Jamaar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef fs180 het volgende:
mijn topicwat doe je
gvd... ik had een betere tt
Dus jij mocht heul geen topic openenquote:Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jamaar!
[..]
Dus jij mocht heul geen topic openen![]()
![]()
!!
Ik ben scherp vandaagquote:
haha gelollerpwnd!quote:
Ik heb zijn berichten verwijderdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Het mietje heeft zijn bericht verwijderd hoor
En dat terwijl ik hem dit nog aan wou raden.
Modrelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zijn berichten verwijderd.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef Pr0xidy het volgende:
Kan wel een foto maken van mijn scooter, maar dat ding is zo lelijk als ik weet niet hoe...![]()
Hij lekt overigens benzine (lijkt mij, daar ruikt het naar teminste) als hij stil staat, en de benzine meter is iets te gevoelig geworden (na 30km staat hij al op leeg, terwijl er dan nog genoeg in zit
). Ook gaat de budy alleen dicht als ik hem dicht gooi.
Maar verder rijd hij prima!! Het is overigens een TGB.
Maar over dat benzine lekken: kan dat een lekkend leidinkje zijn??? Zoja, is dat makkelijk te repareren?
Jah, wou perse een scooter he..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
...
en die benzineleiding kan lek zijn alleen dan is ie heel gouw lek en ja het makkelijk te repareren
ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Pr0xidy het volgende:
carburateur is laatst nog schoon gemaakt. Maar ik jaag m'n scooter wel ff langs de dealer, lijkt me een slimmer idee.
Je bent hem nu kwijt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn TZR heeft een rollerbank aan gort gereden![]()
!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn TZR heeft een rollerbank aan gort gereden![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |