Zo komt ook het feit dat ''Submission'' niet debet was aan de dood van Van Gogh nergens in jouw verhaaltje voor. Dat is ook onmogelijk, natuurlijk, want dan verliest je voorgefabriceerde sneer over de ''hondsdolle'' Hirsi Ali alle betekenis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef Super7fighter het volgende:
Ook de smeekbedes van Theo en de krijgersleuzen van M.B komen in jouw verhaal nergens voor.![]()
Accepteren dat een werktuig des Hemels je miezerige levenssnaar doorknipt, natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
wat moet je anders?
Naar mijn idee was het ook de nattedroom van Theo om zich te laten vermoorden door een moslimextremist, want zijn dood was het ultieme bewijs dat Theo gelijk had met zijn gepreek tegen de Islam(dat kon ook de linksekerk zelfs dan niet meer ontkennen).quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Want was het niet Mohammed B. die Theo uitsprintte? Ook de smeekbedes van Theo en de krijgersleuzen van M.B komen in jouw verhaal nergens voor.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Suko het volgende:
Stikt van de wolken op dit moment, hopelijk zit Theoooootje op de dikste, met een siggie en een biertje, ziet er weer als vanouds vadsig en morsig uit en lacht zich ondertussen een ongelofelijk bult over zoveel onzin over zijn persoontje.
Ik vond je af en aan een rotzak, op het uiterste randje, de helft van je films vond ik niks, maar in je interviews was je samen met Ischa Meyer de allerbeste van Nederland en er zijn nog steeds geen navolgers die deze gaten hebben opgevuld. Ook was je geen rascist, je had een zeer gemeleerde vriendenkring (wie van je collega's kan dat zeggen?), je had het altijd over het achterlijke geloof en niet over personen. Hé vetzak, lach me niet uit ja! Nee, je wordt gemist, verdomme.![]()
Brieven met hakenkruizen aan 2e generatie oorlogsslachtoffers, dat gaat wel iets verder dan pesten of treiteren, vind ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef shmoopy het volgende:
Dreigbrieven? Eerder pestbrieven lijkt me.
In een dreigbrief zet je een bedreiging, zo van : ik ga je doodvermoorden.
Lijkt me niet dat van Gogh zoiets deed, dus was gewoon treiteren, wel een verschilletje.
Zeker, maar niet voor het soort acties die in de OP worden genoemd. NIet voor zijn haatspuierij en zijn vuile acties. Wel voor zijn interviews en films.quote:
dat vind ik gezien zijn genaderoeping een beetje je eigen gevoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Brieven met hakenkruizen aan 2e generatie oorlogsslachtoffers, dat gaat wel iets verder dan pesten of treiteren, vind ik.
Het verbaast me niks. Die man was zo rancuneus, dat was echt zeldzaam. Hij zou grif hebben betaald voor de manier waarop hij is vermoord, als hij dat had kunnen regelen!!!
Da's een reflex maar hij had dit scenario kunnen schrijven natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik gezien zijn genaderoeping een beetje je eigen gevoel.
wat jij schrijft wil je dat je overkomt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's een reflex maar hij had dit scenario kunnen schrijven natuurlijk.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij schrijft wil je dat je overkomt?
lees hem nog eens, hij is correct.quote:
Kun je even in andere woorden zeggen wat je bedoelt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij schrijft wil je dat je overkomt?
nope.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je even in andere woorden zeggen wat je bedoelt?
hoffman, leon de winter en zijn vrouwtje zijn moslims .. ah zo .. dat wist ik nog nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Maar Van Gogh 'schoffeerde' moslims, dus volgens jou beredenatie zijn dat dus gevaarlijke mensen.
WE ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
Wat lul jij nou weer dom uit je nek? Het ging in zijn en mijn post om het tegen de islam aan schoppen, niet om wie in heel zijn leven eens beledigd had.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef moussie het volgende:
[..]
hoffman, leon de winter en zijn vrouwtje zijn moslims .. ah zo .. dat wist ik nog niet
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef SCH het volgende:
Okay, jouw probleem verder. Mijn punt blijft staan.
En interviewen kon hij godverredomme!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Suko het volgende:
Stikt van de wolken op dit moment, hopelijk zit Theoooootje op de dikste, met een siggie en een biertje, ziet er weer als vanouds vadsig en morsig uit en lacht zich ondertussen een ongelofelijk bult over zoveel onzin over zijn persoontje.
Ik vond je af en aan een rotzak, op het uiterste randje, de helft van je films vond ik niks, maar in je interviews was je samen met Ischa Meyer de allerbeste van Nederland en er zijn nog steeds geen navolgers die deze gaten hebben opgevuld. Ook was je geen rascist, je had een zeer gemeleerde vriendenkring (wie van je collega's kan dat zeggen?), je had het altijd over het achterlijke geloof en niet over personen. Hé vetzak, lach me niet uit ja! Nee, je wordt gemist, verdomme.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Suko het volgende:
hoe weet jij dat?quote:
Louis Seve ... oh wacht ...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:06 schreef the_fucker het volgende:
[..]
En hoe moeten we jouw gitaar-serenade bij het graf van Louis Seveke opvatten dan ?
nope, diegene die het, zoals gewoonlijk, op de moslims toe wil spitsen ben jijquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom uit je nek? Het ging in zijn en mijn post om het tegen de islam aan schoppen, niet om wie in heel zijn leven eens beledigd had.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef Super7fighter het volgende:
Als ik bij Barend en Van dorp zou verklaren dat de Hells Angels tuig en criminelen waren, dan zou ik niet opkijken dat ze me de volgende dag zouden opzoeken en Barend en Henk kort en klein slaan. Wanneer je een gevaarlijke groep doelbewust en herhaardelijke beschimpt, moet je er niet van opkijken dat er een bepaalde persoon het heft in handen zal nemen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:09 schreef -IksRee- het volgende:
Ah, dus moslims zijn een gevaarlijke groep?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Super7fighter het volgende:
Extremisten zijn een gevaarlijke groep. Of ze nou extreem-links, rechts, communistisch, crimineel, religieus of atheistisch zijn.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Maar Van Gogh 'schoffeerde' moslims, dus volgens jou beredenatie zijn dat dus gevaarlijke mensen.
Huh, wat ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Louis Seve ... oh wacht ...![]()
![]()
... je denkt nu dat ik links ben, omdat ik een hekel heb aan iemand die een keer over moslims "geitenneukers" heeft gezegd?
Mijn afkeer van Van Gogh heeft niks maar dan ook niks met politiek te maken. En al helemaal niks met "geitenneukers" en zijn zelfbevredigende praatjes over de islam. Dat is echt niets vergeleken bij die respectloze bagger die hij eerder in zijn leven uitkraamde.
Serieus, Theo van Gogh is nu een symbool van rechts geworden?! Oh, God, sta mij bij.![]()
wanneer en wat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Louis Seve ... oh wacht ...![]()
![]()
... je denkt nu dat ik links ben, omdat ik een hekel heb aan iemand die een keer over moslims "geitenneukers" heeft gezegd?
Mijn afkeer van Van Gogh heeft niks maar dan ook niks met politiek te maken. En al helemaal niks met "geitenneukers" en zijn zelfbevredigende praatjes over de islam. Dat is echt niets vergeleken bij die respectloze bagger die hij eerder in zijn leven uitkraamde.
Serieus, Theo van Gogh is nu een symbool van rechts geworden?! Oh, God, sta mij bij.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Huh, wat ?
Ik doelde op het feit dat je zijn billenmaatje was.
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef moussie het volgende:
[..]
nope, diegene die het, zoals gewoonlijk, op de moslims toe wil spitsen ben jij
[..]
[..]
[..]
[..]
Vind jij het opsturen van hakenkruizen en prikkeldraad zo grappig dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en daar maak jíj je druk om?![]()
of is dit weer een grapje?
Dat is idd vrij smaakloos!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind jij het opsturen van hakenkruizen en prikkeldraad zo grappig dan?
nee helemaal niet zelfs. maar iedereen die bevriend was met van gogh wist dat hij zo kon doen. het was nietlevensbedreigende, kinderlijke boosheid, zoals ik al eerder in dit topic omschreef.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Zulke flikkerstreken maak ik me druk om. Zelfs als het Leon De Winter en z'n vrouw betreft. Dat met die caramellucht was ook om te janken. Als Theo van Gogh een fokker was, had hij allang een permban.quote:
Ach, wat een lieverd, de scheet, hij kon er niets aan doen, het was gewoon z'n kinderlijke boosheid ...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee helemaal niet zelfs. maar iedereen die bevriend was met van gogh wist dat hij zo kon doen. het was nietlevensbedreigende, kinderlijke boosheid, zoals ik al eerder in dit topic omschreef.
Theo kennende had hij daar levensgroot zijn eigen naam onder gezet met een begeleidende uitnodiging om het debat aan te gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
je kent hem niet knul. de mensen waar hij deze dingen naar schreef kende hij al jaren en hij was teleurgesteld. dit zijn prive dingen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ach, wat een lieverd, de scheet, hij kon er niets aan doen, het was gewoon z'n kinderlijke boosheid ...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Als Theo van Gogh een fokker was, had hij allang een permban.
Mij zelf kennende maakt me dat geen ene ruk uit. Bewijst maar weer eens wat voor een asociaal het is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Theo kennende had hij daar levensgroot zijn eigen naam onder gezet met een begeleidende uitnodiging om het debat aan te gaan.
Heb je hem dat destijds zelf gemaild of geschreven, of dat dan net weer niet ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mij zelf kennende maakt me dat geen ene ruk uit. Bewijst maar weer eens wat voor een asociaal het is.
Het schijnt helemaal hip te zijn om jezelf te quoten, maar dit is gewoon een topper.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het ook de nattedroom van Theo om zich te laten vermoorden door een moslimextremist, want zijn dood was het ultieme bewijs dat Theo gelijk had met zijn gepreek tegen de Islam(dat kon ook de linksekerk zelfs dan niet meer ontkennen).
(alleen toen puntje bij paaltje kwam was het toch wat enger dan in zijn gedachte).
Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef -IksRee- het volgende:
[..]Superfighter is een fan van Mohammed Bouyeri en daar ging het dan ook over. Jij hebt echt een geestelijk probleem met begrijpend lezen en logische conclusies
![]()
Ga jij nou maar bang zijn dat ze 's nachts voor je deur staan omdat de term zoeklicht is![]()
Je bent dus nog erger als Bouyeri.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:04 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een fan van Mohammed B ben. Wel dat zijn handeling beter te begrijpen is met de achtergrond van deze serieuze dreigbrieven.
Ik ben het pertinent met je oneens. Natuurlijk kan je Van Gogh omschrijven al die lieve bozige lobbes die het allemaal zo goed bedoelde en dat je het allemaal niet zo serieus moest nemen en dat het een kunstje was van hem en dat hij later weer zo aardig kon zijn enzovoorts.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee helemaal niet zelfs. maar iedereen die bevriend was met van gogh wist dat hij zo kon doen. het was nietlevensbedreigende, kinderlijke boosheid, zoals ik al eerder in dit topic omschreef.
mensen die hij niet kende kleineerde hij met argumenten in rubrieken en brieven.
Eens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:22 schreef Drugshond het volgende:
@the_fucker, dit is een discussieforum en geen scheld maar raak voor knaak forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |