Heb net ook de streams opgezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt al veel gemist blijkbaar
Pluspuntje voor Hildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt Hans Klok een gladjanus.
In het streamverslagentopic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb net ook de streams opgezet![]()
Waar kan ik de samenvatting van alles wat we gemist hebben zien?
Een nieuwe Tanja in het huis? Of allemaal Tanja'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef schatje het volgende:
Huh? Gooide ze nou rijst weg?
'Borsten' scanman, en gezien het normale niveau hier mag 'tieten' ook nog wel denk ik.quote:
Kleine samenvattig misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze eten, wat verwacht je?Zijn al wel dingen gebeurd.
Goeie vergelijkingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, kunstbloemen kunnen ook heel mooi zijn om naar te kijken, maar het is toch anders als je weet dat ze van plastic zijn.
Misschien dat dit helpt: [BB6] Streamverslagen van zaterdag 19 augustus 2006quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kleine samenvattig misschien?![]()
Memmen ....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Borsten' scanman, en gezien het normale niveau hier mag 'tieten' ook nog wel denk ik.
Stootbumpers.
Warm? Echt waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het warm... nix voor mij... zou een reden voor vertrek zijn!
Altijd nog een "zwembad" aanwezig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Die Hummie is echt een kampbeul zeg, zo behandel je mensen toch niet.
Marlies zweet een beetje (arme meid)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Hummie rules ja, die mensen hebben zichzelf opgegeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Warm? Echt waar?
Ik neem aan dat daar toch wel een Climate-Control is???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Same here. Ik zou stapelgek worden en zou van ergernis als een gek beginnen te zweten.
Het is hier in huis ook warm, dus staat echt alles open. Dat kunnen zij dus niet eens doen
Misschien moet ze wat overbodige kleding uitdoen.quote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar als het straks nog eens 35 graden wordt kunnen ze de hele dag in het 'zwembad' gaan liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar toch wel een Climate-Control is???
Ja hoor, ook een beetje dat lilliputter-achtige.quote:
Vorige edities liepen ze de eerste maand de hele dag rond in kleine bikini's enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien moet ze wat overbodige kleding uitdoen.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, ook een beetje dat lilliputter-achtige.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Maar als het straks nog eens 35 graden wordt kunnen ze de hele dag in het 'zwembad' gaan liggen natuurlijk.
Hummie komt ook op Fok!, die weet van KPD.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Vorige edities liepen ze de eerste maand de hele dag rond in kleine bikini's enzo.
Dat wordt ons deze editie 'bespaard' .
En Filemon Wesselink!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
Rik is een combi van Jan Jaap van der Wal en Marc-Marie Huijbregts.
Jij bent een kenner begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef superhero87 het volgende:
Die donkere is een man geweest. Alleen al aan die lach te horen!
Yep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef superhero87 het volgende:
Die donkere is een man geweest. Alleen al aan die lach te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |