quote:Amsterdam CS, 29 juli 1973. Loc 1138 met trein naar Duitsland. Hieronder: Blauwe lok 1138 met plan E rijtuigen te Arnhem als trein 4639 Zwolle-Vlissingen, 24 Juni 1985
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
SCH is Sipke-Jan Bousema?
Hij klinkt wel als Sipke-Jan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is 'm. http://sc.heerenveen.org/?p=submenu/meerinfo.fanmasters/jaap
Ik zal die van mij ook eens op CD zetten of online beschikbaar stellen in het originele formaat. Heb jij (/lipje/Bo) een voorkeur?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Sollicitatie verstuurd (magazijnmedewerker bij een wijngroothandel), CDs voor de ringridders gebrand, en nu naar het postkantoor om ze te versturen
Top en Performance samen met Volkswagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef M5 het volgende:
TopVolkswagenPerformance
quote:
quote:># # Persbericht # #
>
>Voor onmiddellijke publicatie
>
>Harvink Collection B.V. overgenomen door enthousiast ondernemersduo.
>
>IJsselstein, 14 augustus 2006
>Sander Prinsen en Alette Trompetter hebben
>Harvink Collection B.V. overgenomen van haar oprichters Harry en Harm Vink.
>Met deze transactie is 100% van de aandelen gemoeid.
>
>Harvink produceert al meer dan 25 jaar designmeubels met metaal als
>kenmerkend element. Schoonheid, functionaliteit en kwaliteit zijn de
>uitgangspunten waarmee Harvink haar collecties vormgeeft en presenteert.
>Harvink maakt dankbaar gebruik van de diensten van een selecte groep
>topontwerpers met grote voeling voor eigentijds design.
>De collectie bestaat uit banken, fauteuils, stoelen, tafels en hockers.
>
>Sander Prinsen (39) en Alette Trompetter (35) zetten vol enthousiasme
>Harvink voort. Sander Prinsen is Industrieel Ontwerper en Alette Trompetter
>is Bedrijfskundige. Harm Vink zal betrokken blijven bij de dagelijkse
>leiding en Harry Vink als adviseur.
>
>De nieuwe eigenaren willen Harvink verder uitbouwen en gaan zich met name
>richten op de mogelijkheden van de Nederlandse woonbranche en zien kansen
>voor internationalisering.
>
>De complete Harvink collectie is te bezichtigen in de showroom te
>IJsselstein. De openingstijden zijn maandag t/m zaterdag van 10.00 tot
>16.00 uur.
>
>-----------------------------------------------------------------------------
>----
>
>Noot voor de redactie:
>
>Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sander Prinsen of Alette
>Trompetter. U kunt bellen naar 06 296 033 78 of e-mailen naar info@harvink
>nl.
>
>Harvink Collection
>Tinbergenlaan 3
>3401 MT IJsselstein
>
>T 030 688 03 88
>M 06 296 033 78 (Sander Prinsen)
>M 06 296 033 79 (Alette Trompetter)
>E info@harvink.nl
>I www.harvink.nl
je hebt je vakantie liefde gevonden?quote:
Heel goed begrepen inderdaadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bedrijf verkocht van je ouder? (of begrijp ik het echt helemaal verkeerd)
![]()
Netjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel goed begrepen inderdaad
En dankje Markie
Ik ben nu dus weer even verder socializen![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel goed begrepen inderdaad
En dankje Markie
Ik ben nu dus weer even verder socializen![]()
Jij moet nog een jaar of 40quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes![]()
Nu rentenieren(ik wil ook
)
Dankjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:45 schreef BoJo het volgende:
alleen, was het niet de bedoeling dat jij of je broertje het familie bedrijf zouden gaan overnemen?![]()
Lelijke proletenmachinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef McFarmer het volgende:
Godver, altijd op de fiets en dus de mogelijkheid om te stoppen en een foto te maken, zit ik vandaag in de bedrijfsbus terwijl er een Chrysler 300C stretch staatgeen foto
![]()
ik wist dat er iemand ging happen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Top en Performance samen met Volkswagen
Te erg jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
vette filmpjes lipje
alleen dat commentaar van Paladijn en Alex![]()
Ah dat, nee, dat wordt een project voor de lange baan, heb nu de eerste 2 weken toch geen tijd, dus ff op een laag pitje....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht dat je't telefoonnummer van je vakantievriendin weer gevonden had Herman
Maar gefeliciteerd
een stukje terug hoor ik iets over "eikels"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te erg ja
Dat stukje met die BMW terugziend hebben we wel enigszins geluk gehad trouwens
Zeker met een fugie achter het stuurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Fugie het volgende:
opels hebben pas performance!
duidelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker met een fugie achter het stuur![]()
zoals ik zou zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
een stukje terug hoor ik iets over "eikels"![]()
![]()
Dat komt door die gordijntjes van jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
je ziet m'n 3de remlicht niet eens vanuit die mx5![]()
tsja die Serven hebben 600 jaar onder de Turken geleefd he.. dan krijg je datquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat komt door die gordijntjes van je
Ik heb 10 Kroaten gezien denk ik in die weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja die Serven hebben 600 jaar onder de Turken geleefd he.. dan krijg je dat![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef ook_gek het volgende:
Herm gefeliciteeerd!!!!
10 teveelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb 10 Kroaten gezien denk ik in die week
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef ook_gek het volgende:
en we gaan op stap
En we gaan op stap
had ik al gezegt dat ik op stap ging?op stap
zo hey heb jij een glazen bolquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja.
Naar Crazy Piano's en daarna naar Amsterdam
en jij bent?quote:
een clouwn?quote:
zit je me nu gewoon te fuckenquote:
loop je te geinen of ben je serieus?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
soms heb je wel eens opeens een goed idee...
en dat had ik net. Dus heb ik besloten om vanavond na de crazy piano's door te gaan naar amsterdam lekker naar panama whehehee
lekker feeeeesten
[Centraal] BMW fantopic [deel 11] Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
M5 weet jij iets van BMW E30's af?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
loop je te geinen of ben je serieus?
[..]
Mja, zijn wel redelijk eenvoudige auto's. Leuk om mee te rotzooienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[Centraal] BMW fantopic [deel 11] Vroeger was alles beter
vandaar....
Circuitbak?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[Centraal] BMW fantopic [deel 11] Vroeger was alles beter
vandaar....
Met kat, het is een 90'er geloof ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, zijn wel redelijk eenvoudige auto's. Leuk om mee te rotzooien![]()
Maare, hoeveel KM's heeft ie?
Welk bouwjaar? Met of zonder Kat?
Motor is wel een goed blok opzich, maar beetje weinig koppel, en 't zuipt nogal voor 'n 2.0. afkeur punten voor APK lijken mij hoofdzakelijk roest, verlichting, banden. Misschien ook emissie eisen, maar daar ben ik niet zo in thuis met die oude dingen (wel een kat of geen kat, etc.)
een 325i lijkt me beter geschikt voor driftwerk dan een Sierra, die komt toch wel wat power te kort.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met kat, het is een 90'er geloof ik.
roest valt mij nog behoorlijk mee, moet nog op de brug dat wel.
maar goed als er vanalles aangedaan moet worden voor APK kan ik beter naar een redelijk 325 kijken.
Morgen trouwens ook in een 2 liter Sierra DOHC rijden/kopen, voor het driftwerk
een 325i heb je niet voor 300 euro incl nieuwe apkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef M5 het volgende:
[..]
een 325i lijkt me beter geschikt voor driftwerk dan een Sierra, die komt toch wel wat power te kort.
ik ben ERG benieuwd naar de DVDquote:
Een (rijdendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef M5 het volgende:
[..]
een 325i lijkt me beter geschikt voor driftwerk dan een Sierra, die komt toch wel wat power te kort.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben ERG benieuwd naar de DVD
de CDs zijn op de post, en Paal krijgt m persoonlijk overhandigd
Defqon ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij viel er vandaag ook een DVD op de deurmat.
[afbeelding]
Heb je die nog niet terug?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen dan wel mn eigen jas aan hebben
zeg gerust maar een boel meer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een (rijdende) 325 kost een beetje meer dan een Sierra
Bij beiden is het nogal een gok wat de kwaliteit van de auto is helaas...
Heb er zelf ook naar zitten kijken, maar een fatsoenlijke 325 heb je pas vanaf 3-4kquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeg gerust maar een boel meer.
Tenminste ik heb nog geen rijdende 325 voor 300 euro gezien incl nieuwe apk, zelfs geen 320 voor dat geld.
maar ik begin rustig, anders heb ik straks echt een auto verzameling
Kewlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh. Een DVD en een CD (wat mixjes van Zany
)
omgquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op mn werk:
collega: "ik ben lid van tweakers.com"
ik: "oh, dan haat je mij, ik ben mod op fok"
hij: "fok? ijsmeis!!!!!"
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op mn werk:
collega: "ik ben lid van tweakers.com"
ik: "oh, dan haat je mij, ik ben mod op fok"
hij: "fok? ijsmeis!!!!!"
![]()
nerdsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Wie praat er op zijn werk dan ook over tweakers.
"Ik heb vandaag de site van mn World of Warcraft clan uit de lucht gehaald"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad, want ik heb geen zin om te raden.
Geen werk, teveel vrije tijd naast de uitkering, speelt world of warcraft en kijkt 's avonds naar tweakerts en ijsmeis...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ik heb vandaag de site van mn World of Warcraft clan uit de lucht gehaald"
Tuurlijk niet. Ik heb zelfs geen link naar BB gegeven. En dat zegt heel wat, als ik geen link naar BB geef.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt hem trouwens toch niet hierheen gelokt eh?
24/7, samen met captain hollywood - en markje is ff op stapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hey mark, hoe heet dat groepje waar lingo-Nance vroeger zangeres van was ook al weer?
Ik heb ff een fout uurtje![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
24/7, samen met captain hollywood - en markje is ff op stap
Nostalgiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=debz6hbslpE&mode=related&search=![]()
![]()
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn eerste contact met de hippiecultuur
geloof het of niet, ik heb nu een australian aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliep![]()
.
Dat was pas na '94 ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliep![]()
.
Ja? I wanna be a hippy is van 95'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was pas na '94 ofzo
En uiteraard had je een Cavello, geen pauper aussie
ik kocht die van mij uiterard in 1998quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? I wanna be a hippy is van 95'.
En toen was Australian helemaal the bomb.
Ja, toen was TMF eigenlijk best nog wel cool.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
TMF in een periode dat nog nooit iemand van SMS of internet had gehoord
Eensch.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, toen was TMF eigenlijk best nog wel cool.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar toen hadden alleen de ultieme übergeeks internetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef Paladijn het volgende:
En toen had je wel internet trouwens, zo hebben we nog meerdere keren de dag top 5 gesaboteerd
ohquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar toen hadden alleen de ultieme übergeeks internet
Als je dat al erg vind moet je naar de mode uit de jaren 70 en 80 kijken... over 10 jaar denken de mensen net zo over onsquote:
Ik kwam zonet bij mn ouders nog een krantenknipsel uit ik meen 1994 tegen waarin ik op de foto sta met een van de eerste inetrnetdingesen in NEderlandquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh
Telt het ook dat we't op de universiteit deden?
jaren 70 is OK, jaren 80 is te eng om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind moet je naar de mode uit de jaren 70 en 80 kijken... over 10 jaar denken de mensen net zo over ons
type eens maywood in in yuotube/video.googlequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaren 70 is OK, jaren 80 is te eng om naar te kijken.
LeggingsEn dat vodn ik teon ook al. Heeft me heel wt klappen opgeleverd als kind
ik denk dat ik dat weer ben vergeten als ik klaar ben met het kijken van http://video.google.nl/videoplay?docid=6492867866699204852quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
type eens maywood in in yuotube/video.google
Die heb ik wel op DVD. Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat weer ben vergeten als ik klaar ben met het kijken van http://video.google.nl/videoplay?docid=6492867866699204852
ja ik ook. Maar geen zin om naar beneden te lopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die heb ik wel op DVD. Uiteraard.
Toen je nog naar de dag top 5 keekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
TOEEEEEEEEET! Fabienne
Toen vond iedereen haar nog knap
In het Friesk zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
vette filmpjes lipje
alleen dat commentaar van Paladijn en Alex![]()
Ik heb een logeerbed voor jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Sandra heeft dit weekend andere afspraken en ik heb geen zi om in mn eentje bij schoonma te zitten.
watjes in de Mx-5 olé oléquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
een stukje terug hoor ik iets over "eikels"![]()
![]()
is je winterjas te warm?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen dan wel mn eigen jas aan hebben
de periode dat de TMF chatbox nog verneukt kon wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze vinden je gewoon zo lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:40 schreef ijsmeis het volgende:
Met dank aan de muggen heb ik 0,0 geslapen![]()
.
Je bent ook verplicht om bereikbaar te zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:22 schreef BoJo het volgende:
ik vind m'n nieuwe klant niet zo leuk meer.... om 8u uit je nest gebelt worden op een zaterdag is niet leuk![]()
mjah, kan niet anders. Ik ben de enige die alle access heeft en het meeste overal van weetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent ook verplicht om bereikbaar te zijn?
Och ze hebben wel de middelen om je wakker te houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, kan niet anders. Ik ben de enige die alle access heeft en het meeste overal van weet![]()
En aangezien we te weinig mensen hebben kan ik met 4 mensen niet 24/7 support leveren, van de week nog maar es klagen![]()
ach je schijnt wel flink extra geld te krijgen om 24/7 standby te wezen![]()
Ben benieuwd hoeveel dat is, als dat niet genoeg is dan kunnen ze me de pot op verder![]()
aaaaaaarghquote:
Het heeft ff geduurdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wedden dat Fles hier zo komt posten?
"je suis un idiot pur sang: oui/ nonquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag maar eens een formulier (in het frans) invullen zodat ik op Spa mag knallen
![]()
Oh en dat was een peupost![]()
je kon het tempo niet aanquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:42 schreef lipje het volgende:
[..]
"je suis un idiot pur sang: oui/ non
Oke je mag knallen![]()
Ik was nog ff aan het fappen op die botsneusquote:
Bij indoorkartbaan krijg je ook altijd een A4tje vol met kleine letters en onzinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef lipje het volgende:
oh dat soort dingen teken je blindelings
* lipje schuift een papiertje onder je neus en wijst op stippellijntje: hier tekenen
op de stippeltjeslijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij indoorkartbaan krijg je ook altijd een A4tje vol met kleine letters en onzin
Waar moet ik naam op schijven en waar tekenen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
anders krijg ik ff een envelop met cd helemaal ingetaped met duct tape uit Fryslan![]()
![]()
incl foto's van vrouwen en kattenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
anders krijg ik ff een envelop met cd helemaal ingetaped met duct tape uit Fryslan![]()
![]()
om 10:31 rende ik naar de voordeurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:51 schreef lipje het volgende:
och Alexxxxxx wacht met smart op de postbode
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
![]()
KUT die had ik er nog af meoetn halenquote:
jammerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUT die had ik er nog af meoetn halen
Blij dat ik toch geen naaktfoto's van Sandra had gemaaktSandra wou dat wel graag, maar ik heb geweigerd onder het motto "dan ga ik ze per ongeluk verspreiden"
![]()
![]()
Ze staan ook online bij de ringfoto's enzo, dacht dat je dat wel doorhad dus heb je niet getiptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUT die had ik er nog af meoetn halen
Blij dat ik toch geen naaktfoto's van Sandra had gemaaktSandra wou dat wel graag, maar ik heb geweigerd onder het motto "dan ga ik ze per ongeluk verspreiden"
![]()
![]()
Joah, in de open Dir wel, op BB niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze staan ook online bij de ringfoto's enzo, dacht dat je dat wel doorhad dus heb je niet getipt
Ja godver daar kon ik achteraf geien toch naar toe he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
Bavaria City Racing
Alex hop aan het werk
Das kut, alleen weet niet of je goede foto's kan maken als het zo druk is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja godver daar kon ik achteraf geien toch naar toe he?
Vuige kutwijven die pas een paar uur van te voren afspraken afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoomlens + lantaarnpaal =quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das kut, alleen weet niet of je goede foto's kan maken als het zo druk is.
Gave bak, alleen wil ik m dan wel origineel en straatuitvoeringquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Lipje! Nurburgring geprepareerde auto te koop!
zeikerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Gave bak, alleen wil ik m dan wel origineel en straatuitvoering
je hebt je jas, dus hop kom maar langsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja godver daar kon ik achteraf geien toch naar toe he?
Vuige kutwijven die pas een paar uur van te voren afspraken afzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoomlens + lantaarnpaalbalkon =
Nee. Dan ben ik er aan het eind van de middagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt je jas, dus hop kom maar langs
Neu voor de ring kan je beter een achterwiel aangedreven speeltje hebbenquote:
Paal heeft extra porno gekregen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:39 schreef lipje het volgende:
Oh Paal hoe waren de extra's?
waarom? Ik vermaak me ook prima met voorwiel hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Neu voor de ring kan je beter een achterwiel aangedreven speeltje hebben
ja maar dat kan vast vakerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had m toch al gespammed?
maar ja moet die bende eerst weer up zijnzou een paar uur duren, hij is nu een uurtje bezig
Dan moet je je pik er wat minder vaak in steken, gaat ie langer mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef vosss het volgende:
godverdomme; ik heb de uitlaat van mn delta stuk
koop dan ook een echte autoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef vosss het volgende:
godverdomme; ik heb de uitlaat van mn delta stuk
foto's en filmpjes graagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
"we" hebben die sierra gekocht
ging goed dwars door z'n kuttige wegligging
Je had ook voor de Samsung E900 moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:48 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die kapotte razr binnen gehad. Effe wat overgezet en de mijne werkt weer helemaal top.
Maar het is echt echt echt bizar wat nou uit eindelijk de telefoon is. Alles zit in dat onderste dikke stukje. En dat is klein gek![]()
In een nokia zitten vaak 2 lange printplaten boven elkaar.
Ben blij dat mijn razr weer werkt. Want het is en blijft een mooie en makkelijke telefoon.
Ik vind hem beter dan mijn LG die ik nu heb.
daar heb ik mee staan spelen die is helemaal kut.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je had ook voor de Samsung E900 moeten gaan.
welke film ga je kijken danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef BoJo het volgende:
start je een film, krijg je dit te zien in het begin![]()
[afbeelding]
kunnen ze me niet metrust laten in het weekend?![]()
* Alexxxxx krijgt Keulen Dejavuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef BoJo het volgende:
start je een film, krijg je dit te zien in het begin![]()
[afbeelding]
kunnen ze me niet metrust laten in het weekend?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx krijgt Keulen Dejavu
Bo: "Gelukkig hebben ze hier geen Starbucks!"
Lipje: "Kijk eens naar rechts?"
Staan we voor een starbucks
nee nederland is een land waar veel mensen naar de appie gaan speciaal voor het gratis bakje koffiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef Hugster het volgende:
In NL zal je ze in ieder geval voorlopig nog niet bij bosjes gaan zien want de Nederlander is niet bereid zulke knaken voor een bakkie pleur neer te leggen
Bij de Aston deed je het zelf alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je Hugo, ik zag m zelf ook net.
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nederland is een land waar veel mensen naar de appie gaan speciaal voor het gratis bakje koffie![]()
Het is werkelijk te triest voor woorden hoe druk het wel niet is om dat ding waar je voor nop een bakje pleur kan pakken![]()
Wanneer had je in gedachte?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou Sjoewe zn frikandellenaanbieding nog staan?
Ik lust wel een frikje trouwens jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou Sjoewe zn frikandellenaanbieding nog staan?
Even kijken wat ie nu doet na de warschuwingen, als ie vervelend blijft doen ga ik even naar het FA topicquote:
Oh zo'n extreme bacon-en-kaas-boot-jonge-je-gaat-je-schamen-dat-je-hem-ooit-besteld-hebt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Subway is ook in Leeuwarden, is dat wat?
Zeker, probeer maar eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Subway is ook in Leeuwarden, is dat wat?
Als ik Turquaz52 een ban aansmeer, krijg ik 20 delletjes van Sjoewe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lust wel een frikje trouwens jaWat heeft sjoewe aangeboden dan?
Fix datquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik Turquaz52 een ban aansmeer, krijg ik 20 delletjes van Sjoewe.
Klinkt goed. Eens doen dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeker, probeer maar eens![]()
Je mag zelf bepalen wat je allemaal wel en niet op je broodje wilt, ook eigen combo's maken, het is goed vers en het gaat lekker snel.
Is dat op het CS ook? Dan gaan we daar eens fourageren tijdens Rondjequote:
Oh daar wist ik niet eens iets vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik Turquaz52 een ban aansmeer, krijg ik 20 delletjes van Sjoewe.
Ik weet niet precies, daar zit wel een broodjeszaak iig, maar de subway zit op 70 meter lopen vanaf het station als ik het geod heb....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat op het CS ook? Dan gaan we daar eens fourageren tijdens Rondje
omdat ze me wakker bellen op zaterdag ochtendquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
Wat heb je tegen Starbucks dan bo? In de US zitten ze om de 20 meter ofzaux
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai misterrrrrrrr haaaaaaaaaaimah! How aaaaaaaaaaaaaaaare you?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat ze me wakker bellen op zaterdag ochtend![]()
de V&D is aardig goed ingesprongen in dat hele broodjes verhaal. La pallice of zo heet dat toch van hun. Daar hebben ze altijd lekkere verse broodjes. Als ze slim zijn gaan ze kleine zaakjes openen. Op zeker dat het goed gaat lopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
IddHet is ook al laaaaaaang onderzocht of Starbucks hier zal gaan werken, maar de Nederlander is te gierig
Het is wel lekkere koffie
De franchisers van de Subway sandwiches in Nederland moeten wel eens wakker geschud worden en heul snel die dingen in alle grote steden uit de grond gaan stampenHet is relatief gezond en zeer lekker, o.a. in Maastricht en Tilburg hebben ze ze wel en het is er altijd druk. Maar in Utrecht, Rotterdam of Amsterdam zitten dan weer geen vestigingen
Gegarandeerd binnen lopen als je er een stuk of 5 start in A'dam [afbeelding]
LaPlace bedoel je? Nah dat is gewoon Bakker Bart achtig. Je kent Subway zeker niet? Dat is echt iets andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de V&D is aardig goed ingesprongen in dat hele broodjes verhaal. La pallice of zo heet dat toch van hun. Daar hebben ze altijd lekkere verse broodjes. Als ze slim zijn gaan ze kleine zaakjes openen. Op zeker dat het goed gaat lopen![]()
nooit geweest nee. Maar klinkt wel onwijs goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
LaPlace bedoel je? Nah dat is gewoon Bakker Bart achtig. Je kent Subway zeker niet? Dat is echt iets anders![]()
Gewoon een McDonalds maar dan alleen voor broodjes. En je loopt met die gene mee die je broodje maakt waarbij je start bij je brood en zo het rijtje afgaat.
Ja zo is het daar dus ook, maar dan gebouwd op snelheid en redelijk goedkoop ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nooit geweest nee. Maar klinkt wel onwijs goed![]()
hier in de buurt zit een heel klein broodjes zaak. En inderdaad daar is het ook van oke wat voor brood wil je? Nou ja die die maar *wijst* Ok beetje sla op doen om mee te beginnen? Ja is goed en zo ga je alles af. Vaak zegt hij dan van. Dit is wel een lekkere combo. Of nou dat zou ik niet doen je kan dat beter doen.
Helemaal goud!!!
het idee van een ijsje halen bij de italiaan vind ik het altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zo is het daar dus ook, maar dan gebouwd op snelheid en redelijk goedkoop ook.
panini boeren beenhamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de V&D is aardig goed ingesprongen in dat hele broodjes verhaal. La pallice of zo heet dat toch van hun. Daar hebben ze altijd lekkere verse broodjes. Als ze slim zijn gaan ze kleine zaakjes openen. Op zeker dat het goed gaat lopen![]()
Ja die hebben ze hier ook nog wel, met een Italiaan die maar half Nederlands spreekt en een 4 meter lang espresso / ruimteschip / apparaat / marteltuig / koffiezetter waar dus gewoon prima koffie uit komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het idee van een ijsje halen bij de italiaan vind ik het altijd![]()
quote:
"Het zijn dan wel kutbakken, en nog veel te duur ook, maar anders gaan we failliet. Koop aub zsm een Roverquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel Rover reclames tegen op videosites, dan weet je meteen waarom't merk failliet is gegaan
bij mij thuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is hier ook_gek?
Die's erg goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
ik heb net een hele vage film gekeken![]()
"Eternal sunshine of the spotless mind"
Op tijd terug van mijn toertochtje dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
zo de tering hier is de hell los gebarsten gek![]()
een regen een regen dat is niet meer normaal gewoon
In het pand waar eerst jaren Hanky-Ppanky heeft gezeten, toen een poaar jaar Lounge The Cruise of zo, en sinds precies een jaar zit daar de Subbway. drie panden van het cafe waar de fokmeet was, richting CS.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Waar zit subway in Leeuwarden Alexxx? Klinkt wel goed iig
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Het zijn dan wel kutbakken, en nog veel te duur ook, maar anders gaan we failliet. Koop aub zsm een Rover"
en je zal het niet zeggen he dat je hier heen komt gekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op tijd terug van mijn toertochtje dus
Nee, we zijn even noord-groningen langsgeweest, wat zeehondjes doodgeknuffeld bij Lenie en toen weer teruggegaan... was heerlijk weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je zal het niet zeggen he dat je hier heen komt gek
het begint hieer weer te regenen dit gaat op zeker fout whehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens mark, bookmark deze site gewoon voor als je op pad gaat met de mx5: http://buienradar.nl/Je ziet nu dat't op een aantal plekken behoorlijk hoost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |