Ik weet wat je bedoelt!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben op een vreemde manier geintrigeerd door Marlies
Heeft dezelfde lach als Kellyquote:
Ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ben op een vreemde manier geintrigeerd door Marlies
Misschien is er gewoon een bolletje in haar maag geknapt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heeft dezelfde lach als Kelly![]()
en die uitspraken ook:
'oh het is geweeeeldig'
'oh fan-tas-tisch''
![]()
Ze is best wel een vamp, die Marlies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Maar dat heb ik ook bij Janine.
heb je 24 uur?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kleine samenvattig misschien?![]()
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Maar dat heb ik ook bij Janine.
En Ad Visser en Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:07 schreef CobusNet het volgende:
Hilde lijkt een beetje op een kruising van Ellen Brusse en Viola Holt....
Micheline, Milica en Marcia zijn de lekkere meiden. Marlies is dan ook wel met een M, maar toch niet echt een babe. Monique is ook al met een M, maar ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.
Mysterieus...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Marlies is eng.
Die is zeker knapper, maar toch heeft die Janine wel wat mysterieus dat ik wel leuk vindquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm nee Janine spreekt me niet zo aan eigenlijk. Dan eerder Micheline. Dat is een erg knap ding.
Jeroen maybe?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
Jammer dat er geen heer met een lichaam zoals Menno tussen zit.
Alsof ze elk moment in blazen kan uitbarsten...quote:
Je stelt te hoge eisen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
quote:
Het Duitse blazen of....?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof ze elk moment in blazen kan uitbarsten...![]()
Ja, sorry ik kon niet moest werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef schatje het volgende:
't Is mij om het even.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val jij nou op mannen of vrouwen of beide?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:46 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand die zeehond in Pieterburen afleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |