Boeit niet. Die vliegen er toch als eerste uitquote:
Met Janine als model zal dat nog wel komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef scanman01 het volgende:
We hebben nog geen Dido iig, die de hele dag lag te poseren.
Ik had die Blonde Dozen nog best knap gevonden, als ze hun mond maar hadden gehoudenquote:
Als ik op mannen zou vallen, zou Jeroen wel een kans maken denk ik.quote:
zo jammer dat ze geluid maken he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had die Blonde Dozen nog best knap gevonden, als ze hun mond maar hadden gehouden![]()
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef markna het volgende:
beginnen ze weer met, ik neem mee
Jeroen is wel een pretty boy ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik op mannen zou vallen, zou Jeroen wel een kans maken denk ik.
Een beetje corpulentie misstaat een man niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je zijn lichaam vanmiddag niet gezien?
Heel vadsig.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!![]()
We kunnen niet allemaal een sixpack hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel vadsig.
Kan niet, ze hebben geen drankquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat suf. Ga dan een spel doen waarbij ze elkaar (en wij hen) leren kennen, zoals "Ik heb nog nooit..." - worden ze ook meteen dronken, dus talloze vliegen in één klap!![]()
Ow, dat is hem vergeven dan. Hij heeft een leuke kopquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel vadsig.
Mijn man heeft ook een buikje hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een sixpack hebben.
OMG! Ik háát haar nu helemaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Janine, 'denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben'
Als ik BB was, zou ik zorgen dat er een continue booze supply aanwezig was, zelfs tijdens de rantsoenen. Dronken bewoners zijn doorgaans veel interessanter dan nuchtere bewoners. En met een lege maag worden ze nog sneller dronkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kan niet, ze hebben geen drank
Nou dat lijkt me inderdaad erg vervelend zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:53 schreef Remzz het volgende:
Janine, 'denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |