ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op mn werk:
collega: "ik ben lid van tweakers.com"
ik: "oh, dan haat je mij, ik ben mod op fok"
hij: "fok? ijsmeis!!!!!"
![]()
nerdsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Wie praat er op zijn werk dan ook over tweakers.
"Ik heb vandaag de site van mn World of Warcraft clan uit de lucht gehaald"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad, want ik heb geen zin om te raden.
Geen werk, teveel vrije tijd naast de uitkering, speelt world of warcraft en kijkt 's avonds naar tweakerts en ijsmeis...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ik heb vandaag de site van mn World of Warcraft clan uit de lucht gehaald"
Tuurlijk niet. Ik heb zelfs geen link naar BB gegeven. En dat zegt heel wat, als ik geen link naar BB geef.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt hem trouwens toch niet hierheen gelokt eh?
24/7, samen met captain hollywood - en markje is ff op stapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hey mark, hoe heet dat groepje waar lingo-Nance vroeger zangeres van was ook al weer?
Ik heb ff een fout uurtje![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
24/7, samen met captain hollywood - en markje is ff op stap
Nostalgiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=debz6hbslpE&mode=related&search=![]()
![]()
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn eerste contact met de hippiecultuur
geloof het of niet, ik heb nu een australian aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliep![]()
.
Dat was pas na '94 ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een van mn eerste contacten met de gabbercultuur. De tijd waarin iedereen in een Australian rondliep![]()
.
Ja? I wanna be a hippy is van 95'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was pas na '94 ofzo
En uiteraard had je een Cavello, geen pauper aussie
ik kocht die van mij uiterard in 1998quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? I wanna be a hippy is van 95'.
En toen was Australian helemaal the bomb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |