ook Mohammed B.

Ik keur moord af....

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:26:14 #221
    13462 BansheeBoy
    pi_41059752
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:

Wat een 'krijger' zeg.
    Van Gogh is dood, hij komt echt niet meer terug.

Jammer.

²
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:45:10 #222
    70154 klez
    pi_41060296
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
    Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
    Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
    Tja, binnen jouw "cultuur" is eigenrichting waarschijnlijk heel normaal. Hier niet.
    pi_41060656
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef klez het volgende:

[..]

Tja, binnen jouw "cultuur" is eigenrichting waarschijnlijk heel normaal. Hier niet.
    offtopic : ben je je daar wel zo zeker van .. ? Ik lees in dit topc anders heel wat opmerkingen die het voor eigen rechter spelen in nederland verdedigen omdat men de straffen te laag vindt
    pleased to meet you
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:02:23 #224
    70154 klez
    pi_41060793
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef moussie het volgende:

[..]

offtopic : ben je je daar wel zo zeker van .. ? Ik lees in dit topc anders heel wat opmerkingen die het voor eigen rechter spelen in nederland verdedigen omdat men de straffen te laag vindt
    Wil je daarmee zeggen dat we eigenrichting in Nederland normaal vinden?
    pi_41060847
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef klez het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen dat we eigenrichting in Nederland normaal vinden?
    nee, daarmee wil ik zeggen dat de grenzen heel snel kunnen vervagen
    pleased to meet you
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:13:28 #226
    70154 klez
    pi_41061122
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef moussie het volgende:

[..]

nee, daarmee wil ik zeggen dat de grenzen heel snel kunnen vervagen
    Nou, ik reageer nu op iemand en niet op hypothetische gevallen.
    pi_41061749
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef klez het volgende:

[..]

Nou, ik reageer nu op iemand en niet op hypothetische gevallen.
    en ik reageer op het feit dat er 2 maten worden gehanteerd .. aan de ene kant is het spelen van eigen rechter door M.B. absoluut verwerpelijk en wordt scherp veroordeeld, maar aan de andere kant is het wel iets dat je zelf ook zou willen toepassen als je het idee hebt dat je geen recht gedaan wordt ..
    en jij zegt dan wel dat dat hypothetische gevallen zijn, ké, in dat topic wel, maar hoe zit dat irl, is het daar nog wel hypothetisch ? Hoeveel mensen gaan al zelf achter de dieven aan omdat ze denken te weten dat de politie toch niets doet bvb ? Zo staat me het een en ander bij van winkelpersoneel dat voor eigen rechter ging spelen en van een daarvoor opgelegde boete die door de prins werdt betaald .. en nederland zat te juichen, dat moest toch kunnen, dieven zelf aanpakken ..
    tja, dat er een onschuldige is doodgeslagen, pech gehad, had ze maar geen junkie moeten zijn ..
    dat was dan de reactie uit onze beschaafde samenleving waarin jij niet voor eigen rechter mag spelen .. pff ..

let wel, ik wil hier niet M.B. goed praten oid .. ik heb het meer over de splinter zien in andermans oog maar de balk voor je eigen kop niet opmerken
    pleased to meet you
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:33:45 #228
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_41061786
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    "Verzonnen door de linkse media. Is niks van waar."

Zo, hebben we dat vast gehad.

Het verbaast me overigens niks. Zo'n type leek het me wel, ja.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:05 #229
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_41061831
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef moussie het volgende:

[..]

en ik reageer op het feit dat er 2 maten worden gehanteerd .. aan de ene kant is het spelen van eigen rechter door M.B. absoluut verwerpelijk en wordt scherp veroordeeld, maar aan de andere kant is het wel iets dat je zelf ook zou willen toepassen als je het idee hebt dat je geen recht gedaan wordt ..
    en jij zegt dan wel dat dat hypothetische gevallen zijn, ké, in dat topic wel, maar hoe zit dat irl, is het daar nog wel hypothetisch ? Hoeveel mensen gaan al zelf achter de dieven aan omdat ze denken te weten dat de politie toch niets doet bvb ? Zo staat me het een en ander bij van winkelpersoneel dat voor eigen rechter ging spelen en van een daarvoor opgelegde boete die door de prins werdt betaald .. en nederland zat te juichen, dat moest toch kunnen, dieven zelf aanpakken ..
    tja, dat er een onschuldige is doodgeslagen, pech gehad, had ze maar geen junkie moeten zijn ..
    dat was dan de reactie uit onze beschaafde samenleving waarin jij niet voor eigen rechter mag spelen .. pff ..

let wel, ik wil hier niet M.B. goed praten oid .. ik heb het meer over de splinter zien in andermans oog maar de balk voor je eigen kop niet opmerken
    je haalt allemaal zaken door elkaar. anja joos was niet de persoon die met een schrammetje na diefstal naar de rechter stapte. ik kan je gedachtengang niet volgen. theo is vermoord om zijn gedachten en dat moet iedereen afkeuren, zonder excuusjes en smoesjes.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:36:30 #230
    70154 klez
    pi_41061876
    quote:

[..]

Laat ook maar. Ik heb het druk.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:01 #231
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_41061923
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef klez het volgende:

[..]

Laat ook maar. Ik heb het druk.
    het heeft idd niet veel zin om tegen dat soort onzin in te gaan.

dit is dan idd maar het best
    pi_41061999
    quote:

[..]

Meningen over het strafsysteem en emoties die opwellen bij individuele zaken (die de media behalen) maakt eigenrichting nog steeds niet normaal (en nog steeds strafbaar).
    pi_41063237
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
    je haalt allemaal zaken door elkaar. anja joos was niet de persoon die met een schrammetje na diefstal naar de rechter stapte. ik kan je gedachtengang niet volgen. theo is vermoord om zijn gedachten en dat moet iedereen afkeuren, zonder excuusjes en smoesjes.
    ik haal niets door elkaar .. er gaat winkelpersoneel voor eigen rechter spelen, wat de dood ten gevolge heeft van een onschuldig persoon .. en in een andere zaak waar de boete van het voor-eigen-rechter-spelen wordt betaald door de prins .. in beide gevallen zou je een even scherpe veroordeling verwachten door de samenleving, het gaat immers om het principe .. maar dat mag dus blijkbaar op de helling als het gaat om zaken waarmee je wel kan sympathiseren !

grappig trouwens, dat het feit dat ik zeg dat we wat hypocriet zijn ivm dat voor eigen rechter spelen wordt uitgelegd als excuus/smoesje om de daad van M.B. goed te praten ..
    pleased to meet you
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:37:01 #234
    70154 klez
    pi_41063645
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

ik haal niets door elkaar .. er gaat winkelpersoneel voor eigen rechter spelen, wat de dood ten gevolge heeft van een onschuldig persoon .. en in een andere zaak waar de boete van het voor-eigen-rechter-spelen wordt betaald door de prins .. in beide gevallen zou je een even scherpe veroordeling verwachten door de samenleving, het gaat immers om het principe .. maar dat mag dus blijkbaar op de helling als het gaat om zaken waarmee je wel kan sympathiseren !

grappig trouwens, dat het feit dat ik zeg dat we wat hypocriet zijn ivm dat voor eigen rechter spelen wordt uitgelegd als excuus/smoesje om de daad van M.B. goed te praten ..
    Wie, we? Ik weet niet wat jij er allemaal bij haalt, maar ik heb weinig op met de support actie van Bernhard.
    pi_41064376
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb ook de indruk dat je dat wel doet. Winkelpersoneel mogen overvallers of mensen die zij betrappen op diefstal staande houden, maar zij plegen zelf een strafbaar feit wanneer dit gebeurt met excessief geweld. Zo kreeg die vent met dat mes rake klappen toen hij het mes al had weggegooid en later geboeid was door de politie. In het andere geval was de diefstal van een blikje bier de aanleiding van een staande houding waarna de gevolgen van excessief geweld op de vermeende dader resulteerde in het overlijden. het lijkt me duidelijk dat ook in het tweede geval sprake is van een strafbaar feit.
    In het eerste geval, dat ik omschreef is door de media niet direct melding gemaakt van het geweld dat het winkelpersoneel toepaste. De discussie over winkelpersoneel dat het moeilijk gemaakt werd tegen overvallers en diefstal op te treden was allang geboren, met de steunbetuiging naar het winkelpersoneel door de prins, voordat dit kenbaar was.

Eigenrichting is ongeveer hetzelfde als bloedwraak. Dat is het eigenmatig recht toekennen in plaats van het recht zoeken bij de rechter. In beide gevallen is er geen sprake geweest van eigenrichting.
    pi_41064442
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef klez het volgende:

[..]

Wie, we? Ik weet niet wat jij er allemaal bij haalt, maar ik heb weinig op met de support actie van Bernhard.
    hehe .. sorry voor dat generaliseren, soms een beetje besmettelijk die neiging

maar ik bedoel dus het algemene tenue van de reacties uit de samenleving .. ik had een scherpe veroordeling verwacht, maar zag overwegend begrip en zelfs veel sympathie .. best wel eng dit verlies van zelfdiscipline
    pleased to meet you
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:08:05 #237
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41069337
    Net zo gek als zn naamgenoot en verre familielid.

Maar zoals Mulisch al zei:
    quote:
    Als je geniaal wilt zijn, moet je te ver gaan, en als je niet te ver gaat, is het niet goed, dan is het alleen maar waar en de waarheid is saai.

[ Bericht 0% gewijzigd door Napalm op 22-08-2006 19:22:46 ]
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:11:31 #238
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_41069436
    Dat is een prachtige quote
    pi_41069793
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef Napalm het volgende:
    Net zo gek als zn naamgenoot en verre familielid.

Maar zoals Mulisch al zei:
    [..]
    Right. Theo van Gogh geniaal.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:25:20 #240
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_41069820
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Right. Theo van Gogh geniaal.
    ja. er is niet alleen een groot provocateur afgemaakt.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:27:31 #241
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_41069864
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 16:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb ook de indruk dat je dat wel doet. Winkelpersoneel mogen overvallers of mensen die zij betrappen op diefstal staande houden, maar zij plegen zelf een strafbaar feit wanneer dit gebeurt met excessief geweld. Zo kreeg die vent met dat mes rake klappen toen hij het mes al had weggegooid en later geboeid was door de politie. In het andere geval was de diefstal van een blikje bier de aanleiding van een staande houding waarna de gevolgen van excessief geweld op de vermeende dader resulteerde in het overlijden. het lijkt me duidelijk dat ook in het tweede geval sprake is van een strafbaar feit.In het eerste geval, dat ik omschreef is door de media niet direct melding gemaakt van het geweld dat het winkelpersoneel toepaste. De discussie over winkelpersoneel dat het moeilijk gemaakt werd tegen overvallers en diefstal op te treden was allang geboren, met de steunbetuiging naar het winkelpersoneel door de prins, voordat dit kenbaar was.

Eigenrichting is ongeveer hetzelfde als bloedwraak. Dat is het eigenmatig recht toekennen in plaats van het recht zoeken bij de rechter. In beide gevallen is er geen sprake geweest van eigenrichting.
    bij anja joos was er geen diefstal. het waren gewoon een stel kutgasten die niet van junks houden of altijd zoeken naar nog lagere levensvormen dan zij zelf zijn om hun eigen schande mee af te spoelen.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:38:50 #242
    129995 Aitan
    boventitel
    pi_41070165
    Hallooootjes, dit is de rechtste media censuur.
    U heeft niks gelezen, niks gezien, wie is Theo van
    Gogh? Wie was uberhaupt Vincent van Gogh? Nu we toch bezig zijn: Balkenende is vet rete cool en Rita Verdonk is geen teef! WIJ HARHALEN GÉÉN TEEF.
    binnenkort komen onze medewerkers met flitslampjes bij u langs de deur, onder het mom 'De overheid komt naar u toe deze zomer!'

[ Bericht 2% gewijzigd door Aitan op 22-08-2006 20:03:38 ]
    Was geschreven,
    Jorrit
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:43:38 #243
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_41070349
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef Aitan het volgende:
    Hallooootjes, dit is de rechtste media censuur.
    U heeft niks gelezen, niks gezien, wie is Theo van
    Gogh? Wie was uberhaupt Vincent van Gogh? Nu we toch bezig zijn: Balkenende is vet rete cool en Rita Verdonk is geen teef! WIJ HARHALEN GÉÉN TEEF.
    binnenkort komen onze medewerkers met flitslampjes bij u langs de deur, onder het mom 'De overheid komt naar utoe deze zomer!'
    wouter bos gaat toch al naar de mensen toe?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:04:01 #244
    129995 Aitan
    boventitel
    pi_41071153
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wouter bos gaat toch al naar de mensen toe?
    Helaas wel ja. Heb jij je bunker al in de tuin?
    Was geschreven,
    Jorrit
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:27:09 #245
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_41071993
    ik ben het niet vaak met Zoalshetis eens....................
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:29:44 #246
    129995 Aitan
    boventitel
    pi_41072093
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef merlin693 het volgende:
    ik ben het niet vaak met Zoalshetis eens....................
    Maar nu wel?
    Nu ook niet?
    Maak je zinnen af man!!!
    Was geschreven,
    Jorrit
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:37:37 #247
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_41072436
    volgens mij sprak ik niet tot jou !! maaar ps houw je van een spelletjuh

p.s. wombcat kun je wel serieus reageren..ik weet ( heb 't nie verdient)
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:44:51 #248
    129995 Aitan
    boventitel
    pi_41072745
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef merlin693 het volgende:
    volgens mij sprak ik niet tot jou !! maaar ps houw je van een spelletjuh

p.s. wombcat kun je wel serieus reageren..ik weet ( heb 't nie verdient)
    Hoe moet ik weten tegen wie je het hebt? Babelfish kent jouw taal niet dus ik moet alles uit mijn hoofd doen.
    Was geschreven,
    Jorrit
    pi_41073111
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bij anja joos was er geen diefstal. het waren gewoon een stel kutgasten die niet van junks houden of altijd zoeken naar nog lagere levensvormen dan zij zelf zijn om hun eigen schande mee af te spoelen.
    'De vermeende poging tot diefstal' is dat een omschrijving waarmee je wel kan leven?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:05:32 #250
    79262 Dwersdriever
    Justified Ancient of MuMu
    pi_41073609
    Ach...Tom Ancion. In Volkskrant Magazine verklaarde hij een paar jaar geleden al van plan te zijn geweest 'een cordon van intellectuelen' om Pim Fortuyn heen te leggen. Hij rekende zichzelf vanzelfsprekend tot die intellectuelen.
    We Came A Long Time Ago
    Nine Nine Two - But You Did Not Know
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:44:57 #251
    129995 Aitan
    boventitel
    pi_41074985
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Dwersdriever het volgende:
    Ach...Tom Ancion. In Volkskrant Magazine verklaarde hij een paar jaar geleden al van plan te zijn geweest 'een cordon van intellectuelen' om Pim Fortuyn heen te leggen. Hij rekende zichzelf vanzelfsprekend tot die intellectuelen.
    Heeft pim intelectuele aanhangers? Is dat nieuw?
    Was geschreven,
    Jorrit
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:35:03 #252
    79262 Dwersdriever
    Justified Ancient of MuMu
    pi_41076621
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Aitan het volgende:

[..]

Dat cordon was vooral bedoeld om de invloed van Fortuyn te beperken. Ik heb en had weinig met Fortuyn, maar die uitspraak van Hoffmann is me bijgebleven als lachwekkend.
    We Came A Long Time Ago
    Nine Nine Two - But You Did Not Know
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:56:17 #253
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41077413
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Aitan het volgende:
    Hoho, de LPF had onder Balk I het grootste aantal academici per zetel van alle kamerfracties...
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 08:57:08 #254
    70154 klez
    pi_41085035
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Hoho, de LPF had onder Balk I het grootste aantal academici per zetel van alle kamerfracties...
    Nee joh, je begrijpt het niet. Als je geen linkse zevertinus bent zoals Thom ben je geen intellectueel.

Niet dat ik ooit iets op heb gehad met de volgelingen van de Pimmetje-sekte, overigens.
    pi_41089129
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

'De vermeende poging tot diefstal' is dat een omschrijving waarmee je wel kan leven?
    al was de vraag niet aan mij gesteld .. maar nee, daar kan ik niet mee leven .. op het moment dat de klappen vielen was nl al bekend dat er niets gestolen was ..
    wat dat aangaat heeft anja joos meer met theo van gogh gemeen dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen .. misschien dat na jaren voor geitenneuker uitgescholden te zijn haar verhoudingsgewijs lamme "kutmarokkanen" de overbekende druppel was die de emmer deed overlopen ?

vraagje : als winkelpersoneel dieven mag aanhouden, hoe noem jij dan excessief geweld bij zo'n aanhouding .. ? in de volksmond heet zoiets nl "voor eigen rechter spelen" en volgens mij denkt de rechtbank er ook zo over, vandaar die boete die bernhard betaald heeft
    pleased to meet you
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')