WHAHAHAHA EEN JIPPIEquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en ze liepen op blote voeten met een joint in hun bek en het rijmt op ippie![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen, het is vandaag bewolkt en er valt af en toe een buitje. Een mooie dag om fijn gitaar te spelen en jullie te vervelen met saaie kutverhalen uit mijn evenzo saaie kutleven. Oja, weet iemand wat facial harmonics zijn?
hmm.. ben wel geinteresseerd in die gitaar, en ben beetje met die gast aan het mailen, maar wtf, zo kortaf heb ik nog nooit iemand zien zijn... hij verteld niet eens zijn naam ofzo, alleen zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, snaren door de body is wel karakteriserend voor een tele, maar de vroege esquires () hadden ook een topload bridge. Moet niet heel erg uitmaken. En mocht dat wel het geval zijn, dan boor je 6 gaten...
![]()
No shit Sherlock!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Inderdaad, email is gvd geen msn.
Man, niks voor jouw budget ben ik bang. Alleen die bullet mag er vandoor, teles helaas niet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Jorikjet het volgende:
hm.. ik zie er maar vanaf
hey teleluvr, heb jij niks keks liggen waar je vanaf wilt
Volgens mij is het niet zo'n mailer, dan komen mensen vaak wat kortaf over. Soms zijn het dan in real life hele hartelijke mensen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hmm.. ben wel geinteresseerd in die gitaar, en ben beetje met die gast aan het mailen, maar wtf, zo kortaf heb ik nog nooit iemand zien zijn... hij verteld niet eens zijn naam ofzo, alleen zo
'ja, kan'misshcien laat ik deze wel aan me voorbij gaan... vind het beetje vaag
Jammer de bammer! Ik had een tijdje terug die sunburst tele, had leuk voor je geweest, geweldige gitaar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef Jorikjet het volgende:
simpel je naam onder een mailtje zetten of een zin van wat je wilt zeggen maken is toch niet te veel gevraagd. een eerste indruk maak je maar een keer, en deze jongeman heeft het veprutst!
en jammer dat je niks voor mijn budget hebt
Hoeveel gitaren heb je wel nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jammer de bammer! Ik had een tijdje terug die sunburst tele, had leuk voor je geweest, geweldige gitaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |