Gelukkig bijna en niet helemaal...quote:
Pretrockquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:
zo nu ben ik sum 41 aan het spelen!
Ik ook, niet zo zeer met dit pedaal, maar eigenlijk met alle Boss pedalen... ze maken wel redelijke pedalen maar het is allemaal middenmoot, het is niet echt geweldig... van elk effect zijn veeeeeeeel mooiere te krijgen dan die Boss dingen... ik ben er wel klaar mee... ik heb alleen de TU2 Tuner omdat die wel makkelijk is (en een DS1, al 10 jaar, die ik niet gebruik) maar over Boss ben ik niet echt te spreken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ok...
Toen ik dat ding ooit uit had geprobeerd was ik weinig onder de indruk!
Hehe, die heb ik laatst zelf al verkocht. Wat een onding, die tone knop is echt een verschrikking...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb trouwens nog een boss ds2 in de aanbieding liggen. met doosje etc... voor 50 euro stuur ik hem op
Heb je misschien ff een sample met het geluid wat je er uit krijgt of zou je dat kunnen opnemen, heb misschien wel intresse.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb trouwens nog een boss ds2 in de aanbieding liggen. met doosje etc... voor 50 euro stuur ik hem op
Wat is daar zo erg aan dan ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hehe, die heb ik laatst zelf al verkocht. Wat een onding, die tone knop is echt een verschrikking...
Ik moet me zelf tegen houdenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:48 schreef Desensitized het volgende:
Die Boss klonk inderdaad wel lekker. Volgende maand toch maar halen Menno?
Ja dat zie je niet elke dag hahaquote:En mensen kijken je inderdaad overal raar aan als je met die gitaar standaard langs loopt
quote:Maar hij doet het! Erg fijn ding!
[afbeelding]
Die deed hele rare dingen met de middenfrequencies. Er zat eigenlijk geen enkele stand waarmee ik uit de voeten kon.quote:
Met Enter Sandman? No problemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Desensitized het volgende:
En nog bedankt voor de tip trouwens! Klinkt inderdaad veel vetter!
Nu tijd voor pizza!
Volgens mij zijn alle modellen wel redelijk van London City.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:37 schreef NiteSpeed het volgende:
London City moet voor zijn geld heel goed zijn heb ik gehoord ja. In ieder geval de hollow-body's. Liever een LC dan een Squier.
Ze heersen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef StephanL het volgende:
Iemand ervaring met London City gitaren? schijnen voor het geld goed te spelen.
Die heb ik ook, en hij heerst. Het is een mexicaanse fender alleen betaal je niet voor de decal op de headstock maar voor de elektronica en het hout.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef StephanL het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik een Spitfire II zal halen en dan later een Amerikaande Fender Strat.
Ik heb laatst een London City Telecaster (Comet I) gekocht voor maar 215 euroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef StephanL het volgende:
Avond
Iemand ervaring met London City gitaren? schijnen voor het geld goed te spelen. Ben aan het twijfelen of ik een Spitfire II zal halen en dan later een Amerikaande Fender Strat. Of tweede optie een Mexicaanse Fender en het daarbij laten.
Wil dus ooit een FenderSpeel bijna een jaartje gitaar en wil mij voornamelijk richten op blues en rock muziek.
www.jic.nl importeur.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft London City ook een website? ik vind er geen namelijk.
btw: wel cool dat ze hun modellen naar britse WWII vliegtuigen noemen
Heb wel gitaarles, dus zo slecht ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst een London City Telecaster (Comet I) gekocht voor maar 215 euroen hij bevalt erg goed, hij klinkt goed, hij speelt fijn... zeker voor dit geld helemaal niets op aan te merken... Ik zou eerst een LC kopen, dan eens een beetje gaan leren gitaarspelen, want na 1 jaar kun je dat nog niet echt waarschijnlijk (no offence), en dan eens gaan uitzoeken wat je echt wil, luisteren, spelen, voelen... niet zozeer beoordelen op "ik wil een Amerikaan"... niet alle Amerikanen zijn slecht, soms heb je meer mazzel met een goedkopere Mexicaan of zelf een Japanner ofzo...
Was ook niet van plan om meteen 1000 euro uit te geven. Eerst een London City of Fender uit Mexico.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:36 schreef Thomzzzzz het volgende:
Niet goed genoeg om gelijk om een gitaar van 1000 euro te gaan spelen... je snapt wel wat ik bedoel... maar ik speel zelf al zo'n 10 jaar, en ik heb toch een L.C. gekocht, omdat ik em voor de prijs wel erg leuk vind!
voor rond het kampvuur?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga morgen naar een festival (nee niet Lowlands) en weet iemand nog leuke meezing liedjes (engels of nederlands) met een beetje makkelijke akkoorden die ik ff moet meenemen (ff uitprinten enzo)?
BVD
Ik heb een rarretje voor je met 30 leuke meezingers.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga morgen naar een festival (nee niet Lowlands) en weet iemand nog leuke meezing liedjes (engels of nederlands) met een beetje makkelijke akkoorden die ik ff moet meenemen (ff uitprinten enzo)?
BVD
Ik wil ooit ook een Fenderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef StephanL het volgende:
Wil dus ooit een FenderSpeel bijna een jaartje gitaar en wil mij voornamelijk richten op blues en rock muziek.
Zijn die Japannertjes ook goed van Fender? ik dacht dat Mexico en Amerika de beste Fenders maakte?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook een Fender
Het liefst een USA en misschien een Japanner als backup ofzo!
En Fender versterker erbij lijkt me helemaal gaaf
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb een rarretje voor je met 30 leuke meezingers.
Je kan hem ontvangen door 5¤ over te maken op rekening nummer 9467885
Dankquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoi, nu niet meer zeuren ja!
http://zooi.guitarist.nl/gitaarboek.rar
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook een Fender
Het liefst een USA en misschien een Japanner als backup ofzo!
En Fender versterker erbij lijkt me helemaal gaaf
Over het algemeen:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn die Japannertjes ook goed van Fender? ik dacht dat Mexico en Amerika de beste Fenders maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |