Jamaar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef fs180 het volgende:
mijn topicwat doe je
gvd... ik had een betere tt
Dus jij mocht heul geen topic openenquote:Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jamaar!
[..]
Dus jij mocht heul geen topic openen![]()
![]()
!!
Ik ben scherp vandaagquote:
haha gelollerpwnd!quote:
Ik heb zijn berichten verwijderdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Het mietje heeft zijn bericht verwijderd hoor
En dat terwijl ik hem dit nog aan wou raden.
Modrelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zijn berichten verwijderd.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef Pr0xidy het volgende:
Kan wel een foto maken van mijn scooter, maar dat ding is zo lelijk als ik weet niet hoe...![]()
Hij lekt overigens benzine (lijkt mij, daar ruikt het naar teminste) als hij stil staat, en de benzine meter is iets te gevoelig geworden (na 30km staat hij al op leeg, terwijl er dan nog genoeg in zit
). Ook gaat de budy alleen dicht als ik hem dicht gooi.
Maar verder rijd hij prima!! Het is overigens een TGB.
Maar over dat benzine lekken: kan dat een lekkend leidinkje zijn??? Zoja, is dat makkelijk te repareren?
Jah, wou perse een scooter he..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
...
en die benzineleiding kan lek zijn alleen dan is ie heel gouw lek en ja het makkelijk te repareren
ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef Pr0xidy het volgende:
carburateur is laatst nog schoon gemaakt. Maar ik jaag m'n scooter wel ff langs de dealer, lijkt me een slimmer idee.
Je bent hem nu kwijt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn TZR heeft een rollerbank aan gort gereden![]()
!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn TZR heeft een rollerbank aan gort gereden![]()
!
Kom je wel zeer goed wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee ben hem niet kwijt.
Naaibeer gaf me alleen een boete voor helmbandje niet dicht, de meting was nog niet voltooid namelijk![]()
Die rollen vlogen los ofzo, intens kabaal en een boze agent, een vrolijke Nick![]()
Filmpje heb ik niet. Telefoon overleden tijdens het uitgaan()
Nee, nooit gedaan ook, veiligheid gaat toch even voorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef Geqxon het volgende:
A op die fiets, je bent niet zo'n josti die altijd met zijn bandje los rijd
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:46 schreef Geqxon het volgende:
O en BazzieK, ik vind het echt tof dat je hier post
Daar heb je wel weer een puntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Niveau is hier dan ook tenminste fatsoenlijk en niet het gemiddelde scooter forum niveau ofzo
Ach ja ik ben het persoonlijke dieptepunt van de Fok!MC dus kan er over meepratenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een puntAlhoewel wij ook onze dieptepunten hebben gehad..
Ik vind het gewoon tof dat je als motorrijder een beetje normaal post, in tegenstelling tot die worldpimper. En moge het duidelijk zijn: Je hebt een geweldige brommer én een geweldige motor!
Neequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef fs180 het volgende:
dus je heb je rbw ondertussen![]()
kan niet wachten tot ik eindelijk mag gaan lessen
en denk ook he, wat bazziek al zei, het niveau is hoger dan hoe voer ik mn sco0tah het harde op of welke cillinder is sneller en hoe hard rij ik met deze setup..
mensen die dat komen vragen moeten trouwens meteen een ban krijgen
ow en dieptepunt.. vertel![]()
Probleem met die stickers is dat de politie meteen ziet dat je hele aerodinamica verbeterd is door die stickers en je valt dus meteen enorm op. Misschien investeren in in kleur meegespoten stikkers want inderdaad 25KW komt niet vooruitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:11 schreef fs180 het volgende:
ja owja.. over je stickers.. ik bedoel 25kw gaat niet hard eynou als je nou is begint met 2 malossi sticker op je voorkuip en op je achterbrug een polini, dan trek je die r1s er wel uit, als je dan nog eens snelle handschoenen en getunede velgen neemt moeten die busas ook geen probleem zijn.. mits je verlengde achterbrug neemt he. want je trekt em zo op zn achterwiel
![]()
![]()
![]()
maarja denk niet dat de fokmc blij is als ik bij hun kom posten
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
25kw is 60 keer krachtiger dan wat ik nu rij.
Als ik er zo over na denk valt 25kw reuze mee!
owja.. die politie met hun rollerbanken ook altijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Probleem met die stickers is dat de politie meteen ziet dat je hele aerodinamica verbeterd is door die stickers en je valt dus meteen enorm op. Misschien investeren in in kleur meegespoten stikkers want inderdaad 25KW komt niet vooruit
En tja in Fok!MC moet je gewoon een grote bek hebben, dan kom je er wel
http://members.home.nl/bazzie/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe je avatar eens anders, van voren is je motor veel mooier
Hoop echt heilig dat ik een keer op de rollerbank magquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja.. die politie met hun rollerbanken ook altijd![]()
![]()
![]()
mwah weetje,, ik zal god om mn knieen danken als ik 25kw mag rijden![]()
(ook al ben ik atheist)
Inderdaad, die van mij is nogal hoogtoerig en dus ook niet al te snel met sprints van uit stilstand maar die doet het nog steeds in 4.4 secondenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
12 seconde? Dan trek je er niet eens een Toyota Prius Hybridedebiel uit
Ach ja, ben ooit aangehouden voor de rollerbank en ze kregen em niet aangekicktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:27 schreef fs180 het volgende:
las het een keer op mf dat iemand op de lollerbank moest.. ik weet niet wat ie had, maar het was wel overduidelijk een motor.. agenten somsook ooit is.. had ie mn papier voor zich, had ie net nagelezen, vraagt ie wat voor brommer het is
dan vraag je je af waarom ie nog mn papieren leest..
maarja.. tjah dat over alvast een motor kopen, wou ik ook doen, vooral om dus alvast op te knappen (zal wel nodig worden met een ouwe cb) maarja.. om die reden doe ik dat dus toch maar niet, koop wel eerst mn pak
heb ik og wat aan met lessen plus... kan ik op mn brommer aan
![]()
![]()
lijkt me zo vet, pak aan op je brommertje.. en dan wel met versleten sliders he.. en dan hopen politie tegen te komen... maarj aik dwaal af
Lijkt me toch niks, 2 takt motor rijden op de wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:38 schreef fs180 het volgende:
12 seckappen nou, dat kan niet rs50 van een vriend van me zat in 6 seconden op de 80 (was wel nit helemaal standaard zeg maar.. maar nu rijd ie nog wat wat harder) dus een rs125 moet echt wel sneller kunnen, plus ze wegen niets
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat soort blonde sletjes zijn heel mijn ding niet.
Ik val op 14-15quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jonge sletjesEen van de weinige nadelen van 18 worden
Vind de plisie niet meer zo leuk
Zeker, maar best kut op de wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef Geqxon het volgende:
CR500 is ook tof spul!
Leeftijd maakt niet uit, moet alleen zorgen dat die 14/15 jarige sletjes mij lief blijven vinden anders heb ik problemenquote:
De domme en naiefe 14/15 jarige sletjes lopen met alles weg dat 18+ is, dat is no problemo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit, moet alleen zorgen dat die 14/15 jarige sletjes mij lief blijven vinden anders heb ik problemen
Ach ja engste aan jonge sletjes tegenwoordig is dat ze al helemaal volhangen met SOA'squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De domme en naiefe 14/15 jarige sletjes lopen met alles weg dat 18+ is, dat is no problemo.
Ik denk dat de vaders het grote probleem zijn.
Gewoon een condoom met een gaatje erin gebruiken johquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja engste aan jonge sletjes tegenwoordig is dat ze al helemaal volhangen met SOA's
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gewoon een condoom met een gaatje erin gebruiken joh
meestal is het wel wat rustiger ja..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ach ja zolang het maar strak is
Volgens mij is dit tempo abnormaal hoog voor de brommer SC![]()
Ach joh, ik neuk alles van 14 tot 44, who am I to judgequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:52 schreef fs180 het volgende:
ow.. maar niet van 14/15 zeg
heb ze toch liever 16 17 18
en volgens mij he geq,, helpt het niet echt als je dr gaatjes in prikt
Heb nooit sexuele voorlichting gehadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Seksueele voorlichting in de twee klas zal nooit meer zijn hoe het eerst was
"Is dit orale seks? Dus wat ik gister met patrick deed, dat heet dus pijpen?"
Linkjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
meestal is het wel wat rustiger ja..
totdat geq jaloers werd en op no1....![]()
![]()
zolang de rechter dat maar niet zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, ik neuk alles van 14 tot 44, who am I to judge![]()
![]()
Ja maar dan blijf jij SOA-vrij, en zit zij met kinderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:52 schreef fs180 het volgende:
en volgens mij he geq,, helpt het niet echt als je dr gaatjes in prikt
Ik zie kinderen gewoon als een langdurige hardnekkige geslachtsziektequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
"Juffvrouw, is een bolle buik ook een SOA? Want mijn vriendin heeft daar nadat ze ahmed had geneukt erg veel last van"
Volgens mij heb jij niet goed opgelet bij je sexuele voorlichtingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf jij SOA-vrij, en zit zij met kinderen
sssst, hij trapte er bijna in!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet goed opgelet bij je sexuele voorlichting
maar als ze nou erachter komt dat die van jou zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf jij SOA-vrij, en zit zij met kinderen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
zolang de rechter dat maar niet zegt![]()
![]()
Vies vuil DNA onderzoekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar als ze nou erachter komt dat die van jou zijn
Dat is wel mijn ambitie jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
BazzieK, je hebt zeker gesoliciteerd omdat je dan legaal 200km/h over de snelweg kan scheuren?
Niveau 4quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar voor welke functie heb je dus gesoliciteerd?
ik hoop niet voor flitspaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar voor welke functie heb je dus gesoliciteerd?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:06 schreef fs180 het volgende:
aaaan de andere kant als je nou wel lollerbank schandknaap () wordt.. dan hebben we teminste wat logica in die omgeving, ipv hij kijk een brommerrijder! kom we houden hem aan! snel! hijs gevaarlijk
Leuk joh, medelandersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
Maar ja, als je dat in de stad neerzet en je terugkomt is je carburateur eraf gejat.
Ff opzoeke!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja haalt me de woorden uit de mond...wat voor tgb is het?
Als ik later groot ben schiet ik ze allemaal de tering in aangezien het of anarchie of een politiestaat wordtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik later groot ben ga ik in een klein christelijk dorp wonen.
Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon een fucking deathmatch in de bijlmer
hoezo? die rijden niet in dat soort autos en willen het vooral nieteens aanraken, net zoals mn puchie, gaat harder dan hun scooter, maar ik kan hem gewoon zonder slot laten staan ( en ik woon in een minder blanke (als tokkies onder nietblank vallen) buurtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
Maar ja, als je dat in de stad neerzet en je terugkomt is je carburateur eraf gejat.
En schakelen kunnen zet nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoezo? die rijden niet in dat soort autos en willen het vooral nieteens aanraken, net zoals mn puchie, gaat harder dan hun scooter, maar ik kan hem gewoon zonder slot laten staan ( en ik woon in een minder blanke (als tokkies onder nietblank vallen) buurt
ik blij iig ze jatten maar scooters ofzo en weet ik veel, maar als het oud/lelijk/niet stoer is willen ze het niet hebben
ow yeah! now we're talking!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alle automobilisten van de weg af
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Geqxon het volgende:
Waarom ze dat doen? Omdat bij een Baja Bug het blok voor de helft buiten de auto hangt, en mensen maar wat graag iets kapot maken.
ook een mooie ja, 2 vrienden van me zetten hun brommers nooti op slot, mtx en rs, zegt ie zo.. tjah als ze hem willen jatten kunnen ze hem of niet starten, of ze kunnen er niet meer rijden, en diegene die wel kunnen schakelen rijden zelf schakel dus jatten em nietquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ook een mooie ja, 2 vrienden van me zetten hun brommers nooti op slot, mtx en rs, zegt ie zo.. tjah als ze hem willen jatten kunnen ze hem of niet starten, of ze kunnen er niet meer rijden, en diegene die wel kunnen schakelen rijden zelf schakel dus jatten em niet
Nee dat kan vrijwel niemand op mijn schoolquote:
Inderdaad, echt van die nutteloze dingen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond laatst mijn brommer terug met mijn benzinekraantje op "Off"
WAAROM?? WAAROM??
Tja mijn middelbare school 5 schakels 2000 leerlingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee dat kan vrijwel niemand op mijn school
3 schakels, waarvan 1 TZR, 1 mt en 1 DT, en de rest kennut niet![]()
morguh...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat soort grapjes kan ik dan nog wel waarderen, gaat 'ie niet stuk van maar je staat wel stil![]()
Ik zou aangifte doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad, echt van die nutteloze dingen.
Laatst ook zitten kijken bij de motorparkeerplaats op scheveningen, en dan allemaal mensen die gewoon doodleuk op vreemde motoren gaan zitten of de kinderen er op zetten voor een fotoKon ze er wel van af schoppen
Dalijk valt de maaltijd van gisteren uit het tupperware manquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
morguh...
en ik nietals ik weet wie het deed zou ik zn scooter omtrappen
eigenlijk hoop ik op benzine... en zal er net toevallig een vriend van me langs lopen die zn peuk weggooit ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dalijk valt de maaltijd van gisteren uit het tupperware man![]()
![]()
Als ik iemand zou zien op mijn motor zou ik ze er keihard van af raggen of indien te jong, de oudersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen.
Of een fatsoenlijk alarm installeren.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik op benzine... en zal er net toevallig een vriend van me langs lopen die zn peuk weggooit ofzo![]()
Kost weer geld hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
En dan een alarm zodat de kinderen gelijk naar de doktor kunnen voor buisjes.
Saai? of wat anders?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit net Team America World Police te kijken.
Bah.
kutfilmquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit net Team America World Police te kijken.
Bah.
Met titanium slider over de motorkap schuiven doet het dan wel goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef fs180 het volgende:
mwah.. je motor is niet alleen vervoer, tis echt je eigendom, je hobby, van die auto is het alleen vervoer dus doet ze waarschijnlijk nieteens wat.. behalve als het golfies zijn.. flippen dat ze dan doen![]()
Is toch van de makers van south park ofzo? Dat is over het algemeen toch wel grappigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:30 schreef Geqxon het volgende:
Dat dacht ik ook.
niicequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met titanium slider over de motorkap schuiven doet het dan wel goed![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
niice
van de echte strepen van halve cm dik over zn toffemotorkap
mmh ik ga morgen is lekker zwaaienzal wel niet gewaardeerd worden
![]()
Wat heb je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Even een vraagje he, ik zie best veel motorrijders naar me zwaaien
Zouden ze weten dat het maar een brommer is?
Heb daar wel eens op gezeten bij de dealer, mijn pa dacht dat het een 250cctje was minstensquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Verklaart het wel ja, zijn vaak de wat ouderen die zwaaien
Wat ook leuk is is een fietsbeweging met je benen maken, dat ziet er eigenlijk mongloïde uit, maar dus ook grappig
Sterke machines hoor, maar wat versta jij onder jou rijstijl?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens wel een prachtig ding, maar had mijn brommerrijstijl denk ik niet overleefd![]()
![]()
Dat doe ik dus wel eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat ook leuk is is een fietsbeweging met je benen maken, dat ziet er eigenlijk mongloïde uit, maar dus ook grappig
Droom maar fijntjes over kneedownsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga slapen, doei!
Alleen afremmen als je er zeker aan dood gaat als je het niet doet, dus drempels met 80 enzquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Sterke machines hoor, maar wat versta jij onder jou rijstijl?![]()
Denk dat je dan inderdaad beter af bent met een SM met de veerwegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen afremmen als je er zeker aan dood gaat als je het niet doet, dus drempels met 80 enzEn als dwars door het bos korter is door het bos heen enz
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Droom maar fijntjes over kneedowns![]()
Was ook leuk een keer met een brommermeeting, zon 70 MTtjes, MTXen, derbi's en meer offroad en SM spul + 20 race modellen. En dan vol het bos in raggen voor een paar uur, al die RSjes stonden te kokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Denk dat je dan inderdaad beter af bent met een SM met de veerweg![]()
ik ken em al uit mn hoofdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:33 schreef BazzieK het volgende:
http://cartoons.peekvid.com/s1819/e16883/
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Overigens wel leuk, agenten..
Zeg, jouw achterrem is wel een beetje slapjes
Dat is de koppeling, snatskever.![]()
O.![]()
of een agent die em maar niet aan krijgt gekickt (motoragentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Overigens wel leuk, agenten..
Zeg, jouw achterrem is wel een beetje slapjes
Dat is de koppeling, snatskever.![]()
O.![]()
lekker.. had het vorig jaar... in mn huisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
Anders slaat ff de bliksem in een boom in de voortuin![]()
netjes 55quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
WTF?
Mocht je zelf ook gas geven btw, lekker half gas![]()
Waarom doe je het danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
of een agent die em maar niet aan krijgt gekickt (motoragentluieaard met mn electrische starter) en ik voordoen, vroem ik 1 keer.. maar niet afgesteld dus valt uit als je hem niet aanhoud..
hij weer.. niets.. ik weer vroem.. uiteindelijk mocht ik em dus zelf op de lollerbank zetten![]()
![]()
![]()
Ah okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat het leuk isen hij toen nog geen 85 dus weinig kans op een boete
Doe ik altijd bij mijn pa, ff klilswitch omzettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik weet dat er een rollerbank is, gewoon benzine kraan op off, noodknop in, even gassen en dan genieten van de reacties
Door de noodknop kan je niks, ook al staat hij op contact, aan gaat 'ie toch niet
Als hij dan dat uitgevogelt heeft, gaat 'ie aan en dan valt hij ook zo weer uit
en dat werkt ook echt? wat voor motoragentloos (editje ) dorp woon je.. ik drukt mn choke gewoon in, die hoort normaal omhoog mee te gaan met je gasschuif (normaal gesproken dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik weet dat er een rollerbank is, gewoon benzine kraan op off, noodknop in, even gassen en dan genieten van de reacties
Door de noodknop kan je niks, ook al staat hij op contact, aan gaat 'ie toch niet
Als hij dan dat uitgevogelt heeft, gaat 'ie aan en dan valt hij ook zo weer uit
Bij de MT5 zit de choke naast het blok, valt nogal op als je dat doetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dat werkt ook echt? wat voor motoragent dorp woon je.. ik drukt mn choke gewoon in, die hoort normaal omhoog mee te gaan met je gasschuif (normaal gesproken dus) en dus valt dat ook niet, en dan gewoon zeggen dat je hem voor inrijden grote sproeier erin hebt zitten maar blijkbaar iets te groot hebt geschat
![]()
Dat kan ook, veertje is er uit bij mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dat werkt ook echt? wat voor motoragent dorp woon je.. ik drukt mn choke gewoon in, die hoort normaal omhoog mee te gaan met je gasschuif (normaal gesproken dus) en dus valt dat ook niet, en dan gewoon zeggen dat je hem voor inrijden grote sproeier erin hebt zitten maar blijkbaar iets te groot hebt geschat
![]()
Deden we altijd bij de tomos van een vriend van me, Lul had altijd een slot aan het voorwiel dus kon lekker burnouts makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Eigenlijk heel vlouw, maar als je terug komt van uitgaan in de stad staan er altijd een heleboel tomosjes
Die kun je zo aankicken
Gevolg, een plein vol pruttelende tomosjes
Ja en als iemand een tomos heeft, en je mag 'm nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deden we altijd bij de tomos van een vriend van me, Lul had altijd een slot aan het voorwiel dus kon lekker burnouts makenVond ie het gek dat na een week zijn nieuwe band op was
Daarna met zijn allen even gelapt voor een nieuw bandje
Maar dat is dan weer nogal foutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja en als iemand een tomos heeft, en je mag 'm niet
Slot om het achterwiel, (bij ventiel bij voorkeur) optillen en gassen
Alles slaat dan kapot![]()
Heb wel eens met uitgaan een lidl kettingslot om 10 fietsen + een lantaarnpaal geworsteldquote:
kost geen flikker man zon bandjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deden we altijd bij de tomos van een vriend van me, Lul had altijd een slot aan het voorwiel dus kon lekker burnouts makenVond ie het gek dat na een week zijn nieuwe band op was
Daarna met zijn allen even gelapt voor een nieuw bandje
Ach ja, wist precies waar ze stonden en wanneer ze er stonden altijd dus dan reed ik om of even niet ofzo dus ben maar een keer aangehoudenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:58 schreef fs180 het volgende:
handchoke erop? en tjah tis wel te doen hoor,, bij mij hangt ie ook boven mn blok als je het maar plant, zeg maar als je ze niet zag
en motoragent komt naast je rijden en vraagt te volgen, eerst rij je vlok mee, en dan rijd hij dus ook wat vlotter, en dan rij je rustiger zodra je eem bocht ziet, zodra je hem niet ziet (de bocht om, en als ie je wel blijft kunnen zien, hopen dat ie meer met de weg dan zn spiegel bezig is) en hopla choke omlaag, dan wel halfgas rijden andere is je mengverhouding heeel erg slecht en rij je opeens 30.. beetje erg verdacht
en mn puchie loopt dus ook niet echt lekker stationair.. ook preventief voor aankick jochies dus
verstandiger jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
InderdaadDoe het bij mijn motor maar niet
Die van mij krijg je niet gestart hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Eigenlijk heel vlouw, maar als je terug komt van uitgaan in de stad staan er altijd een heleboel tomosjes
Die kun je zo aankicken
Gevolg, een plein vol pruttelende tomosjes
Als er dan een politieauto voorbij komt dan rij je zo laag toerig mogelijk in zijn 5 en nog trekt je kringspier samen alsof er een grote neger achter je staat die je wil nemenquote:
Maar of dat nou zo positief isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij krijg je niet gestart hoor.
Ik was mijn sleutels vergeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar of dat nou zo positief isEnne je bent een notaire slaapposter?
Ach ja profiel is niet gigantisch meer dus binnenkort een nieuwe achterband er op en burnen met de oudequote:
Dan vond ik die plas en poepsex van toenstraks nog smakelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eigenlijk ging ik gewoon even op mijn bed liggen om even lekker te rukken.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eigenlijk ging ik gewoon even op mijn bed liggen om even lekker te rukken.
Je cavia's in hun hok stoppen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo wel nog even Sandra en Natasha naar hun huizen terugbrengen.
Dudequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je cavia's in hun hok stoppen bedoel je?
Waar je de cavia's voor hebt gebruikt laten we in het midden
Gaat het over cavia's of wat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:16 schreef fs180 het volgende:
waarom? kan je dat model niet hergebruiken dan?
Ik weet nu ook dat jij een heeeel klein pikkie hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was een inkoppertje voor een zieke geest als ik
Ik volg je niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet nu ook dat jij een heeeel klein pikkie hebt
Je denkt aan cavia-sex. Een beetje man heeft daar een te grote piemel voor, jij schijnbaar niet.quote:
Nee, het is algemeen bekend dat sommige homo's het lekker vinden cavia's anaal in te brengen met een wc rolletje en ze daar rond te laten wroetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je denkt aan cavia-sex. Een beetje man heeft daar een te grote piemel voor, jij schijnbaar niet.
Your mind is getting sicker by the second.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, het is algemeen bekend dat sommige homo's het lekker vinden cavia's anaal in te brengen met een wc rolletje en ze daar rond te laten wroetenDaar doelde ik op
Dat is regelmatig op het nieuws geweest manquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Your mind is getting sicker by the second.
Zullen we het maar over eurokitjes gaan hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is regelmatig op het nieuws geweest man![]()
kut hoe lul ik me hier nu weer uit
Graagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we het maar over eurokitjes gaan hebben?
Weet er alles van afquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:26 schreef Geqxon het volgende:
Kolere, de bliksem gaat hard hier! En erg dichtbij!
Jep op kenteken en allesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:31 schreef Geqxon het volgende:
Die ZXR400 he, is die nou keurig geknepen op 25kw?
Wat erg, regen als je binnen zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:32 schreef fs180 het volgende:
eurokit.. ligt onder mn puchie hier
en hier net ff regen.. maar nu gelukkig niet meer
ik haat regen.. en dan regent het morgen vast ook of is alles nat enzo bleghquote:
Regen is tov zolang je niet gaat rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik haat regen.. en dan regent het morgen vast ook of is alles nat enzo blegh
dr zijn een paar dingen die ik nat wil hebben en daaronder valt de straat (en ik) niet
Altijd terugschakelen heeeel hoog in de toeren en dan koppeling op laten komen in de bochtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:37 schreef Geqxon het volgende:
En dan in de bocht ff je achterrem aantikken
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Altijd terugschakelen heeeel hoog in de toeren en dan koppeling op laten komen in de bochtPoor mans drifting
Of gewoon keihard voorrem in drukkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Altijd terugschakelen heeeel hoog in de toeren en dan koppeling op laten komen in de bochtPoor mans drifting
Met voorwiel driften is minder leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Of gewoon keihard voorrem in drukken![]()
Jij rijdt dan ook Tomosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Of gewoon keihard voorrem in drukken![]()
kan je schakelen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt
que?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Clutchdumpen op een tomos
Als dat zou kunnen, that is.
Ach joh, ouder brommers kan toch weinig stuk aan. Is helemaal leuk als op datzelfde stuk scooters voorbij komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens op ijs gehad dat de complete brommer onder me wegschoof. Das ook kut
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
Denk het niet, anders zou hij wel weten wat koppelen is
Clutchdumpen, volgas en dan de koppeling laten schieten![]()
Ik wist hem nog te reddenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, ouder brommers kan toch weinig stuk aan. Is helemaal leuk als op datzelfde stuk scooters voorbij komen
ik ook.. snachts ff naar mn dinnetje, hup winterjas aan visier dicht motorhandschoenen, dus ik had niet door dat het dus keihard vroor..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens op ijs gehad dat de complete brommer onder me wegschoof. Das ook kut
Eerste dag MT. Wil vlot wegtrekken bij een stoplicht, vol gas, koppeling laten schieten per ongelukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
Clutchdumpen, volgas en dan de koppeling laten schieten![]()
Als je naar links gaat en je drukt em plat moet je ook je stuur naar rechts draaien een stukje. Klinkt raar maar zo werkt het wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wat ik trouwens kut vind bij rotonde-rondjes?
Als ik mijn brommer plat druk, dan kan ik niet meer zo ver sturen, en als ik dan weer ga sturen druk ik mijn brommer weer omhoog
Snap je?
hahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:47 schreef Geqxon het volgende:
Een tomosje is dan ook maar 60kg he, en ik reed heel langzaam, dus ik stond zeg maar en sjorde hem aan de gashendel omhoog
nee.. eigenlijk nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Weet je wat ik trouwens kut vind bij rotonde-rondjes?
Als ik mijn brommer plat druk, dan kan ik niet meer zo ver sturen, en als ik dan weer ga sturen druk ik mijn brommer weer omhoog
Snap je?
sletquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je naar links gaat en je drukt em plat moet je ook je stuur naar rechts draaien een stukje. Klinkt raar maar zo werkt het wel.
Maar dan leun ik naar links, dan ga vrij plat door de bocht (45 graden ofzo), en dan moet ik naar rechts sturen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je naar links gaat en je drukt em plat moet je ook je stuur naar rechts draaien een stukje. Klinkt raar maar zo werkt het wel.
Ja maar zo werkt het serieus. Niet 45 graden naar rechts draaien natuurlijk. Maar gewoon een stukje tegensturen idd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dan leun ik naar links, dan ga vrij plat door de bocht (45 graden ofzo), en dan moet ik naar rechts sturen?
Ik ken het truukje voor als je uit moet wijken, maar dit klinkt wel erg gek. Je kunt er dan wel erg plat mee door de bocht, maar je stuur wijst de verkeerde kant op
Harley Davidsons gaan al kapot voor ze vallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja doe maar is, als je beetje snelheid hebt en je stuurt naar rechts hel je naar links..
Zo'n uberzware amerikaanse motor he, wat zou zo'n gast doen als ie onderuit gaat
Die dingen zijn mega zwaar, alles kapot, oei oei
Dan doe je het dus foutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Geqxon het volgende:
Het enige punt is dat ik het niet meer durf. De vorige keer gleed mijn brommer weg, en gleed ik over mijn buik over het asfalt
Organiseer maar een keer een meetingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:51 schreef fs180 het volgende:
ah.. ik wordt nooit ingehaald bij bochten andersmaar dr rijden ook nooit motos naast me
die rijden altijd harder
vallen met een hd? je bedoeld als in dat het boutje die de standaard vast houd eraf valt.. niet tijdens net rijden lijkt me..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Harley Davidsons gaan al kapot voor ze vallen
Valt nog best mee hoeveel grip kutbanden hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O nee hoor, ik had gewoon niet genoeg grip op mijn achterwiel.
Die rijden 2x per jaar de snelste route van het huis naar terras en terug op zondagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
vallen met een hd? je bedoeld als in dat het boutje die de standaard vast houd eraf valt.. niet tijdens net rijden lijkt me..
al zal het wel moeilijk zijn zon ding omhoog te houdeb als je bijna stilstaat in de bocht, maarja dan zetten ze hem vast gewoon op de standaard![]()
owja.. helemaal vergeten ondertussen.. zouden we doen als no1uknow terug van vakantie was..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Organiseer maar een keer een meeting![]()
Dat als je toetert je achterwiel eraf knijt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die rijden 2x per jaar de snelste route van het huis naar terras en terug op zondag
mn achterband is best aardig, heerlijk zacht, wordt ook lekker heetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt nog best mee hoeveel grip kutbanden hebben![]()
Ik ben sport demons, die worden ook zacht kwa compoundquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
mn achterband is best aardig, heerlijk zacht, wordt ook lekker heet
rechtdoor that isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die rijden 2x per jaar de snelste route van het huis naar terras en terug op zondag
Wil best komen na 30 aug danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja.. helemaal vergeten ondertussen.. zouden we doen als no1uknow terug van vakantie was..
we kwamen er alleenniet uit waarluie brommerrijders.. moeten ze is rijden willen ze niet
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat als je toetert je achterwiel eraf knijt.
Hmmm
![]()
Mijne ook, je ziet alleen de milimeters er af vliegen en hij is kut met nat weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
mn achterband is best aardig, heerlijk zacht, wordt ook lekker heet
RIj wel eens met mijn pa en op dijkweggetjes stukjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:01 schreef fs180 het volgende:
mmh hoop dat ik daar geen last van ga krijgen.. dat ze eraf vliegen voordat ik mn rbw heb
moet mn schraamranden trouwens is wegwerken
logisch niemand gaat die eraf gevallen onderdelen opruimenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:01 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]![]()
http://www.goingfaster.com/angst/graphics.htm
Hiervandaan, geweldig
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
logisch niemand gaat die eraf gevallen onderdelen opruimen![]()
Scooter?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Xue_ het volgende:
Kheb een frameracer, kweet niet of jullie een foto willen ?:)
wat denk jij nouquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat denk jij nouik rij puch.. als ik verder als x aantal km rij gaat dr een rugzak met gereedschap en ductape mee
Bazziek, Fok!Spamslet sinds 2006quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:05 schreef fs180 het volgende:
ow.. komt er nou elke dag een nieuw deeltje zo?
Probleem is dat het er niet uit ziet en nog steeds als een stofzuiger klinktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:06 schreef Xue_ het volgende:
Idd sprinter, alleen meer voor de fun.
http://i7.tinypic.com/24wepno.jpg
17.2 Pk gecorrig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |