ja maar dat kan vast vakerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had m toch al gespammed?
maar ja moet die bende eerst weer up zijnzou een paar uur duren, hij is nu een uurtje bezig
Dan moet je je pik er wat minder vaak in steken, gaat ie langer mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef vosss het volgende:
godverdomme; ik heb de uitlaat van mn delta stuk
koop dan ook een echte autoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef vosss het volgende:
godverdomme; ik heb de uitlaat van mn delta stuk
foto's en filmpjes graagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
"we" hebben die sierra gekocht
ging goed dwars door z'n kuttige wegligging
Je had ook voor de Samsung E900 moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:48 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die kapotte razr binnen gehad. Effe wat overgezet en de mijne werkt weer helemaal top.
Maar het is echt echt echt bizar wat nou uit eindelijk de telefoon is. Alles zit in dat onderste dikke stukje. En dat is klein gek![]()
In een nokia zitten vaak 2 lange printplaten boven elkaar.
Ben blij dat mijn razr weer werkt. Want het is en blijft een mooie en makkelijke telefoon.
Ik vind hem beter dan mijn LG die ik nu heb.
daar heb ik mee staan spelen die is helemaal kut.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je had ook voor de Samsung E900 moeten gaan.
welke film ga je kijken danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef BoJo het volgende:
start je een film, krijg je dit te zien in het begin![]()
[afbeelding]
kunnen ze me niet metrust laten in het weekend?![]()
* Alexxxxx krijgt Keulen Dejavuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef BoJo het volgende:
start je een film, krijg je dit te zien in het begin![]()
[afbeelding]
kunnen ze me niet metrust laten in het weekend?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx krijgt Keulen Dejavu
Bo: "Gelukkig hebben ze hier geen Starbucks!"
Lipje: "Kijk eens naar rechts?"
Staan we voor een starbucks
nee nederland is een land waar veel mensen naar de appie gaan speciaal voor het gratis bakje koffiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef Hugster het volgende:
In NL zal je ze in ieder geval voorlopig nog niet bij bosjes gaan zien want de Nederlander is niet bereid zulke knaken voor een bakkie pleur neer te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |