Verlaten? Praat me even bij, want ik kan het niet volgen wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:40 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn wel veel mensen gescheiden/verlaten in het huis...
Zolang ze niet naar buiten mogen kijken/gaan zullen mensen zoals Jeroen het er behoorlijk moeilijk mee hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:41 schreef KlootMajoor het volgende:
wat is het verschil dan? BB via stem of TV? ze wachten even een paar daagjes en dan komen ze genoeg aan hun trekken in de Live Uitzending
BB is alleen maar boeiend als er iets plaatsvind wat eigenlijk niemand zelf doet/onderneemt: totale isolatie.
Ze zijn nu maar half geisoleerd wat uiteindelijk toch wle weer versoepeld wordt
Dat zou ik ook wel hebben. Maar ik zou me ook onderdrukt voelen als ik met een familielid was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Op zich toch moeilijker voor die mensen die alleen in dat huis zitten. Die hebben meer kans om genomineerd te worden denk ik. Ik zou in ieder geval zoiets hebben van, ik kan die of die niet nomineren want is zielig voor broer/zus/vader of whatever...
Lees de bewoners topic maar...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Verlaten? Praat me even bij, want ik kan het niet volgen wat ze zeggen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
Rik denkt dat hij ervoor heeft gezorgt dat ze nu op noodrantsoen zitten, hij heeft tenslotte de waterkoker aangezet zonder de gebruiksaanwijzing te lezen
Duurt idd wel een paar weken, maar zonder dat zou bb het ook moeten redden leuke tv te leveren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dat zal na een aantal weken pas van start gaan, dat mensen snakken naar een tijdje in de buitenlucht zijn
Tot die tijd kunnen we kijken naar een kloon van BB deel 1 ..... want veel verschil is er niet als BB elke keer lekker afwijkt van het extreme
Dat meen je toch niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Remzz het volgende:
Rik denkt dat hij ervoor heeft gezorgt dat ze nu op noodrantsoen zitten, hij heeft tenslotte de waterkoker aangezet zonder de gebruiksaanwijzing te lezen
Waarom een kloon van BB1quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Tot die tijd kunnen we kijken naar een kloon van BB deel 1 ..... want veel verschil is er niet als BB elke keer lekker afwijkt van het extreme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |