het idee van een ijsje halen bij de italiaan vind ik het altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zo is het daar dus ook, maar dan gebouwd op snelheid en redelijk goedkoop ook.
panini boeren beenhamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de V&D is aardig goed ingesprongen in dat hele broodjes verhaal. La pallice of zo heet dat toch van hun. Daar hebben ze altijd lekkere verse broodjes. Als ze slim zijn gaan ze kleine zaakjes openen. Op zeker dat het goed gaat lopen![]()
Ja die hebben ze hier ook nog wel, met een Italiaan die maar half Nederlands spreekt en een 4 meter lang espresso / ruimteschip / apparaat / marteltuig / koffiezetter waar dus gewoon prima koffie uit komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het idee van een ijsje halen bij de italiaan vind ik het altijd![]()
quote:
"Het zijn dan wel kutbakken, en nog veel te duur ook, maar anders gaan we failliet. Koop aub zsm een Roverquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel Rover reclames tegen op videosites, dan weet je meteen waarom't merk failliet is gegaan
bij mij thuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is hier ook_gek?
Die's erg goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
ik heb net een hele vage film gekeken![]()
"Eternal sunshine of the spotless mind"
Op tijd terug van mijn toertochtje dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
zo de tering hier is de hell los gebarsten gek![]()
een regen een regen dat is niet meer normaal gewoon
In het pand waar eerst jaren Hanky-Ppanky heeft gezeten, toen een poaar jaar Lounge The Cruise of zo, en sinds precies een jaar zit daar de Subbway. drie panden van het cafe waar de fokmeet was, richting CS.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Waar zit subway in Leeuwarden Alexxx? Klinkt wel goed iig
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Het zijn dan wel kutbakken, en nog veel te duur ook, maar anders gaan we failliet. Koop aub zsm een Rover"
en je zal het niet zeggen he dat je hier heen komt gekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op tijd terug van mijn toertochtje dus
Nee, we zijn even noord-groningen langsgeweest, wat zeehondjes doodgeknuffeld bij Lenie en toen weer teruggegaan... was heerlijk weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je zal het niet zeggen he dat je hier heen komt gek
het begint hieer weer te regenen dit gaat op zeker fout whehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens mark, bookmark deze site gewoon voor als je op pad gaat met de mx5: http://buienradar.nl/Je ziet nu dat't op een aantal plekken behoorlijk hoost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |