Goeie vergelijkingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.
Misschien dat dit helpt: [BB6] Streamverslagen van zaterdag 19 augustus 2006quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kleine samenvattig misschien?![]()
Memmen ....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Borsten' scanman, en gezien het normale niveau hier mag 'tieten' ook nog wel denk ik.
Stootbumpers.
Warm? Echt waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Altijd nog een "zwembad" aanwezig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Die Hummie is echt een kampbeul zeg, zo behandel je mensen toch niet.
Marlies zweet een beetje (arme meid)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Hummie rules ja, die mensen hebben zichzelf opgegeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Ik neem aan dat daar toch wel een Climate-Control is???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.
Het is hier in huis ook warm, dus staat echt alles open. Dat kunnen zij dus niet eens doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |