Dudequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als ik enkele noten mis in Battery raak ik gefrustreerd en is m'n hele dag naar de kloten
Beter drums leren programmeren dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als ik enkele noten mis in Battery raak ik gefrustreerd en is m'n hele dag naar de kloten
Bedankt man!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoi, nu niet meer zeuren ja!
http://zooi.guitarist.nl/gitaarboek.rar
Vette gitaar dude!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef NickW het volgende:
hier heb ik een foto'tje voor de geinterseerde. We speelde knocking on heavens door op school. ik ben die gast met die epiphone les paul. hier de foto.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef NickW het volgende:
hier heb ik een foto'tje voor de geinterseerde. We speelde knocking on heavens door op school. ik ben die gast met die epiphone les paul. hier de foto.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Emo in spé, die tweede.
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die zangeres maakt dat dan wel weer goed.
Een beetje vertederend is het wel. Vroegâh enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef NickW het volgende:
Ja, de laagste drie snaren zijn gecoat met een speciaal spul waardoor die veel langer meegaan en gladder spelen. Echter, de drie dunste snaren niet. Ofwel, die slijten net zo snel als andere gewone snaren. Ik heb denkik 1-2 jaar met elixer gespeeld, maar ben weer terug bij DR.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft hier iemand ook ervaring met/ ooit gehoord van Elixir nanoweb of polyweb snaren?
lijkt me wel interessant om een keer te proberen, maar ze zijn alleen een beetje duur.
www.elixirstrings.com
Wat voor studiootje heb je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef imported_sphinx het volgende:
geen band..hopen dat ik volgend schooljaar geschikte lui tegenkom, heb immers muziek in m'n profiel gekozen
. tot dan nog maar in m'n eigen studiootje zooi opnemen. ..
![]()
fotootje van L_A_H vorig jaar:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef NickW het volgende:
hey spelen jullie allemaal in een band? Ik wel maar we kunnen alleen oefenen op school. wij arme 15 jarigen kunnen geen oefenruimte krijgen. hehe. hebben jullie dan toevallig demos van je band en foto's lijkt me wel leuk om te zien
hier staat ook veel tussen (misschien leuk voor in de OP?):quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga morgen naar een festival (nee niet Lowlands) en weet iemand nog leuke meezing liedjes (engels of nederlands) met een beetje makkelijke akkoorden die ik ff moet meenemen (ff uitprinten enzo)?
BVD
Zowel de Ibanez als de Maxon 9-series worden door iedereen overal en altijd geprezen! Ze klinken geweldig, en zijn bijzonder simpel, en true bypass... ik heb een tijdje geleden delays getest, en die waren ook zo goed! (alleen was de delaytijd voor mij te kort, da's een ander verhaal)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:57 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hier staat ook veel tussen (misschien leuk voor in de OP?):
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes.pdf
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes2.pdf
iemand hier trouwens ervaring met deze:
[afbeelding]
Ibanez SD9
http://www.tonefrenzy.com/effects/i...distortion.html
en de
Maxon SD9
http://www.maxonfx.com/9/sd9/
mooie omschrijving gevonden trouwens: "The Tube Screamer's bigger, meaner, drunken cousin, who bursts into the house causing an argument, which upsets everyone, and makes the children cry"!
Ja haha ben 15quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:11 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Niet meer doen hè!
[..]maar
, you're right...
[..]
NEE
[..]
![]()
NEE!!!!!!! M'n ogen, wat doe je?!?! (Had je ze niet eerst kunnen kopen!?)
(Of ben je 15? Dat kan natuurlijk, dan heb ik niks gezegd... zo niet...Dude, YOU ARE SICK!)
Als de zangeres het goed maakt, hoop ik echt dat hij ook nog maar 15 is, anders is hij een sick pervertquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die zangeres maakt dat dan wel weer goed.
't is eigenlijk gewoon een hok op zolder waar een pc met cubase enzo staat en vette speakers.quote:
En dan is ie nog zo 'tof' om 5 kopien te maken, hulde...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
Oe die prijs had ik nog niet gezien![]()
Das wel veel voor iets wat je toch alleen maar aan de muur hangt.
Wie zou daar nou niet zijn Fender/Gibson/Gretsch op inruilen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef VaderJacob het volgende:
Als het verkoopt wel.
Nu zijn er natuurlijk altijd wel mensen die zoiets kopen dus mischien heeftie wel een gat in de markt gevonden.
Moet je niet doen hier...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:29 schreef VaderJacob het volgende:
Plaats ik eens een semi serieuze reactie![]()
owkee laten we er een gitaar en bier topic van makenquote:
A kijk gaaf!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
't is eigenlijk gewoon een hok op zolder waar een pc met cubase enzo staat en vette speakers.
je kunt het eigenlijk geen studio noemen, maar het klinkt cool en een betere naam heb ik niet
Ik wil graag een Teenage Mutant Ninja Turtle gitaar, zou dat ook kunnen?quote:
ik kan vanmiddag wel wat uploaden, maar ik waarschuw alvast dat het meeste alleen is opgenomen om het te onthouden, en later fatsoenlijk op te nemenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
A kijk gaaf!
kun je ook iets laten horen?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:39 schreef Thomzzzzz het volgende:
Smoesjes, je bakt er gewoon niks van!![]()
ALF is gaaf!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:34 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik wil graag een Teenage Mutant Ninja Turtle gitaar, zou dat ook kunnen?
En anders een van ALF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |