Dat op een neer gespring van die ene vond ik gisteren ook wel behoorlijk irritant. Bind ze vast, stop een prop in hun mond en ik zou er zo overheen klappenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo jammer dat ze geluid maken he?
Verdomme, wat scherp.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef rain2 het volgende:
Ik denk niet dat Janine een man geweest is.Dan had ze mooiere tieten gehad![]()
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Jeroen net een blonde GertJan van BB3 maar dat kan aan mij liggen..
Maar dan krijgen we boeiende en goedkope tv.... en dat wil de Humster niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ik BB was, zou ik zorgen dat er een continue booze supply aanwezig was, zelfs tijdens de rantsoenen. Dronken bewoners zijn doorgaans veel interessanter dan nuchtere bewoners. En met een lege maag worden ze nog sneller dronken![]()
Ik vind hem eerder op Rob lijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Jeroen net een blonde GertJan van BB3 maar dat kan aan mij liggen..
Nee, want BB draait om kwaliteitsdrama, diepere lagen en psychologiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we boeiende en goedkope tv.... en dat wil de Humster niet.
Maar dan toch niet als tweede eindigenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
Sjaanien mag van mij net zo'n exit krijgen als Roel![]()
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef BVO het volgende:
Mijn favoriet is weer de meest gehate persoon merk ik?.
Goede ideeën!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft worden deze spelletjes NU ingeleverd.
En onverwachts alle lichten uit, en dat ze dan gaan slapen, en dan onverwachts een hele luide pieptoon die urenlang aanhoudt.
Zoiets dus
Preciesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want BB draait om kwaliteitsdrama, diepere lagen en psychologie![]()
Wat mij betreft is ze de bitch die het kijken naar de streams tot een hel maakt. We hebben mensen nodig die onrust stoken en ruzie zoeken enzo... maar niet iemand die het kijken naar de streams verpest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!![]()
Ze is natuurlijk wel de bitch we love to hate![]()
Jawel, dan blijft de boel tot op het eind gespannen. Het is immers onvermijdelijk dat iedereen haar uiteindelijk gaat haten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef rain2 het volgende:
[..]
Maar dan toch niet als tweede eindigen![]()
Janine is een tof wijf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, je gaat me niet vertellen dat Janine je niet al de keel uit komt?!![]()
Ze is natuurlijk wel de bitch we love to hate![]()
Incest?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies![]()
Was er trouwens ook nog iets van een familiegeheim ofzo. Zoiets zat toch in een van de promo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |