quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
zijn die guitar rig en amplitube plugins voor reason ofzo? ik heb ze net bij de winkel gekocht en kan er niks mee
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit deel komt niet vol voor zondag aangezien de grootste spammers naar Lowlands gaan
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit deel komt niet vol voor zondag aangezien de grootste spammers naar Lowlands gaan
Guitar Rig had volgens mij ook wel een standalone versie, maar bij mijn weten zijn ze allebei (GR en Amplitube) in ieder geval beschikbaar als VST. Dus draaibaar in programma's als Cubase, Logic, Fruityloops en Live.quote:
Reason ondersteunt geen externe plugins. Alhoewel je het uiteraard wel via Rewire kan doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Je kan ze als standalone gebruiken, of als VST plugin voor Reason.
De periode Ride the Lightning tot en met And Justice for all wordt gekenmerkt door een gruwelijk gebrek aan midden in het gitaargeluid, zoals Hetfield en Hammet ook meerdere malen in interviews sindsdien hebben toegegeven.quote:
Yeah right!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
zijn die guitar rig en amplitube plugins voor reason ofzo? ik heb ze net bij de winkel gekocht en kan er niks mee
das inderdaad waar. ik vind nog steeds dat ze al die ouwe shit moeten re-masteren ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
De periode Ride the Lightning tot en met And Justice for all wordt gekenmerkt door een gruwelijk gebrek aan midden in het gitaargeluid, zoals Hetfield en Hammet ook meerdere malen in interviews sindsdien hebben toegegeven.
Ik weet niet of ze als plugins voor Reason werken... ik werk met ProTools, dus Reason is voor mij sowieso al een pluginquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
dat heet random. goed he, die technologie van tegenswoordigs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:58 schreef StephanL het volgende:
LOL krijg het, de openingspost plaatje verandert bij elke refresh
ook goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat heet random. goed he, die technologie van tegenswoordigs.
Kirk Hammett's Wavecaster... te zien op de dubbel DVD Cunning Stunts en laat ik die nou net hebben...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook een leuke gitaar
Hij wou em toch eerst vullen met pis ?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Kirk Hammett's Wavecaster... te zien op de dubbel DVD Cunning Stunts en laat ik die nou net hebben...
zo ziek dat het nog waar kan zijn ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Even het volgende:
[..]
Hij wou em toch eerst vullen met pis ?!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zo ziek dat het nog waar kan zijn ook.
aangezien op de covers van load en reload kustwerken staan die met bloed en pis, en met bloed en sperma zijn gemaakt. ()
edit: deze twee.
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens interweb is het wave machine fluid. wat dat ook isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Even het volgende:
[..]
No way........
Maar hij zei in de docu die op Cunning Stunts staat dat ie dr pis in wilde hebben maar dat kon niet. Toen had zijn roadie dat blauwe spul verzonnen wat er nu in zit.. Olie en nog wat...
Toch maar eens de demo van Guitar Rig 2 gecheckt, fijn programma eigenlijk! Ideaal voor luie mensen zoals ik; prik gewoon mijn gitaar in mijn mengtafeltje, en laad GR als VST in Live. P'fect. ik zal dit weekend eens een opnametje posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
Respect voor de topictitel![]()
Ik heb Guitar Rig ook een keer 'gekocht', maar ik kreeg er echt alleen maar baggerherrie uit. Daarentegen heb ik hem nooit als VST gecheckt, alleen standalone. Maar voor dit soort dingen heb ik toch een Pod.
ik was ook al verbaasd dat er nog geen 2e pagina is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef NickW het volgende:
Volgens mij word het heel rustig met iedereen naar lowlands. haha kan ik het ook een keertje bijhouden
met je bek op de 12e fret hengsten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen, het is vandaag bewolkt en er valt af en toe een buitje. Een mooie dag om fijn gitaar te spelen en jullie te vervelen met saaie kutverhalen uit mijn evenzo saaie kutleven. Oja, weet iemand wat facial harmonics zijn?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
met je bek op de 12e fret hengsten?
ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet natuurlijke flageoletten (dus op de 5e, 7e, 12e, etc. fret)?
daar was hier laatst (dus minstens 5 topics terug) ook al iets over?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef morgane het volgende:
tvpheeft er iemand een Line 6 Spider II trouwens? Heb een probleempje met de settings.
volgens mij was ik dat zelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
daar was hier laatst (dus minstens 5 topics terug) ook al iets over?
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef morgane het volgende:
[..]
volgens mij was ik dat zelfalleen daar reageerde niemand op geloof ik...en om nou al die topics door te gaan spitten
![]()
fuk das mooi spul wat je daar hebt aangeschaft! die vox wah rocked heb ik gehoord. De phase 90 is helemaal vet (mits je even die r28mod toepast en eventueel c14/c15modquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Desensitized het volgende:
Ik sta ook vaak te rocken op mijn sokken op zolder.
Maar ikke heeft nieuw speelgoed, wel opknappers dus niet schrikken:
VOX Wah-Wah [V847]:
[afbeelding]
Boss Chromatic [Stage] Tuner [TU-2][altijd al willen hebben]:
[afbeelding]
MXR phase 90:
[afbeelding]
MXR Blue Box:
[afbeelding]
De MXR'en worden opgeknapt en weer verkocht, de Wah en de tuner blijven.
Phase 90 een potmetertje en nieuw onder-rubber. Blue Box doet momenteel helemaal niks, en nog even de potmeters en een nieuwe jack-input aansluiting. En op beide nieuwe knoppen.
Wie weet waar ik zulke kleine onderdelen kan kopen, zoals knoppen enzo?
er is ook een Line 6 forum, daar ga ik binnenkort maar eens neuzen jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al, maar als je hier geen antwoord vond waarom probeer je het dan niet op een ander forum? er zijn genoeg gitaar forums voor zover ik weet.
Mwa... wat wil je? 't is niet echt een denderende versterker volgens mij en het is ook geen 1960A/B cabinet... ik weet niet of dat 500 euro waard is... Voor 500 euro heb je een hele nieuwe (!!!) London City Pershing stack... echt nieuw! En die zijn niet verkeerd, ik zou die denk ik liever hebben dan zo'n Marshall...quote:
nou, je hebt alleen een kabeltje nodig met een uiteinde zoals bij koptelefoons voor mp3 spelers enzo. ik weet niet hoe ze heten maar je snapt vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:56 schreef DuranK het volgende:
Ik heb eigenlijk een beetje een n00b vraag hier. Ik lees wel eens dat de mensen hier hun gitaar rechtstreeks aansluiten op de computer, terwijl ik altijd met een microfoon hannes. Maar hoe doen jullie dat dan precies? Nog iets aparts nodig ofzo?
Dus in principe is het: gitaar --> kabel --> adapter --> kabel --> pcquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nou, je hebt alleen een kabeltje nodig met een uiteinde zoals bij koptelefoons voor mp3 spelers enzo. ik weet niet hoe ze heten maar je snapt vast wel wat ik bedoel. die past in de line-in van je pc, die tevens het geluid versterkt. om die in je gitaar te kunnen steken heb je er een adapter stekker ding voor nodig, zoals op normale gitaarkabels maar dan alleen het uiteinde dat weer op dat andere kabeltje past. snappie?
![]()
tenminste, dat is wat ik heb :p
---------------
en weet iemand dit: je kunt met amplitube niet 'live' met distortion spelen (of wel? )
gitaar -> pc (amplitube) -> amplitube geluid gelijk uit speakers.
moet je daarvoor amplitube live hebben, en is dat zinvol?
Dan moet je eigenlijk je gitaar opnieuw afstellen. Ik wil eigenlijk ook weer terug naar 0.10, ik zit nou op 0.09 en het bevalt me toch niet zoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Even het volgende:
Ik zit er aan te denken om eens een keer .11 snaren op mn gitaar te zetten. Maar kan dat zomaar?
In principe heb je aan een converter van 1/4 inch jackplug (=gitaarplug) naar minijack (=mp3-speler koptelefoonplug) genoeg. Dan prik je je gitaar rechtstreeks in je line in, en klaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dus in principe is het: gitaar --> kabel --> adapter --> kabel --> pc
Moet ik dus nog wat dingen aanschaffen![]()
Naar mijn mening kun je beter met gewone gitaarsnoeren werken, die zijn steviger en ruisen minder snel. En je bent klaar met één plugje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef imported_sphinx het volgende:
ik moet alleen nog een nieuwe minijack kabel, de mijne is niet lang genoeg en ruist als hij beweegt. want nu gaat m'n gitaar nog steeds eerst naar mn rp50 (staat op niks dus clean geluid gaat erdoor) en daarna pas dat kabeltje, en eigenlijk is dat bagger.
alleen waar vind je die? kun je die gewoon in winkels kopen?
gitaarkabel naar minijack ding? waar vind je zo'n ding dan weer?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naar mijn mening kun je beter met gewone gitaarsnoeren werken, die zijn steviger en ruisen minder snel. En je bent klaar met één plugje.
Zelf heb ik er ook nog een cheap-ass Behringer-mengtafeltje tussen, dat ik met tulpstekkers op mijn M-audio geluidskaart heb aangesloten.
Hoe dan? Ik heb een gelijmde hals en nergens veren ofzo die ik kan verzetten....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk je gitaar opnieuw afstellen. Ik wil eigenlijk ook weer terug naar 0.10, ik zit nou op 0.09 en het bevalt me toch niet zo![]()
Ja, precies zoals op het plaatje staat. Elke audiozaak, denk ik. Ik haal ze altijd bij de MediaMarkt, die heeft echt rékken vol met stekkertjes en snoertjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaarkabel naar minijack ding? waar vind je zo'n ding dan weer?
ok dan, ga ik daar binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, precies zoals op het plaatje staat. Elke audiozaak, denk ik. Ik haal ze altijd bij de MediaMarkt, die heeft echt rékken vol met stekkertjes en snoertjes![]()
dat heb ik ook met mn Epi!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:49 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb een probleempje met m'n Squier:
De topkam is iets de dun uitgevijld voor de b en g snaar. Als ik bijv. ga ga stemmen verandert de toon niet gelijk als ik aan de knop draai. Dit gebeurd pas als ik vrij grote slag maak met de stemknop.
Ook als ik een bend doe, is de snaar gelijk ontstemt. Vóór de bend hij staat tussen de topkam en de brug dus slapper dan tussen de topkam en de stemmechanieken, maar wel gestemd. Zodra ik hem dan opdruk, gaat de spanning tussen de kam en de brug omlaag en raakt de snaar ontstemd. De snaar wordt dus in principe een beetje vastgehouden door de topkam.
Kan ik die eenvoudig een beetje meer uitvijlen? Of moet ik dat op een andere manier doen?
Heb je meer info over die mods? Of staan die ook wel op dat forum...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
fuk das mooi spul wat je daar hebt aangeschaft! die vox wah rocked heb ik gehoord. De phase 90 is helemaal vet (mits je even die r28mod toepast en eventueel c14/c15modErg mooi spul! Voor knoppen en onderdeeltjes kan je hier kijken: http://www.newtone-online.nl/ goed forum, goeie winkel, goeie service, aardige prijzen
Kan je gerust zelf doen hoor. Wel rustig en voorzichtig aan, maar kan best zelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:49 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb een probleempje met m'n Squier:
De topkam is iets de dun uitgevijld voor de b en g snaar. Als ik bijv. ga ga stemmen verandert de toon niet gelijk als ik aan de knop draai. Dit gebeurd pas als ik vrij grote slag maak met de stemknop.
Ook als ik een bend doe, is de snaar gelijk ontstemt. Vóór de bend hij staat tussen de topkam en de brug dus slapper dan tussen de topkam en de stemmechanieken, maar wel gestemd. Zodra ik hem dan opdruk, gaat de spanning tussen de kam en de brug omlaag en raakt de snaar ontstemd. De snaar wordt dus in principe een beetje vastgehouden door de topkam.
Kan ik die eenvoudig een beetje meer uitvijlen? Of moet ik dat op een andere manier doen?
hij draait wel op mn andere (iets betere) pc, maar als ik in cubase clean opgenomen gitaar openquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:50 schreef imported_sphinx het volgende:
guitar rig draait niet in mn studiokut cpu..
Guitar Rig werkt ook realtime (weet ik sinds gisterenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij draait wel op mn andere (iets betere) pc, maar als ik in cubase clean opgenomen gitaar open
en ik start de guitar rig plugin, werkt de preview niet en het ziet er nogal ingewikkeld uit.
jah, ik begin em een beetje te snappen geloof ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Guitar Rig werkt ook realtime (weet ik sinds gisteren) als VST, dus je hoeft niet per se met al opgenomen materiaal te werken
kun je het dan trouwens ook realtime gebruiken en opnemen tegelijk? dus spelen met effect terwijl je het opneemt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Guitar Rig werkt ook realtime (weet ik sinds gisteren) als VST, dus je hoeft niet per se met al opgenomen materiaal te werken
Hoe kom je aan die Gibson johquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Desensitized het volgende:
Gitaren:
Gibson Marauder 1975
Effecten:
VOX Wah-Wah
Boss Chromatic Tuner [TU-2][geen effect, wel pedaal]
Ik vind het begin in ieder geval al geweldigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Niemand iets te melden over mijn bluesje? Ik denk dat het iig beter klinkt dan wat ik hier anderhalf jaar terug wel eens postte.
Ja, juist! Het is in principe gewoon een VST-plugin, alleen stuur je deze niet met Midi aan, maar verwerkt hij gewoon je kale gitaarsignaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kun je het dan trouwens ook realtime gebruiken en opnemen tegelijk? dus spelen met effect terwijl je het opneemt.
Klinkt goed alleen soms wat slordig aangeslagen.. Dat je net niet goed aanslaat ofzo, kan je soms ook gewoon niks aan doen maar het viel me opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Niemand iets te melden over mijn bluesje? Ik denk dat het iig beter klinkt dan wat ik hier anderhalf jaar terug wel eens postte.
ASIO drivers installeren voor je normale geluidskaart, ik heb 2MS latency.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, juist! Het is in principe gewoon een VST-plugin, alleen stuur je deze niet met Midi aan, maar verwerkt hij gewoon je kale gitaarsignaal.
Ik heb trouwens wel een speciale geluidskaart met een lage latency, anders werkt het denk ik niet.
bij mij doet ie niks, ik heb mn gitaar in de line-in. daar neemt ie ook via op. hoe zorg ik nu dat GR dit als input pakt en effecten overheen gooit?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, juist! Het is in principe gewoon een VST-plugin, alleen stuur je deze niet met Midi aan, maar verwerkt hij gewoon je kale gitaarsignaal.
Ik heb trouwens wel een speciale geluidskaart met een lage latency, anders werkt het denk ik niet.
GR als standalone? Gewoon even configgen lijkt me, heb ik ook even mee moeten klooien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bij mij doet ie niks, ik heb mn gitaar in de line-in. daar neemt ie ook via op. hoe zorg ik nu dat GR dit als input pakt en effecten overheen gooit?
Nog even oefenen met de Wah, nog nooit echt mee gespeeldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:37 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Gibson johHeb je die net nieuw?
En hoe doet de Wah het?
in standalone werkt het, maar wel met vertraging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
GR als standalone? Gewoon even configgen lijkt me, heb ik ook even mee moeten klooien.
Moet je wel doen man, zoals je bij mij hoorde is vetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Nog even oefenen met de Wah, nog nooit echt mee gespeeld
Gekocht?quote:En die Gibson heb ik vanmiddag opgehaald.
Ergens in de audio settings / options kun je aangeven wat hij als ingang en uitgang moet gebruiken. Als ingang neem je gewoon de line in van je pc, als uitgang je gewone uitgang waar je ook je boxen aan hebt hangen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
in standalone werkt het, maar wel met vertraging.![]()
Jep. Word opgeknapt en doorverkochtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:49 schreef Even het volgende:
[..]
Moet je wel doen man, zoals je bij mij hoorde is vet![]()
[..]
Gekocht?
voila:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:41 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Heb je meer info over die mods? Of staan die ook wel op dat forum...
Meteen 3 MXR knoppen besteld![]()
Inderdaad mooi spul
En nog meer speelgoed. Een Gibson Marauder uit 1975. Moet ook beetje opgeknapt worden.
[afbeelding]
Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:05 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Jep. Word opgeknapt en doorverkochtZiet er erg punk uit zo, maar geluid zint mij niet. Klinkt erg lekker, maar zoek iets anders
Misschien eens kijken naar de Benji Madden [Good Charlotte] signature van OLP.
[afbeelding]
Geef je em aan mijquote:Is inderdaad wel vet, maar tot nu toe niet echt iets voor mij zo'n wah...
Hoezo dan heb jij erg toch werk aan verricht, lijkt me meer dan logisch dat de prijs omhoog gaatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:19 schreef Desensitized het volgende:
Zeg ik nietKrijg ik weer gezeik als ik ze wil verkopen.
Je weet toch welke ik wil, die van jou lijkt er niet eens opquote:Ben Sinterklaas niet, ik zou zeggen doe een bod
groot of klein?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef Sloavink het volgende:
Hallo! Ik ben van plan een eigen homestudio te beginnen, alleen ik kan echt geen info vinden hierover op google. kan iemand mij een linkje geven?
ok, welke en waar vind ik die?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
ASIO drivers installeren voor je normale geluidskaart, ik heb 2MS latency.
das eigenlijk wel een mooi ding zeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:35 schreef Even het volgende:
Deze dude vraagt 600 euro voor een Gibson Marauder
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ok, welke en waar vind ik die?
(ik vraag wel erg veel hier he?)
Er draait in MUZ een centraal topic over home-studio's, daar kunnen ze je vast wel helpen. Moet je maar even de search gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef Sloavink het volgende:
Hallo! Ik ben van plan een eigen homestudio te beginnen, alleen ik kan echt geen info vinden hierover op google. kan iemand mij een linkje geven?
Ja, maar deze is dan ook origineel. Vooral bij vintage doet hakken en zagen nogal wat af aan de prijs!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:35 schreef Even het volgende:
Deze dude vraagt 600 euro voor een Gibson Marauder
Lijkt meer op een anker dan op een gitaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
hoezo coole gitaar. vraag me alleen af of je er op kunt spelen
Wel verdacht. Weet je zeker dat het geen kopie is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:45 schreef Desensitized het volgende:
Ja zag hetMaar die is ook in hele nette staat.
Ik heb geen Gibson meer op de hals [laat een stickertje maken] en heb dat truss-rod afdekplaatje niet...
En waar vind je zoiets...
Wat hij zegt! Dat is geen gitaar meer... hoezo, body doet niets voor je geluid...!? PFFF!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo lelijk heb ik ze nog nooit gezien.
Heb je Schallers of een ander merk?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:14 schreef TeleluvR het volgende:
Joehoe, mijn straplocks zijn binnen!![]()
Schaller, dat vind ik het fijnste systeem en bovendien zat dit al op een aantal van mijn gitaren...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:03 schreef Thomzzzzz het volgende:
Heb je Schallers of een ander merk?
Ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar de hals is al niet orgineel (kijk maar eens goed naar de plaatsing van de stemmechanieken...).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Desensitized het volgende:
Ja hoor is een echte.
Is geen goed idee om je gitaarkabel te laten verlopen naar een minijack en dan meteen in je pc te doen. je gitaarkabel heeft namelijk een veel hoger omage (weerstand) dan een signaalkabel en dat kan tot problemen leiden zoals nare hums en kraken. De oplossing is een DI-box die je voor nog geen 2 tientjes hebt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Mooi ding, maar 300 euro is inderdaad veel te duur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef Hammet het volgende:
Hughes & Kettner is met iets nieuws gekomen: een klok! Het geval lijkt op een kleine buizentop, met Nixie-buizen zichtbaar (buizen met gloeidraad erin) die de tijd weergeven. Lijkt mij wel tof voor op mn nachtkastje!
[[url=http://www.harmony-central.com/ProductImages/Medium/000000253.jpg]afbeelding][/url]
Hier het stukje van de website van H&K zelf. Erg tof, maar de prijs van ¤300,- vind ik dan weer jammer...
Er is trouwens ook een screensaver van, waarbij de top door je beeld beweegt, en de systeemtijd weergeeft.
Die kan je gewoon bij muziekwinkels krijgen. Ik heb een kabel met twee grote jacks naar één minijack om m'n Pod 2 op m'n pc aan te sluiten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Er zitten twee tapedecks in GR: een om mee te jammen met bestaande muziek, en één om op te nemen. Heb het zelf alleen nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
maar kun je nu ook opnemen in guitar rig standalone? of kan dat alleen als plugin in cubase?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik vind mezelf nooit goed genoeg voor een band, op elk gebied ben ik lui, niks boeit me, maar het gitaarspel moet perfect zijn. Als ik enkele noten mis in Battery raak ik gefrustreerd en is m'n hele dag naar de kloten
Dames en heren, ik heb mijn zaterdagmiddag zitten verbrassen aan het opnemen van Battery, en ik raakte niet alle noten... toch niet onaardig, al zeg ik het zelf!quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
[..]
Dames en heren, ik heb mijn zaterdagmiddag zitten verbrassen aan het opnemen van Battery, en ik raakte niet alle noten... toch niet onaardig, al zeg ik het zelf!
Oh en tijdens het intro lopen die lijntjes niet goed gelijk, jammer maar ik had geen zin om 't nog een keer in te spelen!
http://members.chello.nl/t.tijdink/battery.mp3
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
[..]
Dames en heren, ik heb mijn zaterdagmiddag zitten verbrassen aan het opnemen van Battery, en ik raakte niet alle noten... toch niet onaardig, al zeg ik het zelf!
Oh en tijdens het intro lopen die lijntjes niet goed gelijk, jammer maar ik had geen zin om 't nog een keer in te spelen!
http://members.chello.nl/t.tijdink/battery.mp3
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen, het is vandaag bewolkt en er valt af en toe een buitje. Een mooie dag om fijn gitaar te spelen en jullie te vervelen met saaie kutverhalen uit mijn evenzo saaie kutleven. Oja, weet iemand wat facial harmonics zijn?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klinkt vet! Strak gespeeld, ook.
![]()
Ik ben vanmiddag ook creatief bezig geweest in Live, ik zal het zo even posten![]()
edit: Here weg go:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/testdolls/Stonerrock%20Rendered.mp3
quote:
Wat klinken die drums dik!!! zitten die ook in Live?? dan moet ik dat damnsnel installeren! Die zouden namelijk zo echt kunnen zijn, vooral die fills klinken realistisch man! DAMN!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klinkt vet! Strak gespeeld, ook.
![]()
Ik ben vanmiddag ook creatief bezig geweest in Live, ik zal het zo even posten![]()
edit: Here weg go:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/testdolls/Stonerrock%20Rendered.mp3
Duh, wie niet? Dat is zo'n beetje het eerste wat je per se wil leren als je gitaar gaat spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:35 schreef Even het volgende:
[..]
VET !!!
![]()
Ik kan em nietMaar ik kan Master Of Puppets
Thanks!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Wat klinken die drums dik!!! zitten die ook in Live?? dan moet ik dat damnsnel installeren! Die zouden namelijk zo echt kunnen zijn, vooral die fills klinken realistisch man! DAMN!
Verder een beetje vrolijk voor stonerklinkt erg goed! Tof! Heb je nog meer leuke dingen?
Laat mij eens ff lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Duh, wie niet? Dat is zo'n beetje het eerste wat je per se wil leren als je gitaar gaat spelendie speel ik ook al zo'n 10 jaar
Behalve de 2e solo, want dat trek ik toch niet....
Haha nog nooit geprobeerd te spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dude, 2.5 jaar en nog geen battery? Oefenen men!
Ik zal er straks eens naar kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hijs echt goed voor je skills. Die gallops zitten ook in veel Maiden liedjes en bijv Slayer - Raining blood, maar die in Battery zijn zonder twijfel de moielijkste omdat je het ook af moet wisselen met snnelle powerchords enzo.
Yep, op zich niet erg voor de speelbaarheid, maar de waarde zal niet veel hoger liggen dan 150 euro voor de gitaar op deze manier!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef Desensitized het volgende:
Ja, ik zag hetZal het eens even navragen...
Vind dit ook mooi, maar is dus niet origineel...
Ik ben wel geintresseerd in protools.. maar wat heb ik allemaal nodig om met me pc goed op te kunnen nemen en dan later te bewerken met protools en eventueel loopjes toevoegen enzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef Desensitized het volgende:
Uh, Windows Media Recorder. Kun je wel een hele minuut opnemen!!
Nee, zoek ook nog wat progjes. CuBase ofzo.
Je koopt bij ProTools en stuk hardware dat via USB of FireWire aan je computer wordt verbonden. Hierin zitten je mic/line inputs en hieraan hang je ook je monitors (of je mengpaneel/versterker/speakers) ProTools is de software waarmee je opneemt, en de MBox (of MBox 2 of Digi002) is het kastje die als interface fungeert...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik ben wel geintresseerd in protools.. maar wat heb ik allemaal nodig om met me pc goed op te kunnen nemen en dan later te bewerken met protools en eventueel loopjes toevoegen enzo.
Je hebt mij helemaal opgehelderd! Ik ga ervoor sparen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Je koopt bij ProTools en stuk hardware dat via USB of FireWire aan je computer wordt verbonden. Hierin zitten je mic/line inputs en hieraan hang je ook je monitors (of je mengpaneel/versterker/speakers) ProTools is de software waarmee je opneemt, en de MBox (of MBox 2 of Digi002) is het kastje die als interface fungeert...
Het enige wat je hoeft te kopen is dus een MBox, kost je 500 euro, en dan ben je eigenlijk al klaar. Dit pakket bevat hardware, software en extra software om bijv. beats en ritmes te maken... op de vorige pagina staat een opname die ik met ProTools heb opgenomen, en met Adapter Reason (die wordt meegeleverd) heb ik de drums erbij gedaan... dus luister maar!
Ik heb het ook, I LOVE IT! Ik heb op de PC ook met Cubase gewerkt, maar ProTools is voor mij toch echt een veel fijnere oplossing...
Oh en als mensen gaan beginnen over MIDI, ProTools heeft sinds PT6 (de vorige versie, nu heb je 7) een erg goede MIDI interface, dus dat het een audioprogramma met slechts "wat" MIDI functies is, klopt NIET... het werkt inmiddels makkelijker dan Logic en ongeveer hetzelfde als Cubase...
Whaha, ik zal eraan denken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef Thomzzzzz het volgende:
Goed idee, het is de moeite waard!
En nog een gratis tip: koop GEEN BEHRINGER monitors erbij! Koop voor 40 euro meer 2 x Alesis Monitor One's, die zijn al jarenlang echt goed, doch betaalbaar... 130 tegen 170 maar dat verschil merk je! Goedkoop is duurkoop!
Behringer, it's just the B brand
(and believe you me, it is!)
Moet ik eigenlijk ook nog een goede geluidskaart kopen, of hoeft dat niet omdat je de mbox er al bij hebt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef Thomzzzzz het volgende:
Goed idee, het is de moeite waard!
En nog een gratis tip: koop GEEN BEHRINGER monitors erbij! Koop voor 40 euro meer 2 x Alesis Monitor One's, die zijn al jarenlang echt goed, doch betaalbaar... 130 tegen 170 maar dat verschil merk je! Goedkoop is duurkoop!
Behringer, it's just the B brand
(and believe you me, it is!)
De MBox is de geluidskaart, dus je hoeft eigenlijk alleen maar een computer met een USB poort te hebben... je hoeft niet eens een geluidskaart in je computer te hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook nog een goede geluidskaart kopen, of hoeft dat niet omdat je de mbox er al bij hebt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
De MBox is de geluidskaart, dus je hoeft eigenlijk alleen maar een computer met een USB poort te hebben... je hoeft niet eens een geluidskaart in je computer te hebben
Er is maar één remedie! Echt een telecaster kopen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Jorikjet het volgende:
shit, nu ik hele avond jeff buckley heb lopen luisteren zit ik enorm te geilen op het geluid van een telecaster... maar heb het geld er niet voor (over)
Over dat tele-geluid... Je kan op het net schema's vinden om een schakelaartje bij te plaatsen zodat je op de brugstand brug-only of brug+neck pickup kan kiezen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef Jorikjet het volgende:
mwoa ja beetje, toneknop beetje dicht, en dan neck pickup, maar het mist net dat aparte geluid van een tele, maar daarvoor is het dus ook een strat
achja, als ik ooit een fijne tegen kom, en geld heb, schaf ik me er eentje aan
maarja, ik wil nog zo veel... een bogner shiva, japanse '57 strat...![]()
![]()
Een trompet is dichter bij een tele dan een snorfiets, om eens maar eens wat te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:29 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Over dat tele-geluid... Je kan op het net schema's vinden om een schakelaartje bij te plaatsen zodat je op de brugstand brug-only of brug+neck pickup kan kiezen...
Kom je toch nog weer net dat beetje dichter bij een tele
Das leuk om zo op eens te horen des nachts.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net terug van lowlandshet was echt super vet
![]()
![]()
De enige bands die ik dus niet de moeite waard vondquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heb je Opeth en Gorefest nog gezien? De enige goeie bands die er waren.
Die waren tof, net als CKYquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:53 schreef Desensitized het volgende:
Je vergeet Pennywise man!!!
En Mastodon!
quote:Gebruikt ie nou die gitaar met dat touch-ding erop?
Ja, die gebruikt ie! Wij zaten ons al af te vragen wat dat voor ding was, maar het filmpje maakt veel duidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, niks voor mij dus. Alhoewel er vast wat emo's zijn om uit te lachen. Maare, je bent dus ook niet naar Muse geweest?
edit: Maare, ik zit dus niet op te letten?!
Gebruikt ie nou die gitaar met dat touch-ding erop?
Wel even een aanvulling: het is ook mogelijk om protools m-powered te verkrijgen. Dit kan met iedere m-audio geluidskaart waarmee protools ook compatible is. De m-audio geluidskaarten zijn iets goedkoper dan de m-box en kunnen ook andere configuraties hebben. Ook heeft het als voordeel dat asl je een grotere geluidskaart wil, dat je protools dan gewoon naar je volgende grotere m-audiokaart kan meenemen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Je koopt bij ProTools en stuk hardware dat via USB of FireWire aan je computer wordt verbonden. Hierin zitten je mic/line inputs en hieraan hang je ook je monitors (of je mengpaneel/versterker/speakers) ProTools is de software waarmee je opneemt, en de MBox (of MBox 2 of Digi002) is het kastje die als interface fungeert...
Het enige wat je hoeft te kopen is dus een MBox, kost je 500 euro, en dan ben je eigenlijk al klaar. Dit pakket bevat hardware, software en extra software om bijv. beats en ritmes te maken... op de vorige pagina staat een opname die ik met ProTools heb opgenomen, en met Adapter Reason (die wordt meegeleverd) heb ik de drums erbij gedaan... dus luister maar!
Ik heb het ook, I LOVE IT! Ik heb op de PC ook met Cubase gewerkt, maar ProTools is voor mij toch echt een veel fijnere oplossing...
Oh en als mensen gaan beginnen over MIDI, ProTools heeft sinds PT6 (de vorige versie, nu heb je 7) een erg goede MIDI interface, dus dat het een audioprogramma met slechts "wat" MIDI functies is, klopt NIET... het werkt inmiddels makkelijker dan Logic en ongeveer hetzelfde als Cubase...
ja het zal waarschijnlijk dan ook wel zoiets worden... of een goede squier als me huidige strat... veel meer kwaliteit voor het geld... ipv 400 euro voor een fender mex betaal je dan iets als 200 euro voor een gelijke of betere squier oidquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef TeleluvR het volgende:
Dit is trouwens een perfect alternatief op een mexico tele! Veel en veel beter en de perfecte Tele 52 RI look!![]()
200 euro voor een goede squier red je op internet al niet meer, daar komen ze enorm snel op af!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:08 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja het zal waarschijnlijk dan ook wel zoiets worden... of een goede squier als me huidige strat... veel meer kwaliteit voor het geld... ipv 400 euro voor een fender mex betaal je dan iets als 200 euro voor een gelijke of betere squier oid![]()
Ik denk het wel ja!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef Jorikjet het volgende:
ow dan heb ik dus geluk gehad met me strat
Kan leuk zijn...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:25 schreef Jorikjet het volgende:
hoe zit het met deze? Hij speelt en klinkt al wel geweldig gelukkig
Wel kut, want het is een fraai gitaartje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:38 schreef Jorikjet het volgende:
ah, ja dan hoef ik hem ook niet ghehe
hm.... ik wil er eventjes over denken, maar misschien dat ik die gitaar wel gewoon koop en uitprobeer, en als hij me niet bevalt verkopen. die 250 moet denk ik wel weer terug te verdienen zijn. heb namelijk 250 euro verdient deze vakantie, en dit zou wel leuk iets zijn voor het geldquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wel kut, want het is een fraai gitaartje!
Mijn vriendin komt ook ieder moment thuis. Ik hoop geen baard, maar ik schop haar wel onder de douche!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef VaderJacob het volgende:
IK BEN TERUG![]()
Lowlands was erg vet, veel gezien, veel gegeten maar nu ga ik me baard eens afzagen en een douche nemen.
Gitaren![]()
Voetbal![]()
Steven Seagal Lowlands![]()
Of je vervangt de hals, daar heb ik ook al aan zitten denken. Die bullet van mij heeft een heerlijke hals (forse teleneck), maar het stratmodel bevalt me niet zo (bevalt me wel, maar ik heb er nog 3quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hm.... ik wil er eventjes over denken, maar misschien dat ik die gitaar wel gewoon koop en uitprobeer, en als hij me niet bevalt verkopen. die 250 moet denk ik wel weer terug te verdienen zijn. heb namelijk 250 euro verdient deze vakantie, en dit zou wel leuk iets zijn voor het geld![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt ook ieder moment thuis. Ik hoop geen baard, maar ik schop haar wel onder de douche!![]()
een strat hals past toch niet op een telecaster? van een strat heeft een ronder einde...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of je vervangt de hals, daar heb ik ook al aan zitten denken. Die bullet van mij heeft een heerlijke hals (forse teleneck), maar het stratmodel bevalt me niet zo (bevalt me wel, maar ik heb er nog 3)
Hoe waren Wolfmother en Muse? De rest van die bands intereseert me vrij weinigquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit gezien dus![]()
Wolfmother
CKY
Dead 60's
Magic numbers
Anouk
Placebo
Urban dance squad
Mastadon
Ministry
The Frames
Infadels
The streets
Gogol Bordello
Panic at the Disco
Lost Prophets
Pennywise
Muse
Arctic monkeys
Danko Jones
Muse was ge-wel-dig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hoe waren Wolfmother en Muse? De rest van die bands intereseert me vrij weinig![]()
Allebei echt supertofquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hoe waren Wolfmother en Muse? De rest van die bands intereseert me vrij weinig![]()
Bullet heeft een tele-hals!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een strat hals past toch niet op een telecaster? van een strat heeft een ronder einde...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bullet heeft een tele-hals!![]()
[afbeelding]
Heeft die dunne hals ook invloed op de klank? Ik vind een dunne hals juist lekkerder spelen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kan leuk zijn...
Ik ben er ook achter aangegaan, maar de eigenaar zou dat ie een vrij dunne hals heeft. Dus heb ik het laten zitten. Mag overigens wel weg voor 250!![]()
Gaat ie vast niet mee akkoord, hij wil minimaal 250, en dat is terecht...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:31 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb die gast net mailtje gestuurd van bod van 200, en ik wil dus maximaal 250 er voor uit trekken. als het me niet lukt mag jij het proberen(jij hebt toch al genoeg telecasters
)
Yep, heel erg zelfs, een dikke hals trilt beter mee en is zo beter voor je klank (snaar trilt langer door en verandert niet van toonhoogte)quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heeft die dunne hals ook invloed op de klank? Ik vind een dunne hals juist lekkerder spelen!
Het gekke is dus dat ik sneller ben op een dikke hals dan op een dunne. Op een dunne moet ik echt op zoek...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef DuranK het volgende:
Ik heb ook heel erg dikke hals. In het begin moest ik erg wennen maar nou speelt het wel fijn. Maar als je snel wilt spelen is een iets dunnere toch wat fijner.
teleurstellend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef muispiet het volgende:
Ik heb een sample opgenomen:
- Fender Strat Mexican Maple 50'
- Fender Rod Hot Deluxe
Nummer: Intro Mark Knopfler - Golden Heart
http://fileservr1.xs4all.nl/store/ghintro1_mixdown.mp3
Hoezo? Klinkt zeker wel ok hoor!quote:
Mooi! Ken het origineel ook niet, en je bent naar mijn smaak iets te scheutig met de reverb, maar het klinkt verder goed!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef muispiet het volgende:
Ik heb een sample opgenomen:
- Fender Strat Mexican Maple 50'
- Fender Rod Hot Deluxe
Nummer: Intro Mark Knopfler - Golden Heart
http://fileservr1.xs4all.nl/store/ghintro1_mixdown.mp3
die tele van marktplaats heeft niet de snaren door de body lopen... maakt dit veel verschil in geluid/sustain? ik wil een zo normaal mogelijke tele sound, het meest in de richting van het orgineel (52er) en die van Jeff Buckley...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gaat ie vast niet mee akkoord, hij wil minimaal 250, en dat is terecht...
[..]
Yep, heel erg zelfs, een dikke hals trilt beter mee en is zo beter voor je klank (snaar trilt langer door en verandert niet van toonhoogte)
Had je een acoustische mee moeten nemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en dan straks de rest van de dag gitaren, dat heb ik wel gemist
Ja ik bedoel meer dat ik sneller over de hals heen roetsj met een dunnere halsquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat ik sneller ben op een dikke hals dan op een dunne. Op een dunne moet ik echt op zoek...![]()
Valt op zich wel mee, snaren door de body is wel karakteriserend voor een tele, maar de vroege esquires (quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die tele van marktplaats heeft niet de snaren door de body lopen... maakt dit veel verschil in geluid/sustain? ik wil een zo normaal mogelijke tele sound, het meest in de richting van het orgineel (52er) en die van Jeff Buckley...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Jorikjet het volgende:
iemand die haar haren niet wast
Nieuwsgierigheid naar de andere sekse, yeah right...quote:
Lijkt op een vriendin van me..quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Had je een acoustische mee moeten nemen
Ik heb serieus 4¤, 1 muntje & 7 biertjes verdient met gitaar spelen!!!
Ow en weet iemand wie deze meid is ??
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
Ja en ze liepen op blote voeten met een joint in hun bek en het rijmt op ippiequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
Wel heel veel mensen gezien met hetzelfde kapsel![]()
Die hadden ook allemaal kleren met bloemen aan enzo.
En haar kont ermee kan afvegenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Jorikjet het volgende:
iemand die haar haren niet wast
Oew dat klinkt trippiequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en ze liepen op blote voeten met een joint in hun bek en het rijmt op ippie![]()
WHAHAHAHA EEN JIPPIEquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en ze liepen op blote voeten met een joint in hun bek en het rijmt op ippie![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
hmm.. ben wel geinteresseerd in die gitaar, en ben beetje met die gast aan het mailen, maar wtf, zo kortaf heb ik nog nooit iemand zien zijn... hij verteld niet eens zijn naam ofzo, alleen zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, snaren door de body is wel karakteriserend voor een tele, maar de vroege esquires () hadden ook een topload bridge. Moet niet heel erg uitmaken. En mocht dat wel het geval zijn, dan boor je 6 gaten...
![]()
No shit Sherlock!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Inderdaad, email is gvd geen msn.
Man, niks voor jouw budget ben ik bang. Alleen die bullet mag er vandoor, teles helaas niet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Jorikjet het volgende:
hm.. ik zie er maar vanaf
hey teleluvr, heb jij niks keks liggen waar je vanaf wilt
Volgens mij is het niet zo'n mailer, dan komen mensen vaak wat kortaf over. Soms zijn het dan in real life hele hartelijke mensen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hmm.. ben wel geinteresseerd in die gitaar, en ben beetje met die gast aan het mailen, maar wtf, zo kortaf heb ik nog nooit iemand zien zijn... hij verteld niet eens zijn naam ofzo, alleen zo
'ja, kan'misshcien laat ik deze wel aan me voorbij gaan... vind het beetje vaag
Jammer de bammer! Ik had een tijdje terug die sunburst tele, had leuk voor je geweest, geweldige gitaar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef Jorikjet het volgende:
simpel je naam onder een mailtje zetten of een zin van wat je wilt zeggen maken is toch niet te veel gevraagd. een eerste indruk maak je maar een keer, en deze jongeman heeft het veprutst!
en jammer dat je niks voor mijn budget hebt
Hoeveel gitaren heb je wel nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jammer de bammer! Ik had een tijdje terug die sunburst tele, had leuk voor je geweest, geweldige gitaar!
lekkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:04 schreef Desensitized het volgende:
-Beer-, beer, bier!
EN IK GEEF HET EERSTE RONDJE !![]()
Niet al te veel meer, ivm met de verhuizing enzo (plaats en geld)quote:
Weet ik allang. Lang leve oefenzoldersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef VaderJacob het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen![]()
Ik heb vandaag het huis voor mezelf dus kan ik eens testen hoe hard die versterker nu echt kan![]()
Oefenzolders zijn wel tofquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Weet ik allang. Lang leve oefenzolders![]()
Goeiemorgens verders.
Ik hoop t wel voor 'm, anders is t ook zo a-relaxed spelen in de winterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oefenzolders zijn wel tof![]()
Is je oefenzolder ook geisoleert?
Ow dat is practisch niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet al te veel meer, ivm met de verhuizing enzo (plaats en geld)
15 ofzo...![]()
tot zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:49 schreef Desensitized het volgende:
Kom maar halen Dribbel!
En ik heb een studentenkamertjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef Desensitized het volgende:
Uiteraard. Als je buiten staat kun je het wel horen [garage eronder, klankkast enzo] maar in de kamer niet, en daar ging het om. Want we stonden eerst naast de huiskamer te oefenen. Toen was pappie snel bereid een zolder te laten bouwen
Buurman wou het wel doen [beunen!] en wij hebben hem zoveel mogelijk geholpen. Zelf ook een beetje bloed, zweet en tranen in gestoken
En ja, we hebben er ook kachels [CV] inhangen. En tv/stereo/dvd/dikke hangplek.
Das wel vetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef Desensitized het volgende:
Uiteraard. Als je buiten staat kun je het wel horen [garage eronder, klankkast enzo] maar in de kamer niet, en daar ging het om. Want we stonden eerst naast de huiskamer te oefenen. Toen was pappie snel bereid een zolder te laten bouwen
Buurman wou het wel doen [beunen!] en wij hebben hem zoveel mogelijk geholpen. Zelf ook een beetje bloed, zweet en tranen in gestoken
En ja, we hebben er ook kachels [CV] inhangen. En tv/stereo/dvd/dikke hangplek.
Ach gewoon gitaren kan en als ik echt hard wil zet ik m'n koptelfoon en drumcomputer lekker hard aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef Desensitized het volgende:
Medelijden met jullie hoor! Echt heerlijk ideaal
Goedemorgen gitaristen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |