vorig deel: [COS#10] Fantaseren over etenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
Peter ? kun jij in je eerste post het linkje naar het vorige COS topic toevoegen ? Is wel zo makkelijk voor het teruglezen als je later komt.
Alvast bedankt![]()
mag dus waarschijnlijk niet van bb. Opzich wel leuk natuurlijk, maar er mag niet al te veel dit jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, die weet hoe laat het is, maar zegt niks!
kut.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Dr_Greene het volgende:
Jammer, BB laat tante Hilde verraden hoe laat het is...
...en het hele concept van het niet weten hoe laat het is door gebrek aan buitenlicht is verneukt...
Tijdelijk maar hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Dr_Greene het volgende:
Jammer, BB laat tante Hilde verraden hoe laat het is...
...en het hele concept van het niet weten hoe laat het is door gebrek aan buitenlicht is verneukt...
Ja, en geef ze gelijk een mobieltjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef Napster het volgende:
Waarom hebben ze dit nou weer gedaan, kut BB
Gooi die tuindeur ook maar open![]()
Dat kan nog wel een mooie opdracht zijn: dat iemand moet doen alsof hij te horen heeft gekregen hoe laat het is en dan ervoor zorgen dat de anderen allemaal op een belachelijk tijdstip gaan eten/slapen/opstaan ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Kinga het volgende:
Ze had eigenlijk moeten zeggen, tis 3 uur snachts.
Ligt eraan, als ze niet weer hints of een andere manier vinden om de tijd te bepalen vinden/krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tijdelijk maar hoorDat besef van tijd raken ze zeker weer kwijt morgen
Dan zal morgen wel weer een hint komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hjaast allemaal fake tits.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
Goed, er zijn dus slechts twee lekkere wijven in het huis. Dat wou ik even weten![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef KlootMajoor het volgende:
Echt nep
Ze worden aan alle kanten geholpen om de tijd te weten te komen
Het eten dat binnenkomt rond etenstijd
De inside information van Miss Varkenshaas
whats next?
Chantal 2.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Zeg niet van die nare dingen.
In gods naam.![]()
Tot de live uitzending van maandag...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
dacht het toch wel !quote:
Dan heeft de opzet van deze bb geen zin meer. Kunnen ze netzogoed een klok ophangen als die haan elke ochtend gaat kraaien. Maja.. het is qua kijken mss wel leuker als ze niet te vroeg naar bed gaan en ze een beetje tijdsbesef hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
dacht het toch wel !
Die haan is toch juist gekomen omdat de bewoners altijd te veel in bed lagen?
En werd er bij BB1 zelfs niet een klok opgehangen omdat het dagritme van de bewoners te gortig werd?
Ik denk niet dat het dit jaar anders is, hoor
PPPPRRRTTTTTT...quote:
Wat mij betreft toch zeker 3quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
Goed, er zijn dus slechts twee lekkere wijven in het huis. Dat wou ik even weten![]()
Nee, dat ging alleen maar zo als Tanja het vroeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef SweetHoneyBee het volgende:
ach zo ging het vorig jaar toch ook ze hoeven maar een gil te geven en ze hebben het..
"We willen muziek!!
BB: "nou vooruit"
"We willen nog meer muziek!!"
BB: "nou oke nog 3nummers dan"
"we willen drank en sigaretten en meer eten blabla"
BB: "er staat een verrassing voor jullie in de dagboek kamer"
:S
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een irritante stemmetjes hebben die meiden
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschikkelijke stem heeft die roze zus trouwens.
had het ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef KlootMajoor het volgende:
nope
ik zie het helaas erg somber in wat betreft het extreme wat BB dit jaar met zich mee zou moeten brengen
Dit maakt het gelijk met 50% minder leuk om te kijken/langdurig te volgen
Het is nu dag 2.... of nieteens dag 2 en ze worden al aan alle kanten geholpen en , BB kennende, zullen ze wel regeltjes aanpassen,versoepelen zoals al die keren al gedaan is
Helaas
Volgend jaar beter?
Het extreme concept is in ieder geval niet wat het zou moeten zijn
Dat zijn de enige 2 namen die ik nog niet ken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
toch leuk dat iedereen weigert het Komische Duo Smetvrees van namen te voorzien
![]()
Ik ken siameese tweelingen die nog niet zo aan elkaar vast zaten...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar, negatief en positief..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:37 schreef Bocaj het volgende:
Het kan nog alle kanten op met bb6 hoor!
ik neem die 2 zussen gewoon als 1 persoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:37 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik ken siameese tweelingen die nog niet zo aan elkaar vast zaten...
Kan ze ook niet uit elkaar houden.
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat meer mannen dat toch ook wel zouden willenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik neem die 2 zussen gewoon als 1 persoon.
Ook waar natuurlijk. En zolang ze maar geen daglicht zien is alles nog best..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het tot nu toe nog prima. Dat ze de tijd niet weten is volgens mij vrij zinloos, dus daar heb ik geen problemen mee. Dat ze ook niet of nauwelijks contact hebben met bb via stem e.d. via ik veel belangrijker. Gaat prima wat mij betreft
Verlaten? Praat me even bij, want ik kan het niet volgen wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn wel veel mensen gescheiden/verlaten in het huis...
Zolang ze niet naar buiten mogen kijken/gaan zullen mensen zoals Jeroen het er behoorlijk moeilijk mee hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:41 schreef KlootMajoor het volgende:
wat is het verschil dan? BB via stem of TV? ze wachten even een paar daagjes en dan komen ze genoeg aan hun trekken in de Live Uitzending
BB is alleen maar boeiend als er iets plaatsvind wat eigenlijk niemand zelf doet/onderneemt: totale isolatie.
Ze zijn nu maar half geisoleerd wat uiteindelijk toch wle weer versoepeld wordt
Dat zou ik ook wel hebben. Maar ik zou me ook onderdrukt voelen als ik met een familielid was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Op zich toch moeilijker voor die mensen die alleen in dat huis zitten. Die hebben meer kans om genomineerd te worden denk ik. Ik zou in ieder geval zoiets hebben van, ik kan die of die niet nomineren want is zielig voor broer/zus/vader of whatever...
Lees de bewoners topic maar...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Verlaten? Praat me even bij, want ik kan het niet volgen wat ze zeggen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
Rik denkt dat hij ervoor heeft gezorgt dat ze nu op noodrantsoen zitten, hij heeft tenslotte de waterkoker aangezet zonder de gebruiksaanwijzing te lezen
Duurt idd wel een paar weken, maar zonder dat zou bb het ook moeten redden leuke tv te leveren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dat zal na een aantal weken pas van start gaan, dat mensen snakken naar een tijdje in de buitenlucht zijn
Tot die tijd kunnen we kijken naar een kloon van BB deel 1 ..... want veel verschil is er niet als BB elke keer lekker afwijkt van het extreme
Dat meen je toch niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
Rik denkt dat hij ervoor heeft gezorgt dat ze nu op noodrantsoen zitten, hij heeft tenslotte de waterkoker aangezet zonder de gebruiksaanwijzing te lezen
Waarom een kloon van BB1quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Tot die tijd kunnen we kijken naar een kloon van BB deel 1 ..... want veel verschil is er niet als BB elke keer lekker afwijkt van het extreme
Egbert of hoe heet die vent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
De moeder van Milica is dus weer vrijgezel. Met wie zal zij het aanleggen?
En wat is er trouwens mis met BB1?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom een kloon van BB1
BB1 liet de zaken veel meer op zijn beloop, BB6 zal dmv beïnvloeding de druk opvoeren.
De eerste signalen hiervan zijn er al: minder persoonlijk contact, en meer communicatie via een beeldscherm.
Teksten als: "Zo kunnen jullie wachten tot jullie een ons wegen"
Het lijken kleine dingen, maar het kan mensen behoorlijk onzeker maken.
Ze is een beetje gek op Milica inderdaad. Zo komt het iig wel over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:51 schreef schatje het volgende:
Janine is lesbisch. Of op z'n minst bi. Let maar op.
Ze heeft toch ook nooit gezegd dat ze Hetero is?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:51 schreef schatje het volgende:
Janine is lesbisch. Of op z'n minst bi. Let maar op.
quote:
Die zit iedereen gewoon in te pakken zodat ze niet wordt genomineerd. Schatje.. liefje..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die armen van Janine zo om die ander twee
Oh. Dat heb ik kennelijk gemist.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook nooit gezegd dat ze Hetero is?
Ja wie allemaal eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hjaast allemaal fake tits.![]()
alle blonde damesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja wie allemaal eigenlijk?
De beide zusjes en wie nog meer dan?
Geen idee, maakt het uit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De andere signalen zijn er anders ook al; het verspoepelen van de regels , iemand de tijd laten vertellen zodat iedereen up to date isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom een kloon van BB1
BB1 liet de zaken veel meer op zijn beloop, BB6 zal dmv beïnvloeding de druk opvoeren.
De eerste signalen hiervan zijn er al: minder persoonlijk contact, en meer communicatie via een beeldscherm.
Teksten als: "Zo kunnen jullie wachten tot jullie een ons wegen"
ik vind haar zo juist leuker uitzienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Door de close ups valt het mooie van Marca wel een beetje tegen trouwens. Maar het blijft een leuke meid.
[afbeelding]
Ik vind haar juist een mooie naturelle uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Door de close ups valt het mooie van Marca wel een beetje tegen trouwens. Maar het blijft een leuke meid.
[afbeelding]
Tegenpolen trekt aan hèquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die armen van Janine zo om die ander twee
Die zwarte in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze is wel heel open idd, maar dat komt hier meer over als een irritant iemand die zichzelf maar al te graag hoort spreken en in het middelpunt van de belangstelling wil staan. Niet mijn typ.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef riri het volgende:
Janine heeft het hart op haar tong dat vind ik dan wel weer mooi....die zegt alles hardop wat een ander voor zich houdt
Ik vind haar ook prima hoor, maar geen echte schoonheid ofzo. Ze heeft wel wat. En die sproetjes zijn ook wel geinig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind haar zo juist leuker uitzien
vooral die in het roze....continu calimero-soundquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een irritante stemmetjes hebben die meiden
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
Semih: "Ik ben van Turkse afkomst".
Hilde: "Dat is toch niet zo erg".
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
De binnenkant van Janines wang is kapot geweest omdat ze er vaak op beet van de stres
Haar siliconen zitten inderdaad aan de buitenkant!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Die zwarte in ieder geval niet.
Die heeft pickwicks.
Niet zo negatief, ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef KlootMajoor het volgende:
Het extreme concept is in ieder geval niet wat het zou moeten zijn
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
Echt????quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
En duimzuigen neit te vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijten
Dan zal ze wel uit haar straatje meuren met al dat opgedroogde bloed erin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
De binnenkant van Janines wang is kapot geweest omdat ze er vaak op beet van de stres
...toen was haar duim zeker op?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijten
Ze ging duimzuigen als ze moe was. Wangbijten deed ze gewoon de hele dag doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...toen was haar duim zeker op?
Hield ze In ieder geval van een afwisselend dieet...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging duimzuigen als ze moe was. Wangbijten deed ze gewoon de hele dag door
Ik zit het me net af te vragen! Zo'n anderhalve seconde voor k bij jouw post terecht kwamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Zit Gizmo dit jaar ook weer aan de eettafel??
Bedoel je niet "Joodse afkomst?"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
Ja maakt mij wel uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, maakt het uit?![]()
Het waren er een stuk of 6.
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
O, dat klinkt behoorlijk postitiefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.
Niet zo vreemd met die 2 blonde kadavers in dat huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
De vrouwen zijn trouwens veeeel meer op de voorgrond dan de mannen die hoor je bijna niet.
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maakt mij wel uit.![]()
siliconen![]()
"in Turkije" jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Precies ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
"in Turkije" ja
Zegt Filip de Winter niet dat Turken aardige en goede mensen zijn? Zolang ze in Turkije blijven?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Na een flinke aanloop ja, waarin "een kleine, nou ja, niet hele grote, groep het voor jullie (turken dus) verpest", en hoe hij dus verwachtte dat 'ze' in Turkije allemaal zo zouden zijn, maar dat reuze meeviel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Kinga het volgende:
Jezus, bek vol met vreten... en wie hoor je nog steeds?
Eten gevecht. Gooi en smijtwerk enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?Zijn al wel dingen gebeurd.
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.
Heb net ook de streams opgezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt al veel gemist blijkbaar
Pluspuntje voor Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt Hans Klok een gladjanus.
In het streamverslagentopic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb net ook de streams opgezet![]()
Waar kan ik de samenvatting van alles wat we gemist hebben zien?
Een nieuwe Tanja in het huis? Of allemaal Tanja'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef schatje het volgende:
Huh? Gooide ze nou rijst weg?
'Borsten' scanman, en gezien het normale niveau hier mag 'tieten' ook nog wel denk ik.quote:
Kleine samenvattig misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?Zijn al wel dingen gebeurd.
Goeie vergelijkingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.
Misschien dat dit helpt: [BB6] Streamverslagen van zaterdag 19 augustus 2006quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kleine samenvattig misschien?![]()
Memmen ....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Borsten' scanman, en gezien het normale niveau hier mag 'tieten' ook nog wel denk ik.
Stootbumpers.
Warm? Echt waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Altijd nog een "zwembad" aanwezig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Die Hummie is echt een kampbeul zeg, zo behandel je mensen toch niet.
Marlies zweet een beetje (arme meid)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Hummie rules ja, die mensen hebben zichzelf opgegeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Ik neem aan dat daar toch wel een Climate-Control is???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.
Het is hier in huis ook warm, dus staat echt alles open. Dat kunnen zij dus niet eens doen
Misschien moet ze wat overbodige kleding uitdoen.quote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar als het straks nog eens 35 graden wordt kunnen ze de hele dag in het 'zwembad' gaan liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar toch wel een Climate-Control is???
Ja hoor, ook een beetje dat lilliputter-achtige.quote:
Vorige edities liepen ze de eerste maand de hele dag rond in kleine bikini's enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien moet ze wat overbodige kleding uitdoen.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, ook een beetje dat lilliputter-achtige.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Maar als het straks nog eens 35 graden wordt kunnen ze de hele dag in het 'zwembad' gaan liggen natuurlijk.
Hummie komt ook op Fok!, die weet van KPD.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Vorige edities liepen ze de eerste maand de hele dag rond in kleine bikini's enzo.
Dat wordt ons deze editie 'bespaard' .
En Filemon Wesselink!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
Rik is een combi van Jan Jaap van der Wal en Marc-Marie Huijbregts.
Jij bent een kenner begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef superhero87 het volgende:
Die donkere is een man geweest. Alleen al aan die lach te horen!
Yep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef superhero87 het volgende:
Die donkere is een man geweest. Alleen al aan die lach te horen!
Ik weet wat je bedoelt!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben op een vreemde manier geintrigeerd door Marlies
Heeft dezelfde lach als Kellyquote:
Ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben op een vreemde manier geintrigeerd door Marlies
Misschien is er gewoon een bolletje in haar maag geknapt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heeft dezelfde lach als Kelly![]()
en die uitspraken ook:
'oh het is geweeeeldig'
'oh fan-tas-tisch''
![]()
Ze is best wel een vamp, die Marlies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Maar dat heb ik ook bij Janine.
heb je 24 uur?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kleine samenvattig misschien?![]()
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Maar dat heb ik ook bij Janine.
En Ad Visser en Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:07 schreef CobusNet het volgende:
Hilde lijkt een beetje op een kruising van Ellen Brusse en Viola Holt....
Micheline, Milica en Marcia zijn de lekkere meiden. Marlies is dan ook wel met een M, maar toch niet echt een babe. Monique is ook al met een M, maar ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.
Mysterieus...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Marlies is eng.
Die is zeker knapper, maar toch heeft die Janine wel wat mysterieus dat ik wel leuk vindquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.
Jeroen maybe?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
Jammer dat er geen heer met een lichaam zoals Menno tussen zit.
Alsof ze elk moment in blazen kan uitbarsten...quote:
Je stelt te hoge eisen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
quote:
Het Duitse blazen of....?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof ze elk moment in blazen kan uitbarsten...![]()
Ja, sorry ik kon niet moest werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
't Is mij om het even.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val jij nou op mannen of vrouwen of beide?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:46 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand die zeehond in Pieterburen afleveren?
Boeit niet. Die vliegen er toch als eerste uitquote:
Met Janine als model zal dat nog wel komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef scanman01 het volgende:
We hebben nog geen Dido iig, die de hele dag lag te poseren.
Ik had die Blonde Dozen nog best knap gevonden, als ze hun mond maar hadden gehoudenquote:
Als ik op mannen zou vallen, zou Jeroen wel een kans maken denk ik.quote:
zo jammer dat ze geluid maken he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had die Blonde Dozen nog best knap gevonden, als ze hun mond maar hadden gehouden![]()
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef markna het volgende:
beginnen ze weer met, ik neem mee
Jeroen is wel een pretty boy ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik op mannen zou vallen, zou Jeroen wel een kans maken denk ik.
Een beetje corpulentie misstaat een man niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je zijn lichaam vanmiddag niet gezien?
Heel vadsig.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!![]()
We kunnen niet allemaal een sixpack hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel vadsig.
Kan niet, ze hebben geen drankquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!![]()
Ow, dat is hem vergeven dan. Hij heeft een leuke kopquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel vadsig.
Mijn man heeft ook een buikje hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een sixpack hebben.
OMG! Ik háát haar nu helemaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Janine, 'denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben'
Als ik BB was, zou ik zorgen dat er een continue booze supply aanwezig was, zelfs tijdens de rantsoenen. Dronken bewoners zijn doorgaans veel interessanter dan nuchtere bewoners. En met een lege maag worden ze nog sneller dronkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kan niet, ze hebben geen drank
Nou dat lijkt me inderdaad erg vervelend zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Dat is sowieso het nadeel van vrouwen jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo jammer dat ze geluid maken he?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Volgens mij is 'dit' niet haar gezelschap...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
Marlies trekt vaak een kop van waar ben ik godsnaam aan begonnen.
Dat op een neer gespring van die ene vond ik gisteren ook wel behoorlijk irritant. Bind ze vast, stop een prop in hun mond en ik zou er zo overheen klappenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo jammer dat ze geluid maken he?
Verdomme, wat scherp.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef rain2 het volgende:
Ik denk niet dat Janine een man geweest is.Dan had ze mooiere tieten gehad![]()
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Jeroen net een blonde GertJan van BB3 maar dat kan aan mij liggen..
Maar dan krijgen we boeiende en goedkope tv.... en dat wil de Humster niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ik BB was, zou ik zorgen dat er een continue booze supply aanwezig was, zelfs tijdens de rantsoenen. Dronken bewoners zijn doorgaans veel interessanter dan nuchtere bewoners. En met een lege maag worden ze nog sneller dronken![]()
Ik vind hem eerder op Rob lijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Jeroen net een blonde GertJan van BB3 maar dat kan aan mij liggen..
Nee, want BB draait om kwaliteitsdrama, diepere lagen en psychologiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we boeiende en goedkope tv.... en dat wil de Humster niet.
Maar dan toch niet als tweede eindigenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
Sjaanien mag van mij net zo'n exit krijgen als Roel![]()
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef BVO het volgende:
Mijn favoriet is weer de meest gehate persoon merk ik?.
Goede ideeën!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft worden deze spelletjes NU ingeleverd.
En onverwachts alle lichten uit, en dat ze dan gaan slapen, en dan onverwachts een hele luide pieptoon die urenlang aanhoudt.
Zoiets dus
Preciesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want BB draait om kwaliteitsdrama, diepere lagen en psychologie![]()
Wat mij betreft is ze de bitch die het kijken naar de streams tot een hel maakt. We hebben mensen nodig die onrust stoken en ruzie zoeken enzo... maar niet iemand die het kijken naar de streams verpest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!![]()
Ze is natuurlijk wel de bitch we love to hate![]()
Jawel, dan blijft de boel tot op het eind gespannen. Het is immers onvermijdelijk dat iedereen haar uiteindelijk gaat haten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef rain2 het volgende:
[..]
Maar dan toch niet als tweede eindigen![]()
Janine is een tof wijf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!![]()
Ze is natuurlijk wel de bitch we love to hate![]()
Incest?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies![]()
Was er trouwens ook nog iets van een familiegeheim ofzo. Zoiets zat toch in een van de promo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |