quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:00 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een leuk grapje. Hahahahaha.
Theo van Gogh een "groot kind"? Een kind!? Wat voor gedragsprobleem heeft je kind dan wel niet?
"Hoffman is donderdag niet bereikbaar voor een toelichting".quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een subjectief bericht zeg.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef franske19 het volgende:
Dus als dit waar is rechtvaardigd dit de beestachtige wijze waarop hij vermoord is? Toch wel toevallig dat dit soort dingen altijd openbaar worden als personen zichzelf niet meer kunnen verdedigen. What is the f*cking point?
Is Char niet in het land dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"Hoffman is donderdag niet bereikbaar voor een toelichting".
theo helaas ook niet.
het was minder. Maar een emmer vol kleingeld, dat wel. Hoe ik dat weet? Ik ken iemand die destijds ook met Theo en Thom omging. Zat ook in de beruchte klas in Wassenaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
Een emmer met voor 5 duizend gulden aan kwartjes
waar heb je het overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef franske19 het volgende:
Dus als dit waar is rechtvaardigd dit de beestachtige wijze waarop hij vermoord is?
waarschijnlijk ook een 'grapje'?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom, nou niet doen alsof Theo een kwajongetje was die af en toe 's iets stouts uithaalde. Theo is de dikzak op het schoolplein die de rest maar in elkaar slaat omdat hij anders zelf moet horen hoe vervelend hij wel niet is. Dit valt compleet in de lijn der verwachting.
Ik vraag me af hoe de reacties zouden zijn als een willekeurig Marrokaantje een brief met hakenkruizen naar schrijvers zou sturen.
nee, overduidelijk niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook een 'grapje'?
Nee, dat is ook echt hoe ik hem zag en nog steeds zie. Dat hij op een brute wijze vermoord is verandert niets aan het feit dat het een naar mannetje was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat een tendentieuze vergelijking weer. jammer.
ik zag hem anders. kinderachtig, maar iedereen, meestal waren het namelijk vrienden die hij dit aandeed, snapte zijn machteloze kwaadheid wel. er zat geen levensbedreigende bedoeling achter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat is ook echt hoe ik hem zag en nog steeds zie. Dat hij op een brute wijze vermoord is verandert niets aan het feit dat het een naar mannetje was.
Je zegt dus met andere woorden, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat is ook echt hoe ik hem zag en nog steeds zie. Dat hij op een brute wijze vermoord is verandert niets aan het feit dat het een naar mannetje was.
Die moord? Dat haal ik er echt niet uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Je zegt dus met andere woorden, eigen schuld dikke bult.
Die laatste zin: 'Dit', daar wordt het vermoorden mee bedoeld? Het valt compleet in de lijn der verwachtingen, je kijkt er dus niet vanop, je zag het aankomen, je zegt dus eigenlijk: eigen schuld dikke bult?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom, nou niet doen alsof Theo een kwajongetje was die af en toe 's iets stouts uithaalde. Theo is de dikzak op het schoolplein die de rest maar in elkaar slaat omdat hij anders zelf moet horen hoe vervelend hij wel niet is. Dit valt compleet in de lijn der verwachting.
Nee, de voorvalletjes in de OP.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Die laatste zin: 'Dit', daar wordt het vermoorden mee bedoeld?
Dat is wel heel erg zoeken naar 'zie je wel! Je vindt het lekker puh voor hem!'. Ik bedoelde inderdaad de voorvallen in de OP. Dat hij vermoord is blijft afschuwelijk, maar na zijn dood deden héél veel mensen alsof het een lieve braven man was die gewoon zijn ding deed zonder niemand lastig te vallen. Hij kreeg haast een aaibaar imago, en daar kan ik me aan ergeren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Die laatste zin: 'Dit', daar wordt het vermoorden mee bedoeld? Het valt compleet in de lijn der verwachtingen, je kijkt er dus niet vanop, je zag het aankomen, je zegt dus eigenlijk: eigen schuld dikke bult?
Iemand die zo met zijn vrienden omgaat kan ik niet waarderen, maar dat is dan persoonlijk. De voorvallen in de OP zijn in ieder geval op geen enkele manier grappig voor degene die het op hun dak krijgen. Het hoeft niet levensbedreigend te zijn om kansloos te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag hem anders. kinderachtig, maar iedereen, meestal waren het namelijk vrienden die hij dit aandeed, snapte zijn machteloze kwaadheid wel. er zat geen levensbedreigende bedoeling achter.
wat is daarmee lieverd?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef turkish_n3z het volgende:
Ach ja, mensen met een grote bek...
lol, de knakker zoekt een ingang in de discussie, jij hebt hem die juist door op hem te reageren gegeven.quote:
heet jij turk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh oh oh ... wat wil je toch graag horen, wat je wil horen.
ik ben dan ook razend benieuwd naar turks' discussie...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, de knakker zoekt een ingang in de discussie, jij hebt hem die juist door op hem te reageren gegeven.
Ik kan er zo wel naar raden...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben dan ook razend benieuwd naar turks' discussie...![]()
als dingeman nou een echte vent is, dan ben ik heel benieuwd naar zijn reactie op dit vuilnis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
Voor het versturen van dreigbrieven staat toch een langdurige celstraf?
Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
Jij begrijpt er al helemaal niets van.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
Eigenlijk fungeerde Mohammed B. als openbare aanklager, rechter en beul, die een oordeel over deze dader velde. Het vonnis was misschien niet eentje dat iedereen had verwacht, een beetje te zwaar, maar in het licht van deze achtergrond is de beoordeling en uitvoering (enigszins) terecht. We willen van Nederland toch geen vrijhaven voor criminelen maken?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij begrijpt er al helemaal niets van.
echt slim ben je niet...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef Super7fighter het volgende:
je eenzijdige voorkeur voor het kwade begint wel boekdelen te spreken. misschien kan je wat minder bagatelliseren?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:00 schreef SHE het volgende:
Karma can be a real bitch
pas op hoor, straks heb je 'issues'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je eenzijdige voorkeur voor het kwade begint wel boekdelen te spreken. misschien kan je wat minder bagatelliseren?
je eenzijdige , ongefundeerde conclusies spreken diezelfde boekdelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je eenzijdige voorkeur voor het kwade begint wel boekdelen te spreken. misschien kan je wat minder bagatelliseren?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:09 schreef SHE het volgende:
[..]
je eenzijdige , ongefundeerde conclusies spreken diezelfde boekdelen
welke zijn dat schat. ik probeer het tenminste nog altijd van twee kanten te bezien. jouw voorliefde, angst, kop in het zand, whatever begint beheurlijk irritant te worden in topics. "boehoe de zielige verkrachtende loverboy"quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:09 schreef SHE het volgende:
[..]
je eenzijdige , ongefundeerde conclusies spreken diezelfde boekdelen
je hebt echt issuesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef SHE het volgende:
gaan jullie me in elk topic vervelen?
en zoalshetis; ik vind het knap dat je op basis van 1 zin, die bewust vaag is gehouden, precies weet wat mijn (politieke) opvattingen zijn.
Jullie beginnen echt een komisch duo te worden zo
Als er iets vervelend is, is het wel opzettelijke vaagheid. Het is geaffecteerd en dient geen enkel doel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef SHE het volgende:
en zoalshetis; ik vind het knap dat je op basis van 1 zin, die bewust vaag is gehouden, precies weet wat mijn (politieke) opvattingen zijn.
dat duo berust op louter toeval en intelligentie denk ik. zeker gezien je debiele, met opzet vaag gehouden posts. (zo vaag was het niet trouwens. hij was eigenlijk heel helder)quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef SHE het volgende:
Jullie beginnen echt een komisch duo te worden zo
Dat weet ik, daarom doe ik het ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als er iets vervelend is, is het wel opzettelijke vaagheid. Het is geaffecteerd en dient geen enkel doel.
Ja jij en hahahahahahahahahaha staan bekend om een bovengemiddelde intelligentie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat duo berust op louter toeval en intelligentie denk ik. zeker gezien je debiele, met opzet vaag gehoudenposts.? (zo vaag was het niet. hij was eigenlijk heel helder)
je bent een topmod die lekker alles kan stangen en sluiten, ten faveure van je imbiciele behoefte om ook maar nooit "foei buitenlander" te horen. ik begin echt van je te walgen, je bent een slechte mod.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |