quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
zijn die guitar rig en amplitube plugins voor reason ofzo? ik heb ze net bij de winkel gekocht en kan er niks mee
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit deel komt niet vol voor zondag aangezien de grootste spammers naar Lowlands gaan
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit deel komt niet vol voor zondag aangezien de grootste spammers naar Lowlands gaan
Guitar Rig had volgens mij ook wel een standalone versie, maar bij mijn weten zijn ze allebei (GR en Amplitube) in ieder geval beschikbaar als VST. Dus draaibaar in programma's als Cubase, Logic, Fruityloops en Live.quote:
Reason ondersteunt geen externe plugins. Alhoewel je het uiteraard wel via Rewire kan doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Je kan ze als standalone gebruiken, of als VST plugin voor Reason.
De periode Ride the Lightning tot en met And Justice for all wordt gekenmerkt door een gruwelijk gebrek aan midden in het gitaargeluid, zoals Hetfield en Hammet ook meerdere malen in interviews sindsdien hebben toegegeven.quote:
Yeah right!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
zijn die guitar rig en amplitube plugins voor reason ofzo? ik heb ze net bij de winkel gekocht en kan er niks mee
das inderdaad waar. ik vind nog steeds dat ze al die ouwe shit moeten re-masteren ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
De periode Ride the Lightning tot en met And Justice for all wordt gekenmerkt door een gruwelijk gebrek aan midden in het gitaargeluid, zoals Hetfield en Hammet ook meerdere malen in interviews sindsdien hebben toegegeven.
Ik weet niet of ze als plugins voor Reason werken... ik werk met ProTools, dus Reason is voor mij sowieso al een pluginquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef Jorikjet het volgende:
dat heet random. goed he, die technologie van tegenswoordigs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:58 schreef StephanL het volgende:
LOL krijg het, de openingspost plaatje verandert bij elke refresh
ook goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat heet random. goed he, die technologie van tegenswoordigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |