Ik zit het me net af te vragen! Zo'n anderhalve seconde voor k bij jouw post terecht kwamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Zit Gizmo dit jaar ook weer aan de eettafel??
Bedoel je niet "Joodse afkomst?"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
Ja maakt mij wel uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, maakt het uit?![]()
Het waren er een stuk of 6.
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat vind Etiënne eigenlijk van mensen van Turkse afkomst?
[afbeelding]
O, dat klinkt behoorlijk postitiefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen in Turkije zijn zo gastvrij. Dat zei hij vanmiddag.
Niet zo vreemd met die 2 blonde kadavers in dat huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
De vrouwen zijn trouwens veeeel meer op de voorgrond dan de mannen die hoor je bijna niet.
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maakt mij wel uit.![]()
siliconen![]()
"in Turkije" jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Precies ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
"in Turkije" ja
Zegt Filip de Winter niet dat Turken aardige en goede mensen zijn? Zolang ze in Turkije blijven?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
Hoi!! mn eerste post in het BB6 Forum![]()
Ik zit net naar de streams te kijken, maar nog niet echt boeiend!
Na een flinke aanloop ja, waarin "een kleine, nou ja, niet hele grote, groep het voor jullie (turken dus) verpest", en hoe hij dus verwachtte dat 'ze' in Turkije allemaal zo zouden zijn, maar dat reuze meeviel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Kinga het volgende:
Jezus, bek vol met vreten... en wie hoor je nog steeds?
Eten gevecht. Gooi en smijtwerk enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?Zijn al wel dingen gebeurd.
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal het scanman tietuh topic dus niets voor jou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |