"je suis un idiot pur sang: oui/ nonquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag maar eens een formulier (in het frans) invullen zodat ik op Spa mag knallen
![]()
Oh en dat was een peupost![]()
je kon het tempo niet aanquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:42 schreef lipje het volgende:
[..]
"je suis un idiot pur sang: oui/ non
Oke je mag knallen![]()
Ik was nog ff aan het fappen op die botsneusquote:
Bij indoorkartbaan krijg je ook altijd een A4tje vol met kleine letters en onzinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef lipje het volgende:
oh dat soort dingen teken je blindelings
* lipje schuift een papiertje onder je neus en wijst op stippellijntje: hier tekenen
op de stippeltjeslijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij indoorkartbaan krijg je ook altijd een A4tje vol met kleine letters en onzin
Waar moet ik naam op schijven en waar tekenen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
anders krijg ik ff een envelop met cd helemaal ingetaped met duct tape uit Fryslan![]()
![]()
incl foto's van vrouwen en kattenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
anders krijg ik ff een envelop met cd helemaal ingetaped met duct tape uit Fryslan![]()
![]()
om 10:31 rende ik naar de voordeurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:51 schreef lipje het volgende:
och Alexxxxxx wacht met smart op de postbode
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
![]()
KUT die had ik er nog af meoetn halenquote:
jammerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUT die had ik er nog af meoetn halen
Blij dat ik toch geen naaktfoto's van Sandra had gemaaktSandra wou dat wel graag, maar ik heb geweigerd onder het motto "dan ga ik ze per ongeluk verspreiden"
![]()
![]()
Ze staan ook online bij de ringfoto's enzo, dacht dat je dat wel doorhad dus heb je niet getiptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUT die had ik er nog af meoetn halen
Blij dat ik toch geen naaktfoto's van Sandra had gemaaktSandra wou dat wel graag, maar ik heb geweigerd onder het motto "dan ga ik ze per ongeluk verspreiden"
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |