nee je vond "de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht"quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Eens.
Nou nog even aangeven waar ik scheld.
Goed bezig met flamen dus.quote:jij blijft voor mij de eeuwige radicale islamiet. En hoe moeten we jouw gitaar-serenade bij het graf van Louis Seveke opvatten dan ? Ik doelde op het feit dat je zijn billenmaatje was. Je bent dus nog erger als Bouyeri.
Je kunt het beter bij je eigen ideëen houden, want deze is niet best.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Verzonnen door de linkse media. Is niks van waar."
Zo, hebben we dat vast gehad.
Die hij zelf ook ontving, natuurlijk, waardoor hij helemaal niet meer ongestoord van z'n onthoofdingsfilmpjes kon genieten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.
Saai, burgerlijk, my ass. Brieven met hakenkruizen of prikkeldraad zijn fout.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef klez het volgende:
Altijd goed voor een leuke rel die Theo. Uit de reacties hier blijkt maar weer hoe ontzettend saai en burgerlijk die Christenen en Moslims zijn. Of gewelddadig.
Ach ja, Theo was gewoon een dorpsgek. En nog eentje met een boodschap ook. Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang iemand geen geweld gebruikt zal het mij aan me reet roesten, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Saai, burgerlijk, my ass. Brieven met hakenkruizen of prikkeldraad zijn fout.
Zolang iemand geen geweld gebruikt heb je uberhaupt geen mening over mensen? Wie is hier nou saai?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef klez het volgende:
[..]
Ach ja, Theo was gewoon een dorpsgek. En nog eentje met een boodschap ook. Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang iemand geen geweld gebruikt zal het mij aan me reet roesten, eerlijk gezegd.
Wat jij wil jongen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Zolang iemand geen geweld gebruikt heb je uberhaupt geen mening over mensen? Wie is hier nou saai?
misschien moet jij eens die baardharen uit je x-ray visie halen .. het begrijpen waarom iemand iets doet, hoe gestoord het ook mag zijn, houdt niet in dat je ermee eens bent, laat staan dat je een fan bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef -IksRee- het volgende:
[..]Superfighter is een fan van Mohammed Bouyeri en daar ging het dan ook over. Jij hebt echt een geestelijk probleem met begrijpend lezen en logische conclusies
![]()
Ga jij nou maar bang zijn dat ze 's nachts voor je deur staan omdat de term zoeklicht is![]()
Het begrijpen waarom iemand zoiets doet geeft in ieder geval blijk van eng veel inlevingsvermogen, als je het mij vraagt. Ik vind er weinig "begrijpelijks" aan, mensen met een slagersmes te lijf gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
misschien moet jij eens die baardharen uit je x-ray visie halen .. het begrijpen waarom iemand iets doet, hoe gestoord het ook mag zijn, houdt niet in dat je ermee eens bent, laat staan dat je een fan bent
Superfighter is alleen empathicus als 't hem zo uitkomt, hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef moussie het volgende:
[..]
misschien moet jij eens die baardharen uit je x-ray visie halen .. het begrijpen waarom iemand iets doet, hoe gestoord het ook mag zijn, houdt niet in dat je ermee eens bent, laat staan dat je een fan bent
uhm .. de emotie begrijpen wil niet zeggen dat je het eens bent met de gekozen "oplossing" hoor ..quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef klez het volgende:
[..]
Het begrijpen waarom iemand zoiets doet geeft in ieder geval blijk van eng veel inlevingsvermogen, als je het mij vraagt. Ik vind er weinig "begrijpelijks" aan, mensen met een slagersmes te lijf gaan.
ik ken hem voor de rest niet dus daar kan ik geen mening over vormen .. ik ben wel bekend met de islamofobie van x-rayquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Superfighter is alleen empathicus als 't hem zo uitkomt, hoor.
Ik heb altijd gezegd dat het een criminele afrekening was, in mijn ogen waren het beiden criminelen: Theo en wellicht ook Mohammed B.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
Van Gogh is dood, hij komt echt niet meer terug.quote:
Tja, binnen jouw "cultuur" is eigenrichting waarschijnlijk heel normaal. Hier niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
offtopic : ben je je daar wel zo zeker van .. ? Ik lees in dit topc anders heel wat opmerkingen die het voor eigen rechter spelen in nederland verdedigen omdat men de straffen te laag vindtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef klez het volgende:
[..]
Tja, binnen jouw "cultuur" is eigenrichting waarschijnlijk heel normaal. Hier niet.
Wil je daarmee zeggen dat we eigenrichting in Nederland normaal vinden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef moussie het volgende:
[..]
offtopic : ben je je daar wel zo zeker van .. ? Ik lees in dit topc anders heel wat opmerkingen die het voor eigen rechter spelen in nederland verdedigen omdat men de straffen te laag vindt
nee, daarmee wil ik zeggen dat de grenzen heel snel kunnen vervagenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef klez het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat we eigenrichting in Nederland normaal vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |