abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40975361
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:27 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Overwinning Raymond.
Sorry?
pi_40975362
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef Monidique het volgende:
Gebruik ik dat?
Ik zie een Rood Kruis.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40975403
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sorry?
Kom op. Ik zou jou er toch wel voor aanzien die te ontleden.
pi_40975412
Blokken is een betere roman dan 1984.
pi_40975460
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik zie een Rood Kruis.
Deze dan?

pi_40975467
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30 schreef Apropos het volgende:
Blokken is een betere roman dan 1984.
Woede ook beter dan Moïra.
pi_40975592
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Deze dan?

[afbeelding]
Nee, maar het moet iets met Palestijnse kinderen van doen hebben. Ik gis dat ze dood zijn, of zich bekwamen in stenen gooien.
pi_40975636
Joden tegen Zionisme, !
pi_40975970
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef -IksRee- het volgende:
Niet in de machtsverhoudingen van vandaag. Verder waren er maar 2 die er toe deden in die tijd: Pruissen en Beieren.
Waarvan Pruisen de machtigste was. Hoe dan ook Duitsland is inderdaad wel vrij vastgeroest, met torenhoge arbeidskosten, hetzelfde geldt overigens ook voor een land als Frankrijk.
pi_40975993
Terwijl Frankrijk daarentegen weer gecentraliseerd is.
pi_40976235
In de VS hebben de 50 Staten natuurlijk ook aanzienlijke macht dus ik vraag me af of dat nou het probleem is in Duitsland.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:03:00 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40976351
Op het NOS-forum, door user 'JVL':
quote:
Saturday 12 August 2006 19:25

Ik vernam dat de NOS van plan was bij het verkiezingsdebat de fractieleiders van CDA, PvdA, VVD, SP, GroenLinks en de ChristenUnie uit te nodigen.

Ik vind het eerlijk gezegd wel typisch NOS om bij zo'n debat 2 rechtse en wel 4 linkse politici uit te nodigen. Terwijl rechts zowel in de Tweede Kamer als in de peilingen een meerderheid heeft. Is het niet de bedoeling dat de NOS objectief hoort te zijn en dus er voor moet zorgen dat bij zo'n verkiezingsdebat de politieke verhoudingen overeenkomen met die uit de praktijk?

Jullie logica is duidelijk niet gebaseerd op links rechts verhouding in de Tweede Kamer maar op de hoeveelheid partijen waarover Links en Rechts zich hebben verspreid. Als het CDA morgen zou besluiten zich in tweeën te splitsen zouden ze volgens de logica van de NOS twee vertegenwoordigers bij de debatten mogen hebben. Terwijl ze gesplitst geen enkele zetel meer hebben dan samen.

Op de huidige manier zal bij het NOS verkiezingsdebat 66% van de lijsttrekkers, en bij evenredigheid dus ook 66% van de spreektijd en dus van 66% argumenten, links zijn. Slechts 33% van de politici, spreektijd en argumenten zal van rechts kunnen komen bij de huidige indeling.

Het is zelfs zo dat zowel Rechts als het kabinet bij het debat door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de twee ex-communistische partijtjes GL en SP. PvdA en CU kunnen daar bovenop ook nog eens hun linkse verhaal houden. En dat terwijl de meerderheid van de bevolking niet door links wordt gerepresenteerd.
Fok:
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel typisch NOS om bij zo'n debat 2 rechtse en wel 4 linkse politici uit te nodigen. Terwijl rechts zowel in de Tweede Kamer als in de peilingen een meerderheid heeft. Is het niet de bedoeling dat de NOS objectief hoort te zijn en dus er voor moet zorgen dat bij zo'n verkiezingsdebat de politieke verhoudingen overeenkomen met die uit de praktijk?

De NOS logica is duidelijk niet gebaseerd op links rechts verhouding in de Tweede Kamer maar op de hoeveelheid partijen waarover Links en Rechts zich hebben verspreid. Als het CDA morgen zou besluiten zich in tweeën te splitsen zouden ze volgens de logica van de NOS twee vertegenwoordigers bij de debatten mogen hebben. Terwijl ze gesplitst geen enkele zetel meer hebben dan samen.

Op de huidige manier zal bij het NOS verkiezingsdebat 66% van de lijsttrekkers, en bij evenredigheid dus ook 66% van de spreektijd en dus van 66% argumenten, links zijn. Slechts 33% van de politici, spreektijd en argumenten zal van rechts kunnen komen bij de huidige indeling.

Het is zelfs zo dat zowel Rechts als het kabinet bij het debat door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de twee ex-communistische partijtjes GL en SP. PvdA en CU kunnen daar bovenop ook nog eens hun linkse verhaal houden. En dat terwijl de meerderheid van de bevolking niet door links wordt gerepresenteerd.
Copypaste van Tikorev zou je zeggen, maar dan...
quote:
Saturday 12 August 2006 19:44

Zowel Wilders als de ChristenUnie als GroenLinks hebben zes zetels bij de peiling van NIPO. Ten tweede kun je dan natuurlijk afvragen waar de grens wordt gelegd. Nu wordt de minimum grens precies achter de laatste kleine linkse partij gelegd zodat die maximaal vertegenwoordigd zijn.

Bovendien vind ik dat de NOS zo niet moet redeneren. Ze moeten gewoon zorgen dat de vertegenwoordiging bij het debat overeenkomt met de huidige politieke verhoudingen. En niet een vertegenwoordiging gebaseerd op de hoeveelheid partijen waarover de blokken zich hebben verdeeld.

Dus niet dat zowel rechts als het kabinet door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de ex-communisten, terwijl rechts drieëneenhalf keer zoveel zetels heeft dan GroenLinks en SP.
En weer terug op Fok
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:48 schreef Tikorev het volgende:

Ik vind dat de NOS moet zorgen dat de vertegenwoordiging bij het debat overeenkomt met de huidige politieke verhoudingen. En niet een vertegenwoordiging gebaseerd op de hoeveelheid partijen waarover de blokken zich hebben verdeeld.

Dus niet dat zowel rechts als het kabinet door net zoveel mensen worden vertegenwoordigd als de ex-communisten, terwijl rechts drieëneenhalf keer zoveel zetels heeft als GroenLinks en SP.
Vier minuten verschil tussen de twee posts. Dat moet een hele goeie copycat zijn...

Maar uiteraard was het grootste deel dit alles al te lezen in deel 1 van het topic op Fok:
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bron: Fok!

Terwijl rechts een meerderheid in de Tweede Kamer heeft nodigt de NOS maar 2 rechtse en wel vier linkse partijen uit. Dat vind ik niet echt een juiste afspiegeling van de politieke verhoudingen in Nederland. Bovendien hoort een nieuwe partij die al maandenlang in elke peiling meerdere zetels haalt gewoon bij de debatten aanwezig te zijn.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat heeft er geen drol mee te maken. Als het CDA morgen zou besluiten zich in tweeën te splitsen zouden ze volgens de logica van de NOS twee vertegenwoordigers bij de debatten mogen hebben. Terwijl ze gesplitst geen enkele zetel meer hebben dan samen.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

links heeft in de peilingen ongeveer evenveel zetels als rechts. Toch zijn bij het debat straks waarschijnlijk 66% van de aanwezige lijsttrekkers links en maar 33% rechts. Dat is dus absoluut geen afspiegeling van de huidige politiek realiteit.
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk één van de ex-communistische partijtjes thuis laten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40976378
We wachten het antwoord van Tikorev af.
pi_40976415
In spanning!
pi_40976435
Hij post op twee fora?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:06:32 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40976450
De conclusie dat het dezelfde persoon is ligt voor de hand, maar dan slaat het volgende alles...

Tikorev, bekend van zijn beruchte lijstje dat hij anderhalf jaar geleden begon en veelvuldig gepost heeft, slaat dan opeens achterover van zijn eigen lijstje.
quote:
KJoop schreef op 15 augustus 2006 @ 23:28:
Trouwens, ik heb even een lijstje samengesteld van de resultaten van Balkenende II in 3 jaar tijd.
quote:
Dat is een zeer indrukwekkende lijst. Als je daar de berichtgeving van de NOS van de afgelopen drie jaar tegenover zet ontstaat er een compleet tegenover gesteld beeld. Onder het mom van goed nieuws voor het kabinet is slecht nieuws voor de PvdA werden positieve geluiden de afgelopen drie jaar of genegeerd of verpakt in zeer negatieve items. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling.
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/748
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/750

pi_40976513
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:04 schreef Monidique het volgende:
We wachten het antwoord van Tikorev af.
Hij komt hier nooit. Hoe moet hij dan te weten komen dat Sidekick in navolging van Dr W. een cape om heeft geslagen?
pi_40976553
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:08 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hij komt hier nooit. Hoe moet hij dan te weten komen dat Sidekick in navolging van Dr W. een cape om heeft geslagen?

Door het te vragen in een topic waar hij wel komt.
pi_40976775
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
Door het te vragen in een topic waar hij wel komt.
Dat heb jij nu gedaan, maar daarvoor was wachten onmogelijk. .
pi_40976842
Dat is logica.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:19:55 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40976853
Als je wacht op een gevolg, wacht je dan eigenlijk op een oorzaak?
pi_40976886
Logica is brood eten in een achtbaan en jezelf niet verbazen dat je brood uit je handen valt als je over de kop gaat.
pi_40976941
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
Logica is brood eten in een achtbaan en jezelf niet verbazen dat je brood uit je handen valt als je over de kop gaat.
Deze zin is naakt door gebrek aan Latijn.
pi_40976981
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Apropos het volgende:
Deze zin is naakt door gebrek aan Latijn.
Ik wist het Latijnse woord voor achtbaan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')