Ik vind haar juist een mooie naturelle uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Door de close ups valt het mooie van Marca wel een beetje tegen trouwens. Maar het blijft een leuke meid.
[afbeelding]
Tegenpolen trekt aan hèquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die armen van Janine zo om die ander twee
Die zwarte in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja wie allemaal eigenlijk?
De beide zusjes en wie nog meer dan?
Ze is wel heel open idd, maar dat komt hier meer over als een irritant iemand die zichzelf maar al te graag hoort spreken en in het middelpunt van de belangstelling wil staan. Niet mijn typ.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef riri het volgende:
Janine heeft het hart op haar tong dat vind ik dan wel weer mooi....die zegt alles hardop wat een ander voor zich houdt
Ik vind haar ook prima hoor, maar geen echte schoonheid ofzo. Ze heeft wel wat. En die sproetjes zijn ook wel geinig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind haar zo juist leuker uitzien
vooral die in het roze....continu calimero-soundquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een irritante stemmetjes hebben die meiden
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
Semih: "Ik ben van Turkse afkomst".
Hilde: "Dat is toch niet zo erg".
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
De binnenkant van Janines wang is kapot geweest omdat ze er vaak op beet van de stres
Haar siliconen zitten inderdaad aan de buitenkant!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Die zwarte in ieder geval niet.
Die heeft pickwicks.
Niet zo negatief, ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef KlootMajoor het volgende:
Het extreme concept is in ieder geval niet wat het zou moeten zijn
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
Echt????quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef schatje het volgende:
En duimzuigen neit te vergeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijten
Dan zal ze wel uit haar straatje meuren met al dat opgedroogde bloed erin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
De binnenkant van Janines wang is kapot geweest omdat ze er vaak op beet van de stres
...toen was haar duim zeker op?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ingrid vorig jaar echt de hele dag op haar wang zat te bijten
Ze ging duimzuigen als ze moe was. Wangbijten deed ze gewoon de hele dag doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...toen was haar duim zeker op?
Hield ze In ieder geval van een afwisselend dieet...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging duimzuigen als ze moe was. Wangbijten deed ze gewoon de hele dag door
Ik zit het me net af te vragen! Zo'n anderhalve seconde voor k bij jouw post terecht kwamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Zit Gizmo dit jaar ook weer aan de eettafel??
Bedoel je niet "Joodse afkomst?"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
Ja maakt mij wel uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, maakt het uit?![]()
Het waren er een stuk of 6.
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
O, dat klinkt behoorlijk postitiefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.
Niet zo vreemd met die 2 blonde kadavers in dat huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
De vrouwen zijn trouwens veeeel meer op de voorgrond dan de mannen die hoor je bijna niet.
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maakt mij wel uit.![]()
siliconen![]()
"in Turkije" jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Precies ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
"in Turkije" ja
Zegt Filip de Winter niet dat Turken aardige en goede mensen zijn? Zolang ze in Turkije blijven?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Na een flinke aanloop ja, waarin "een kleine, nou ja, niet hele grote, groep het voor jullie (turken dus) verpest", en hoe hij dus verwachtte dat 'ze' in Turkije allemaal zo zouden zijn, maar dat reuze meeviel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Kinga het volgende:
Jezus, bek vol met vreten... en wie hoor je nog steeds?
Eten gevecht. Gooi en smijtwerk enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?Zijn al wel dingen gebeurd.
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |