abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40977003
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
Logica is brood eten in een achtbaan en jezelf niet verbazen dat je brood uit je handen valt als je over de kop gaat.
Logica is dat betonstaalgebouwen in elkaar storten door een brand.
pi_40977212
Het Grote Schisma verklaard:

filioque.
pi_40977286
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Logica is dat betonstaalgebouwen in elkaar storten door een brand.
Dat doet me eraan denken, vanavond JFK.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40977335
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat doet me eraan denken, vanavond JFK.
Ik zit er aan te denken een sniper-kettinkje te laten produceren ter nagedachtenis van JFK. Dat doen ze immers ook met de kruis van Jezus.
pi_40978856
http://www.lenntech.com/water-trivia-feiten.htm

Feitjes over water, wel interessant.
quote:
2. Amerikanen gebruiken gemiddels vijf keer zo veel water als Europeanen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:01:14 #132
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40980516
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
2. Amerikanen gebruiken gemiddels vijf keer zo veel water als Europeanen.
Schoon volk dat vaak onder de douche stapt.

Ik twijfel overigens over de accuratie van de "feiten"
1. Er is 5680 liter water nodig om een vat bier te produceren.

2. Het kost 450 liter water om een ei te produceren.

3. Om een kip te produceren, heeft men 44 liter water nodig.

4. Om een blik fruit of groente te produceren heeft men 35 liter water nodig.

5. Er is 25700 liter water nodig om een gezin van 4 personen een dag van voedsel te voorzien.

6. Er is 7000 liter water nodig om een vat ruwe olie te bewerken.

7. Om nieuwe auto's te produceren wordt 148.000 liter water per auto gebruikt.

één ei kost meer dan 9 kippen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40982938
Ik denk dat elke vrouw droomt van Iggy Pop.
pi_40983455
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef Napalm het volgende:

[..]
één ei kost meer dan 9 kippen?
Weird inderdaad.
pi_40990888
Ik droom zelden van Iggy Pop. Waarom zou ik?
Hij heeft wel leuke muziek gemaakt .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 20 augustus 2006 @ 09:38:25 #136
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:31:23 #137
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40991453
Ohoh, ruzie in theedrinkland..
quote:
Volkskrant 19-8

Veel hakken en op tenen trappen

Interview Van onze verslaggeefster Kim van Keken

DEN HAAG - Hikmat Mahawat Khan doet er niet langer aan mee: het zinloos ‘geknuffel’ en ‘verprutsen van belastinggeld’. De integratie is er niets op vooruitgegaan, vindt hij. Met dank aan de slappe knieën van politiek Den Haag.
et begrip stilte komt niet voor in de woordenlijst van Hikmat Mahawat Khan, dus ook nu zal hij de overlegarena schreeuwend verlaten. Hij gaat weg, als voorzitter van de Contactgroep Islam en als Nederlandse leider van de liberale moslimbeweging Ahmadiyya.

Maar niet voordat hij nogmaals zijn onvrede heeft gespuid. ‘Twintig jaar praten we over integratie. Miljoenen euro’s zijn verbrast en ondertussen is niets veranderd. Het land staat nog in brand. Ik doe niet langer mee aan het verprutsen van ons belastinggeld.’

Want zinloos ‘geknuffel’ ziet de liberale moslim te veel. Zo ergert hij zich mateloos aan de manier waarop Amsterdam reageert op intolerantie van een aantal moslimjongeren tegen homoseksuelen. ‘Dan wordt er weer een voetbalwedstrijdje tussen homo’s en Marokkanen georganiseerd. Welja.’

Totale flauwekul noemt hij dat. ‘Alleen al omdat de Marokkanen die daar aan meedoen, liberaal denken. Homohaters breng je zo niet op andere gedachten.’ Wat dan wel? ‘De harde hand. Wie discrimineert, moet op de blaren zitten.’

Het bewijs is Amsterdam, zegt hij. ‘Die stad probeert elk probleem met een zak geld op te lossen. Na rellen in de buurt, drinkt de burgemeester een kopje thee met een paar moslimjongeren en er worden wat sociaal wenselijke activiteiten georganiseerd. Allemaal gesubsidieerd. Dit werkt contraproductief voor de beeldvorming van moslims.’

En het lost niets op, vindt hij. ‘Rotterdam doet het goed. Daar lossen ze de problemen op met de harde hand. Vergis je niet: door Fortuyn was iedereen gefocust op Rotterdam, maar juist in Amsterdam sluimeren problemen. Grote problemen.’

Voor 11 september sprak de liberale moslimleider zijn zorgen uit. Zijn kritiek is vooral: ‘De vermenging van cultuur en geloof die de islam besmet met radicale overtuigingen.’ Daarom ageerde hij tegen het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) dat volgens hem wordt geleid door ‘vastgeroeste orthodoxe moslimleiders’.

Met andere ‘liberalen’ richtte hij de Contactgroep Islam op, een club voor ‘ruimdenkende’ moslims. Drie jaar was hij voorzitter en drie jaar heeft hij ‘gehakt, op tenen getrapt en heilige huisjes omvergeworpen’.

‘Moslims moeten kritisch naar zichzelf kijken. Maar ook de overheid richt schade aan.’ Hij noemt het ministerie van Defensie, dat buitenlandse imams wil werven voor het leger. ‘Het kan toch niet zo zijn dat onze jongens naar verhaaltjes van een buitenlandse imam moeten luisteren.’

Dus is Khan in de pen geklommen, zoals hij de afgelopen jaren vaak deed. Hij schreef brandbrieven naar de Tweede Kamer over een radicale moskee in Amsterdam, hij werd woedend toen het CMO de imamopleidingen mocht organiseren van de politiek (‘die leiden orthodoxe imams op’) en eiste onderzoek naar de zendtijd voor moslims.

Veel gehoor vond hij niet. ‘De politiek, met name het CDA en de VVD, heeft slappe knieën en zijn sterk in de ban van de orthodoxe Turkse lobby. Terwijl links moslims doodknuffelt.’
Ik denk dat ie naar de groep Pastors gaat..!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40992268
Iggy Pop houdt niet van Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band.
pi_40993185
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:31 schreef Napalm het volgende:
Ohoh, ruzie in theedrinkland..
[..]

Ik denk dat ie naar de groep Pastors gaat..!
Het is hoopgevend dat er nu eens een moslim kritiek levert op het slappe beleid hier in Nederland. Het is jammer dat de politiek Oost-indisch doof is voor geluiden uit de samenleving maar dat zijn ze wel op meerdere terreinen. Onderttussen wordt het geld met bakken over de balk gesmeten.
pi_40993372
de Ahmadiyya-beweging wordt door de meeste moslims niet als een islamitsche beweging gezien, een groot manco om invloed te hebben op het denken vd (andere) moslims helaas
pi_40993391
quote:
Today in history

On the night of August 20, 1968, approximately 200,000 Warsaw Pact troops and 5,000 tanks invaded Czechoslovakia to crush the "Prague Spring."
pi_40993479
Koningin schudt geen handen in moskee

Daar kende ik die stroming van. Toch niet allemaal zo mooi als het lijkt .
pi_40993730
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Koningin schudt geen handen in moskee

Daar kende ik die stroming van. Toch niet allemaal zo mooi als het lijkt .
wat goed is voor India is ook goed voor Nederland
pi_40993768
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef zakjapannertje het volgende:
wat goed is voor India is ook goed voor Nederland
Ik denk eerder Pakistan.
pi_40993878
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik denk eerder Pakistan.
dat was ooit zo geweest, maar nu (bijna) niet meer
pi_40994911
quote:
Toch denkt Hoffman niet op een negatieve manier terug aan de gezette provocateur.
Wat een gezellige zin! Zou er ''snode dikkerd'' in het klad hebben gestaan?

'Theo van Gogh stuurde dreigbrieven'
pi_40994942
Doden bij beschieting shi'itische pelgrims in Bagdad
ANP/AFP/RTR

BAGDAD - Een shi'itische processie in de Iraakse hoofdstad Bagdad is zondag door sluipschutters onder vuur genomen. Zeker zestien deelnemers kwamen om het leven en meer dan tweehonderd raakten gewond. Het dodental kan volgens de autoriteiten nog oplopen.

De sluipschutters hadden zich op daken geposteerd en namen de stoet op verschillende plaatsen onder vuur terwijl die onderweg was naar de tombe van Imam Moussa Kadhim, een 8ste-eeuwse heilige, in de noordelijke wijk Kazimiyah.

De aanvallen werden gepleegd in de overwegend soennitische wijken Fadhil, Haifa en Saligh. Veiligheidstroepen doodden twee sluipschutters in Fadhil en twee vermoedelijke opstandelingen die zich onder de menigte probeerden te begeven in de gemengde wijk Zafraniyah, zeiden bronnen bij de politie.
pi_40998446
Het was cool gisteren. Vette feesten daar op het Noorderstrand. Op de achtergrond het vuurwerkfeest en verder chemische beats en plastice tieten dus ik had het naar me zin.

http://partyflock.nl/party/65135/votes.html#votes

[ Bericht 30% gewijzigd door -IksRee- op 20-08-2006 15:50:43 ]
pi_40999430
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef Sidekick het volgende:
De conclusie dat het dezelfde persoon is ligt voor de hand, maar dan slaat het volgende alles...

Tikorev, bekend van zijn beruchte lijstje dat hij anderhalf jaar geleden begon en veelvuldig gepost heeft, slaat dan opeens achterover van zijn eigen lijstje.
[..]

[..]

http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/748
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/750

Volgens mij is het zo'n beroeps forumer lekker met z'n uitkering achter alle mogelijke internetfora hangen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')