In het Friesk zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
vette filmpjes lipje
alleen dat commentaar van Paladijn en Alex![]()
Ik heb een logeerbed voor jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Sandra heeft dit weekend andere afspraken en ik heb geen zi om in mn eentje bij schoonma te zitten.
watjes in de Mx-5 olé oléquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
een stukje terug hoor ik iets over "eikels"![]()
![]()
is je winterjas te warm?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen dan wel mn eigen jas aan hebben
de periode dat de TMF chatbox nog verneukt kon wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
TMF in een periode dat nog nooit iemand van SMS of internet had gehoord
Ze vinden je gewoon zo lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:40 schreef ijsmeis het volgende:
Met dank aan de muggen heb ik 0,0 geslapen![]()
.
Je bent ook verplicht om bereikbaar te zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:22 schreef BoJo het volgende:
ik vind m'n nieuwe klant niet zo leuk meer.... om 8u uit je nest gebelt worden op een zaterdag is niet leuk![]()
mjah, kan niet anders. Ik ben de enige die alle access heeft en het meeste overal van weetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent ook verplicht om bereikbaar te zijn?
Och ze hebben wel de middelen om je wakker te houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, kan niet anders. Ik ben de enige die alle access heeft en het meeste overal van weet![]()
En aangezien we te weinig mensen hebben kan ik met 4 mensen niet 24/7 support leveren, van de week nog maar es klagen![]()
ach je schijnt wel flink extra geld te krijgen om 24/7 standby te wezen![]()
Ben benieuwd hoeveel dat is, als dat niet genoeg is dan kunnen ze me de pot op verder![]()
aaaaaaarghquote:
Het heeft ff geduurdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wedden dat Fles hier zo komt posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |