abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40994382
Als ik klaar ben wel Komt de naam van ons zaakje er aan hé
Maar ik ga eens rondkijken voor een originele hals, mochten die nog te koop zijn.

En idd, hij speelt en klinkt er niks minder om.

[ Bericht 13% gewijzigd door Desensitized op 20-08-2006 12:52:34 ]
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_40995545
t
v

p
pi_40995911
Ciscus
....
pi_40996180
Hoe nemen jullie al je nummertjes op enzo? welke programma's en apperatuur enzo?
pi_40996493
Uh, Windows Media Recorder. Kun je wel een hele minuut opnemen!!

Nee, zoek ook nog wat progjes. CuBase ofzo.
....
pi_40997393
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef Desensitized het volgende:
Uh, Windows Media Recorder. Kun je wel een hele minuut opnemen!!

Nee, zoek ook nog wat progjes. CuBase ofzo.
Ik ben wel geintresseerd in protools.. maar wat heb ik allemaal nodig om met me pc goed op te kunnen nemen en dan later te bewerken met protools en eventueel loopjes toevoegen enzo.
pi_40998267
Een goede geluidskaart! Verder een beetje vlotte PC, en wat kennis van de progjes, maar dat leer je aldoende. Heb zelf wel een goeie PC, maar verder ook nog niks
....
pi_40999108
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Sloavink het volgende:

[..]

Ik ben wel geintresseerd in protools.. maar wat heb ik allemaal nodig om met me pc goed op te kunnen nemen en dan later te bewerken met protools en eventueel loopjes toevoegen enzo.
Je koopt bij ProTools en stuk hardware dat via USB of FireWire aan je computer wordt verbonden. Hierin zitten je mic/line inputs en hieraan hang je ook je monitors (of je mengpaneel/versterker/speakers) ProTools is de software waarmee je opneemt, en de MBox (of MBox 2 of Digi002) is het kastje die als interface fungeert...

Het enige wat je hoeft te kopen is dus een MBox, kost je 500 euro, en dan ben je eigenlijk al klaar. Dit pakket bevat hardware, software en extra software om bijv. beats en ritmes te maken... op de vorige pagina staat een opname die ik met ProTools heb opgenomen, en met Adapter Reason (die wordt meegeleverd) heb ik de drums erbij gedaan... dus luister maar!

Ik heb het ook, I LOVE IT! Ik heb op de PC ook met Cubase gewerkt, maar ProTools is voor mij toch echt een veel fijnere oplossing...

Oh en als mensen gaan beginnen over MIDI, ProTools heeft sinds PT6 (de vorige versie, nu heb je 7) een erg goede MIDI interface, dus dat het een audioprogramma met slechts "wat" MIDI functies is, klopt NIET... het werkt inmiddels makkelijker dan Logic en ongeveer hetzelfde als Cubase...
pi_40999240
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

Je koopt bij ProTools en stuk hardware dat via USB of FireWire aan je computer wordt verbonden. Hierin zitten je mic/line inputs en hieraan hang je ook je monitors (of je mengpaneel/versterker/speakers) ProTools is de software waarmee je opneemt, en de MBox (of MBox 2 of Digi002) is het kastje die als interface fungeert...

Het enige wat je hoeft te kopen is dus een MBox, kost je 500 euro, en dan ben je eigenlijk al klaar. Dit pakket bevat hardware, software en extra software om bijv. beats en ritmes te maken... op de vorige pagina staat een opname die ik met ProTools heb opgenomen, en met Adapter Reason (die wordt meegeleverd) heb ik de drums erbij gedaan... dus luister maar!

Ik heb het ook, I LOVE IT! Ik heb op de PC ook met Cubase gewerkt, maar ProTools is voor mij toch echt een veel fijnere oplossing...

Oh en als mensen gaan beginnen over MIDI, ProTools heeft sinds PT6 (de vorige versie, nu heb je 7) een erg goede MIDI interface, dus dat het een audioprogramma met slechts "wat" MIDI functies is, klopt NIET... het werkt inmiddels makkelijker dan Logic en ongeveer hetzelfde als Cubase...
Je hebt mij helemaal opgehelderd! Ik ga ervoor sparen!
pi_40999462
Goed idee, het is de moeite waard!

En nog een gratis tip: koop GEEN BEHRINGER monitors erbij! Koop voor 40 euro meer 2 x Alesis Monitor One's, die zijn al jarenlang echt goed, doch betaalbaar... 130 tegen 170 maar dat verschil merk je! Goedkoop is duurkoop!

Behringer, it's just the B brand

(and believe you me, it is!)
pi_40999538
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef Thomzzzzz het volgende:

En nog een gratis tip: koop GEEN BEHRINGER monitors erbij! Koop voor 40 euro meer 2 x Alesis Monitor One's, die zijn al jarenlang echt goed, doch betaalbaar... 130 tegen 170 maar dat verschil merk je! Goedkoop is duurkoop!

Whaha, ik zal eraan denken.
pi_41004744
Trivium

Metal

Bier
....
pi_41004820
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:29 schreef Thomzzzzz het volgende:

Moet ik eigenlijk ook nog een goede geluidskaart kopen, of hoeft dat niet omdat je de mbox er al bij hebt?
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:31:09 #164
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_41005025
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef Desensitized het volgende:
Trivium

Metal

Bier
Ouders op vakantie
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_41006509
O ja ook nog.

Ouders op vakantie
....
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:45:31 #166
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_41006968
Voor mij maakt dat geen verschil...
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:15:51 #167
47781 Jorikjet
pi_41007967
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_41008774
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef Sloavink het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk ook nog een goede geluidskaart kopen, of hoeft dat niet omdat je de mbox er al bij hebt?
De MBox is de geluidskaart, dus je hoeft eigenlijk alleen maar een computer met een USB poort te hebben... je hoeft niet eens een geluidskaart in je computer te hebben
pi_41010949
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:38 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

De MBox is de geluidskaart, dus je hoeft eigenlijk alleen maar een computer met een USB poort te hebben... je hoeft niet eens een geluidskaart in je computer te hebben
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:51:40 #170
47781 Jorikjet
pi_41011646
shit, nu ik hele avond jeff buckley heb lopen luisteren zit ik enorm te geilen op het geluid van een telecaster... maar heb het geld er niet voor (over)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_41011681
GAS
....
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:54:22 #172
98135 TeleluvR
pi_41011746
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Jorikjet het volgende:
shit, nu ik hele avond jeff buckley heb lopen luisteren zit ik enorm te geilen op het geluid van een telecaster... maar heb het geld er niet voor (over)

Er is maar één remedie! Echt een telecaster kopen!
Jeff Buckley + Telecaster = Hemels!
Heerlijk, hoe rouw zijn sound is op Sin É en toch zo fijntjes!
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:58:01 #173
47781 Jorikjet
pi_41011927
ja vond van me london city tele het geluid ook echt uber, maar die hals... (N)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:02:15 #174
98135 TeleluvR
pi_41012159
Kom je niet een heel eind in de buurt met die strat van je en een berg reverb?
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:04:20 #175
47781 Jorikjet
pi_41012272
mwoa ja beetje, toneknop beetje dicht, en dan neck pickup, maar het mist net dat aparte geluid van een tele, maar daarvoor is het dus ook een strat

achja, als ik ooit een fijne tegen kom, en geld heb, schaf ik me er eentje aan

maarja, ik wil nog zo veel... een bogner shiva, japanse '57 strat...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')