quote:
Kaapie, verbeter dat ff.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef daaaaan het volgende:
Oeps, topicnummer moet 182 zijn. Kan een mod dat ff verbeteren?
Je begint eentonig te worden met je gevatte opmerkingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Doopy-X- het volgende:
de OP klopt niet meer qua selectie
http://www.google.nl <== genoeg vertier zonder hem tegen te komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.
dat zal de volgende geruchtenstroom wel zijn/blijven...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
Op LN beweert weer iemand dat er een overeenkomst is met Nevland![]()
Zet alvast bij Groningen - Feyenoord 2-1 neer als je toch bezig bentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
zal vanavond ff het plaatje in de OP wijzigen
speciaal voor doopy
dat kan Feyenoord echt niet maken met 18 mln. op zakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
Op LN beweert weer iemand dat er een overeenkomst is met Nevland![]()
ja zwartkijkert, zal ik meteen de rest ook als verlies invullen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zet alvast bij Groningen - Feyenoord 2-1 neer als je toch bezig bent
Nee hoor, bij Sparta, Heracles en Excelsior winnen we misschien nog wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja zwartkijkert, zal ik meteen de rest ook als verlies invullen?
Eens. Bovendien is die gast al 28 ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Nevland niet willen als ik Feyenoord was. En ik zou Nevland ook niet snel laten gaan als ik Groningen was.
Arveladze suggereerde iemand op mijn werk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
Nevland is de enige optie binnen Nederland. Veel problemen heb ik er niet mee, al vind ik dat Feijenoord beter moet kunnen halen...
Die laat AZ niet gaan, lijkt me. En is ook al erg oud.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Arveladze suggereerde iemand op mijn werk.
quote:Het grote Feyenoord-topic #182: Wat te doen met al die poen?
Die poen kan hoop ik ''beter'' besteed worden..quote:Dirk Kuijt 4 jaar naar Liverpool
De spits tekent een contract voor 4 jaar bij Liverpool. Feyenoord ontvangt 18 miljoen euro voor Kuijt.
De 26-jarige Katwijker wordt vandaag medisch gekeurd. Liverpool wil de 26-jarige spits morgen presenteren. De aanvaller debuteert mogelijk zaterdag al bij zijn nieuwe club in de wedstrijd tegen Sheffield United.
Feyenoord wil Groningen-aanvaller Erik Nevland aantrekken als vervanger van Kuijt. Trainer Erwin Koeman heeft te horen gekregen dat de 18 miljoen maar voor een deel besteed mag worden aan nieuwe spelers. De transfermarkt sluit op 31 augustus.
Je bent een kanjerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
zal vanavond ff het plaatje in de OP wijzigen
speciaal voor doopy
Mail anders Woerts er ff overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Harris Huizing niets voor ons?
ga bij juve shoppen....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nevland. Ga in België shoppen ofzo.
Preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Nevland niet willen als ik Feyenoord was. En ik zou Nevland ook niet snel laten gaan als ik Groningen was.
Ja en dan volledig mislukken in het Nederlands voetbal en heel veel geld verspelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef RedGuy het volgende:
Het is duidelijk.
Tevez gaat naar AC Milan, waardoor Ronaldo uit beeld verdwijnt en Real geen Adriano haalt als zijn opvolger, dus Adriano blijft bij Inter en Cruz ziet geen kans meer op speeltijd en gaat dus voor een klein bedrag naar Feyenoord.
.
Dan had je Gullit niet weg moeten sturen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga bij juve shoppen....![]()
zalayeta jaartje huren van de oude dame![]()
Ja, maar dat is ontkracht door Nevland zelf en ook door Hans Nijland toen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nevland werd gelijk al genoemd een maand geleden en zou toch in de wachtkamer zitten?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
En door Woertsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ontkracht door Nevland zelf en ook door Hans Nijland toen.
Nou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Ricky_ het volgende:
Is die Frutos van Anderlecht niet wat?
FEYENOORD.NLquote:'NIET DOOR TIJD ONDER DRUK LATEN ZETTEN’
Feyenoord moet twee weken voor het sluiten van de transfermarkt niet in paniek raken. Het was vlak na het bekend worden van het vertrek van Dirk Kuyt de belangrijkste boodschap tijdens de speciaal belegde persconferentie. Commercieel directeur Chris Woerts en technisch manager Peter Bosz gaven daarbij openheid van zaken. ‘ We moeten proberen na dit grote verlies er als team sterker uit te komen. Dat is de uitdaging.’
De kans dat Feyenoord op zondag in Groningen met een nieuwe spits aan de aftrap verschijnt, is zeer klein. ‘Zondag is wel erg kort dag om nog een spits te kopen’, zei Bosz, die aangaf dat er wel een lijstje is met aanvallers. ‘Het nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen.’
In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller is geduld een belangrijke factor, lichtte Woerts toe. ‘Kwaliteit staat voorop, niet kwantiteit. We zullen de tijd nemen om een versterking te halen. We moeten ons nooit door tijd onder druk laten zetten of ons in paniek laten brengen.’ Bosz: ‘Zorgen maak ik me niet. We wisten dat het kon gebeuren en hebben er over nagedacht. Het is nu zaak hard aan de slag te gaan. Een spits van het kaliber Kuyt vinden we niet, daar moeten we ook niet op zoek naar.’
Woerts gaf aan tevreden te zijn met het transferbedrag, maar sprak zijn ongenoegen uit over het moment van de transfer. Het late sluiten van de transfermarkt is daar debet aan. Woerts: ‘De hoge heren in Zürich en Genève hebben besloten dat de markt op 31 augustus sluit en wij worden daar nu de dupe van. Het zou veel beter zijn als de markt tot en met juli open is, waardoor clubs weten met welke spelers ze aan het seizoen starten. Dit is natuurlijk een onnatuurlijke situatie zo kort voor de start van de competitie. Maar nogmaals, we moeten ons daardoor niet nu onder druk laten zetten.’
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijnquote:
Ik heb op diverse fora al positieve berichten over Frutos gehoord, en de statistieken liegen er ook niet om.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijn!
Zelf heb ik die gast nooit zien spelen eerlijk gezegt
Ask Jorien.. hij is fan van die gozer
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.quote:
Lees het bericht eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap Feyenoord echt niet... Niet door tijd onder druk laten zetten. GVD ze weten toch al 2 maanden dat de kans bestaat dat Kuijt weg gaat.
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.
Lees het bericht eens...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?
Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?
Dat was vanmorgen al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord.nl meldt nu ook dat Dirkie naar Liverpool gaat
Je kan een transfer toch niet binnen 3 dagen afronden, tenzij je een miljoentje of 2 extra biedt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap Feyenoord echt niet... Niet door tijd onder druk laten zetten. GVD ze weten toch al 2 maanden dat de kans bestaat dat Kuijt weg gaat.
Je ze hebben wat spitsen op een lijstje gezet. Ze hadden toch ook wel na kunnen gaan of ze haalbaar waren en of ze naar Feyenoord wilde komen.quote:
Zal ik Woerts maar even quoten dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je ze hebben wat spitsen op een lijstje gezet. Ze hadden toch ook wel na kunnen gaan of ze haalbaar waren en of ze naar Feyenoord wilde komen.
Duidelijk toch?quote:‘Het nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen.’
Hanne Hagaryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef ASroma het volgende:
loopt er in de jeugd van jullie niet wat rond? en dan kun je altijd nevland nog kopen als extra back-up, jeugd in combinatie met van hooijdonk...
Je moet geen paniekerige noodaankopen doen, maar ze hebben NIET alle tijd. Zondag moet er gewonnen worden (wat niet gaat lukken denk ik) en die week daarna ook. Daarna sluit de transfermarkt, dus er moet goed én snel gehandeld worden. Bij een topclub hoort extreem hoge druk, maar omdat ze dat bij Feyenoord niet helemaal snappen zijn ze ook niet echt een topclub sportief gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.
Ali stond vorig seizoen er ook al tijdelijk als vervanger van Castelen, en dat was ook niet bepaald een succes. En Pierre in de basis lijkt me ook geen geweldig plan, behalve voor zijn vrije trappen dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ali B kan ook als noodoplossing, scoorde in Nac vorig seizoen iets van 20 goals in de spits..mits Pierre het niet trekt
Ze hebben twee weken. Genoeg tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Je moet geen paniekerige noodaankopen doen, maar ze hebben NIET alle tijd.
Zondag wint Feijenoord, week erna ook.quote:Zondag moet er gewonnen worden (wat niet gaat lukken denk ik) en die week daarna ook.
Waarom snappen ze het niet, azijnzeikertje. Enige wat ze niet willen is dat mongolen zoals jij elke dag moord en brand gaan schreeuwen, omdat "er nog niemand is gehaald". Au secours, au secours.quote:Daarna sluit de transfermarkt, dus er moet goed én snel gehandeld worden. Bij een topclub hoort extreem hoge druk, maar omdat ze dat bij Feyenoord niet helemaal snappen zijn ze ook niet echt een topclub sportief gezien.
Onderhandelingen kosten veel tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze hebben twee weken. Genoeg tijd.
Moet het nog zien.quote:Zondag wint Feijenoord, week erna ook.
Dat komt omdat ze daar zelf voor gezorgd hebben. Er is te weinig vertrouwen in de manier van handelen van Feyenoord. Vorig seizoen in de winterstop was het megaduidelijk dat er 1 of 2 middenvelders bijmoesten, dat zeiden ze zelf ook. Feyenoord kocht toen bewust niets en sprak er niet meer over, en vervolgens stort je een aantal maanden later in omdat je selectie niet breed genoeg is.quote:Waarom snappen ze het niet, azijnzeikertje. Enige wat ze niet willen is dat mongolen zoals jij elke dag moord en brand gaan schreeuwen, omdat "er nog niemand is gehaald". Au secours, au secours.![]()
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben gratis.... mij mogen ze voor slechts 100.000 per jaar + leasebak contracteren hoor
Persoonlijk had ik Lazovic al eerder zijn kans gegeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef Calciumdude het volgende:
Persoonlijk had ik Lazovic nu zijn kans gegeven ...
maar die isser niet meer...
Pi-Air in de spits en in de winterstop al dan niet een vervanger aantrekken..
Jij hebt geen vertrouwen in de manier van handelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:46 schreef daaaaan het volgende:
Dat komt omdat ze daar zelf voor gezorgd hebben. Er is te weinig vertrouwen in de manier van handelen van Feyenoord.
Ten koste van?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik Lazovic al eerder zijn kans gegeven.
Terecht, zie mijn middenvelder-verhaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in de manier van handelen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..
Alleen moeten ze niet verwachten dat ik tegen ajax lang op het veld sta ... (Sneijder ook niet, maar dat terzijde)![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..
Alleen moeten ze niet verwachten dat ik tegen ajax lang op het veld sta ... (Sneijder ook niet, maar dat terzijde)![]()
Het lijkt zn neef welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef Calciumdude het volgende:
Phantom of the opera ....
[afbeelding]
wel stoer dat ie gewoon gaat trainen , en misschien ook wel spelen zondag !!![]()
Jij vindt het terecht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Terecht, zie mijn middenvelder-verhaal.
Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.quote:
Al die negers lijken op elkaar johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het lijkt zn neef wel![]()
-edit- dacht dat het Davids was![]()
Als je de verdediging en het middenveld goed versterkt kun je er wel op voorruit gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
Ja, en? Dat komt dus doordat Feijenoord geen vertrouwen heeft gehad bij het onderhandelen, lul toch niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.
Ono en Ghaly was het verstandigste van Feijenoord in jaren. Op dat tweede punt zit je alleen maar te speculeren. Lekker simpel van je. Dat is het enige wat je doet, uitgaan van allerlei dingen zonder dat je weet of het waar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Nog geen partij gespeeld volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:24 schreef Kaap het volgende:
Hoe doet Ghaly het trouwens bij zijn nieuwe club?
DK is een goede spits maar nog belangrijker een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen en net dat beetje extra kan geven om toch die ene goal te maken, een echte werker dus die 110% geeft als het nodig is. Nevland zou een leuke vervanger zijn als spits, maar die tweede taak zie ik hem niet vervullen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)
EDIT:
Great minds ... blabla...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nog niks gespeelt
Serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nog geen partij gespeeld volgens mij
Dat is al eens eerder goed gegaan jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Door die blessure gepasseerd denk ik?
We moeten Tomasson halen en dan een duo vormen met Pierre![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Zou Ruud Heus nog willen backen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef twi het volgende:
Ik zou dan Bosvelt ook maar halen. En Paauwe.
Lijkt me toch echt iets slimmer om dat geld te steken in een nieuw team, in plaats van oude glorie.
Grote handen heb jij of een slecht geheugenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ono kom op man, de goeie wedstrijden van hem zijn op 1 hand te tellen, de laatste 2 jaar heb je bijna niks aan hem gehad
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou Ruud Heus nog willen backen?![]()
Niet overdrijven, hè. Alleen het jaar van de UEFA cup winst heb ik van hem kunnen genieten. Daarna was het weinig soeps meer...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
van Gobbel kan het geld wel gebruiken, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)
Hebben we meteen iemand in huis die PSV aanpakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:45 schreef Kaap het volgende:
Tomasson vind ik niet eens zon heel slecht idee
Hebben ze niet nodig...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef zjroentje het volgende:
Wel genoeg snelheid dan voorin.
quote:Janssen weer in gesprek met Feyenoord, Ook de Cler bezig met een contract
donderdag, 17 augustus 2006
Nu Dirk Kuijt verkocht is liggen de keuzes open die eerder te duur waren, zo kunnen wij uit betrouwbare bronnen vermelden dat de zaakwaarnemers van: V.Bronckhorst,Janssen,De Cler en Tomasson weer aant informeren zijn en ook zou Feyenoord vooral hengelen naar de diensten van Tomasson en Janssen, zij zouden vervangers zijn voor de respectievelijke Patrick Paauwe en Dirk Kuijt.
Gio en Oranje-Debutant Janssen zouden gehaald worden voor de breedte.
(Dit kunnen wij niet melden met 100% zekerheid)
Laast Aangepast ( donderdag, 17 augustus 2006 )
www.fifaweb.comquote:Nevland wordt door Feyenoord medisch gekeurd
donderdag, 17 augustus 2006
Rotterdam - Uit enige bronnen hebben wij vernomen dat de Noor Erik Nevland vandaag of morgen medisch wordt gekeurd, de Groninger zou daarna een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. De transfersom zou tussen de 2 en 3 miljoen liggen.
Vanmiddag of morgen geven we meer informatie, hou de site dus in de gaten
Eerder een kutbeleid van Feyenoord, waren die berichten maar waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
www.fifaweb.comquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
[..]
[..]
www.fifaweb.com![]()
Wat ga je nu met dat boekje doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ZO net terug uit Limburg, onderweg in de trein nog op radio 1 interview gehoord met Zaakwaarnemer Kuyt, Peter Bosz en Chris Woerts,
Dag Dirk
R.I.P
Frutosquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijn!
Zelf heb ik die gast nooit zien spelen eerlijk gezegt
Ask Jorien.. hij is fan van die gozer
www.fifaweb.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
www.fifaweb.com
This page is parked free, courtesy of GoDaddy.com
?
Maar goed, slaat natuurlijk nergens op. Als we van elke kutsite die niemand kent hier berichten posten zit dit topic snel vol.
De laatste jaren heeft hij toch niks meer gepresteerd? De 1e seizoenen was het een topper waarvan ik dacht dat hij het ver zou schoppen, heeft hij op het WK überhaupt gespeeld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef Cart_man het volgende:
Niet te hopen dat zoiets waar zou zijn. Janssen.De Cler
![]()
Gio graag, Tomasson weet ik niet. Liever een echte spits.
Drenthe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe.
Waarom geen Janssen en wel Tymo?![]()
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!quote:Dirk Kuyt is a Liverpool player.
The Dutch striker has completed his £9million move from Feyenoord and is expected to be named in the squad for Saturday's trip to Sheffield United.
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.
En Tymo of Janssen? Ja, sinds gisteravond zijn het beide internationals. Ik heb alleen bij Tymo wel een beter gevoel dan Janssen.
En zijn allebei 1 meter 50.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Janssen is toch "van normale lengte"?quote:
Toch maar terughalen als spits?quote:Boze Leonardo loopt weg bij training NAC
17 augustus 2006
Leonardo maakt geen deel uit van de selectie van NAC voor het eerste competitieduel van het seizoen, komende zaterdag tegen AZ. De Braziliaan is boos weggelopen bij een training, na een woordenwisseling met trainer Ernie Brandts. De oefenmeester had wat aan te merken op het spel van Leonardo, die op zijn beurt niet van de kritiek gediend was.
Na een korte, maar hevige, woordenwisseling stapte Leonardo boos van het trainingsveld af. Brandts besloot hem vervolgens niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen AZ. Of Leonardo nog toekomst heeft in Breda, is nog niet duidelijk. Het is al de tweede keer dat Leonardo en Brandts botsen. In de voorbereiding weigerde Leonardo al eens om op te draven als linksbuiten, waarna hij prompt tijdelijk uit het elftal gezet werd.
Vorig seizoen was Leonardo van grote waarde voor NAC. In veertien wedstrijden scoorde de pas 23-jarige Braziliaan acht keer.
(FCUpdate.nl)
Hofs is wel heel klein hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ga is voetbal kijken ofzo.
Beide clubs hebben geen uitlatingen gedaan over de transfersom. Laten we het er maar op houden dat het tussen de 10 en 20 miljoen euro inzit....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Begiristain het volgende:
[..]
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!
[afbeelding]
Mijn argument? Het is een kkjood.quote:
Hofs wel, Janssen is gewoon gemiddeld en er staat wel wat meer dan een Schaars oidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hofs is wel heel klein hoor. Hij stond een tijdje terug naast me, het leek me kleine broertje wel
.
Theo is veel fitter dan andere jaren heurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Ik noem 'em ook altijd Dikke Theo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Theo laat je tanden zien!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
![]()
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Jullie hebben toch geld zat idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragen
Daarom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Theo is veel fitter dan andere jaren heur.
Wat boeit die jodenkliek nou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan kan Theo zijn interlandcarriere wel vergeten...
Bassie![]()
Das toch niet zo bijzonder, had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
speelt zondag gewoon![]()
Geen Nevland dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Bosz heeft op radio Rijnmond gemeld dat een mogelijke vervanger van Kuijt zeker uit het buitenland komt.
Relaxt man, ze moeten niet overhaast te werk gaan, dan maar niks kopen en in de winterstop toeslaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:
Een 'mogelijke' vervanger? Een vervanger!!!
Dan is waarschijnlijk het seizoen al verneukt en is het te laat. Ze moeten gewoon binnen 2 weken een goede spits halen, punt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Relaxt man, ze moeten niet overhaast te werk gaan, dan maar niks kopen en in de winterstop toeslaan.
Mooie foto zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Begiristain het volgende:
[..]
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!
[afbeelding]
deden jullie het voor KJH niet drie seizoenen zonder spits?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
Tot de winterstop zonder spits?
Doe normaal, debiel. Ik word doodziek van jou, alweer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk het seizoen al verneukt en is het te laat. Ze moeten gewoon binnen 2 weken een goede spits halen, punt.
quote:V/d Herik: 'Kuyt verdient groots afscheid'
Op de officiële website van Feyenoord heeft voorzitter Jorien van den Herik gereageerd op het vertrek van Dirk Kuyt. De publiekslieveling stond al maandenlang in de belangstelling, maar vandaag zijn de clubs tot een overeenkomst gekomen. Van den Herik betreurt zijn vertrek, maar kan zeggen dat alledrie de partijen het netjes hebben gespeeld.
"We hebben er alles aan gedaan om Dirk voor Feyenoord te behouden. Daar zijn we heel ver in gegaan en Dirk stond daar voor open, maar we wisten ook dat als zijn droomclub zou komen, de kans zou bestaan dat hij zou vertrekken. Liverpool, ook dat was bekend, was en is zijn droomclub."
"Veel clubs hebben de afgelopen periode geprobeerd Dirk te contracteren, maar telkens heeft hij nee tegen die clubs gezegd omdat ze niet aansprekend genoeg waren voor hem, terwijl er toch zeer gerenommeerde clubs tussen zaten. Dat tekent de instelling van Dirk: of Feyenoord of mijn droomclub."
"Alle partijen hebben zich aan de afspraken gehouden en tot op heden was de reactie steeds nee, maar toen Liverpool met een serieus bod aanklopte wisten we dat een transfer tot de mogelijkheden behoorde."
"Het is jammer voor Feyenoord, maar we gunnen hem deze stap. We moeten Dirk dankbaar zijn voor zijn inzet en loyaliteit richting Feyenoord en haar supporters. Hij verdient respect en een groots afscheid van Feyenoord en we hopen dat hij na zijn buitenlandse loopbaan weer terugkeert in De Kuip," aldus de preses.
Tja genoeg mensen die daar heel lang om geroepen hadden. Oh we laten Leo gaan en hij speelt zo goed. Maar weinigen (kan me alleen CM en mezelf herinneren) zeiden dat ie gewoon een mentaliteits probleem had en daardoor waardeloos is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Waarom halen jullie Leonardo niet terug? Is weggelopen bij NAC
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe normaal, debiel. Ik word doodziek van jou, alweer.
En dat ging ook niet al te best.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
deden jullie het voor KJH niet drie seizoenen zonder spits?
Ik win graag nog maals zo de UEFA cupquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat ging ook niet al te best.
Maar wij hadden nog Zlatan en SonkJullie hebben echt alleen die koekenbakker van een Van Hooijdonk. En om elke wedstrijd nou te winnen door de vrije trappen te benutten...
Tja dromen kan altijd...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik win graag nog maals zo de UEFA cup![]()
Feijenoord wint gewoon. En jij weet ook dondersgoed dat Kuyt geen garantie is voor prijzen, verre van zelfs. Kan alleen maar beter vanaf vandaag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagmaar dan zal jij wel iets zeggen als 'je weet niet of we wel hadden gewonnen mét Kuyt erbij"
Stakker, hebben we een x geld moeten we het toch niet hals over kop over de balk gooien, ze moeten het verstandig besteden, we komen heel langzaam een beetje uit de ellende, maar dat schijn je niet te snappen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagmaar dan zal jij wel iets zeggen als 'je weet niet of we wel hadden gewonnen mét Kuyt erbij"
Toen was jullie selectie een stuk sterker dan nu, samen met hard werken en een beetje geluk. Niet is onmogelijk maar met deze selectie zie ik dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie tot 8 mei 2002 ook keer op keer![]()
Hij is dan ook een achterlijke mongool.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Stakker, hebben we een x geld moeten we het toch niet hals over kop over de balk gooien, ze moeten het verstandig besteden, we komen heel langzaam een beetje uit de ellende, maar dat schijn je niet te snappen!
[/quote]Maar zonder Kuyt stelt dit zooitje al helemaal niet veel meer voor dan Heerenveen ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord wint gewoon. En jij weet ook dondersgoed dat Kuyt geen garantie is voor prijzen, verre van zelfs. Kan alleen maar beter vanaf vandaag.
quote:Waar ik ziek van word bij jou is jou eeuwige ongefundeerde gekanker. Je bent gewoon een jood met een voorliefde voor Feijenoord, kan niet anders.
Ik snap niet waar jij dat vertrouwen in de Feyenoord-top vandaan haalt. Laat ze eerst maar eens wat zien voordat ik ze vertrouw.quote:Feijenoord moet een spits halen, ja. Liever vandaag dan morgen. Ik weet en vertrouw erop dat ze er vanaf vandaag fulltime mee bezig zijn. Net zoals de onderhandelingen met eventuele andere]aankopen. Feijenoord doet er ALLES aan om in twee weken tijd met iets op de proppen te komen.
Nee jij post hoogwaardig met je : "ben ik niet met je eens, opkankeren".quote:Jij bent gewoon constant met je achterlijke tyfuskop aan het blaten en aan het ouweteringhoeren.
Moet je Feijenoord eens wat beter volgen, joodje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap niet waar jij dat vertrouwen in de Feyenoord-top vandaan haalt. Laat ze eerst maar eens wat zien voordat ik ze vertrouw.
30 spelers eruit flikkeren en wat bankzitters van subtoppers en concurrenten halen kan ik ook welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je Feijenoord eens wat beter volgen, joodje.
Je kunt ook geld goed uitgeven én snel handelen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Stakker, hebben we een x geld moeten we het toch niet hals over kop over de balk gooien, ze moeten het verstandig besteden, we komen heel langzaam een beetje uit de ellende, maar dat schijn je niet te snappen!
Lijkt me sterk dat mensen met het syndroom van down tot zoiets in staat zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
30 spelers eruit flikkeren en wat bankzitters van subtoppers en concurrenten halen kan ik ook wel
Daar zijn ze mee bezig? Of verwacht jij in een halve dag ene nieuwe spits in de Kuip.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Je kunt ook geld goed uitgeven én snel handelen hoor.
Nee hoor, wel binnen anderhalve week tot 2 weken. Zitten ze al bij Cruz en Tomasson?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig? Of verwacht jij in een halve dag ene nieuwe spits in de Kuip.
Ze wisten toch al 3 maanden dat de kans bestond dat Kuijt vertrok?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig? Of verwacht jij in een halve dag ene nieuwe spits in de Kuip.
De kans bestond ja, dat wil nog niet zeggen dat er morgenochtend een nieuwe spits wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze wisten toch al 3 maanden dat de kans bestond dat Kuijt vertrok?
Ja, maar hij was toch nog niet weg? En er is een lijst, waarvan een aantal namen al zijn afgevallen. Feijenoord kan pas achter een nieuwe spits aangaan, wanneer het zeker is dat de ander is vertrokken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou dan. Zit je dan te zeiken constant. Tomasson is geen spits. Mogen ze in Stuttgart laten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee hoor, wel binnen anderhalve week tot 2 weken. Zitten ze al bij Cruz en Tomasson?
Ze hadden toch al wel kunnen polzen of die spelers haalbaar zijn en of ze zin hebben om te komen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, maar hij was toch nog niet weg? En er is een lijst, waarvan een aantal namen al zijn afgevallen. Feijenoord kan pas achter een nieuwe spits aangaan, wanneer het zeker is dat de ander is vertrokken.
Als je dat niet begrijpt.
Daar kiezen zij niet voor, omdat er dan binnen de kortste keren weer allemaal namen op straat liggen. Vermoeilijkt de onderhandelingen alleen maar....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze hadden toch al wel kunnen polzen of die spelers haalbaar zijn en of ze zin hebben om te komen?
Tja je gaat er op achteruit want als je er niet op achteruit zou gaan dan zou je weer geen geld overhouden. Liverpool zou een gelijkwaardige speler voor minder geld ook wel kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef devv05 het volgende:
Er komt echt nog wel een vervanger, Nevland ofzo. Alleen je zult er gewoon sowiezo op achteruitgaan want een 2e Kuijt vind je niet zo snel.
elk jaar een nieuwe coach omdat ze niet de 20 talen spreken die nodig zijn om met je spelers te communiceren is beter ja ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
30 spelers eruit flikkeren en wat bankzitters van subtoppers en concurrenten halen kan ik ook wel
Zit ook niet te wachten op een 2e Kuijt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef devv05 het volgende:
Er komt echt nog wel een vervanger, Nevland ofzo. Alleen je zult er gewoon sowiezo op achteruitgaan want een 2e Kuijt vind je niet zo snel.
maar wel iemand die gemiddeld 1 goal per wedstrijd maaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zit ook niet te wachten op een 2e Kuijt...
En iemand die z'n bek open durft te trekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
maar wel iemand die gemiddeld 1 goal per wedstrijd maakt![]()
Kezzaaaaaa!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
maar wel iemand die gemiddeld 1 goal per wedstrijd maakt![]()
Je gaat toch niet 3 maanden van te voren een nieuwe spits aantrekken. Wie weet kwam Liverpool wel niet met de centen, ging heel de deal niet door en zit je met 2 dure spitsen. Lekker beleid...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Lucius waarschijnlijk opvolger Kuyt
17 augustus 2006, 18:17
Door: Andy Vinkenborg
Nu Dirk Kuyt is vertrokken bij Feyenoord moet er een nieuwe aanvoerder worden benoemd. Theo Lucius is waarschijnlijk de opvolger van het boegbeeld van Feyenoord dat, zoals bekend, naar het Engelse Liverpool vertrok.
Volgens Radio Rijnmond is Theo Lucius de belangrijkste gegadigde om Dirk Kuyt op te volgen als aanvoerder. Intern is er al over gesproken. Zondag zal blijken of Theo Lucius de band ook daadwerkelijk heeft overgenomen van Dirk Kuyt.
Jij ondere andere. Met je Janssen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zitten hier echt gasten met de herseninhoud van een eencellig diertje zonder geslachtsorgaan die zodra ze in contact komen met zuurstof direct sterven.
Janssenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij ondere andere. Met je Janssen.
Janssenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij ondere andere. Met je Janssen.
Pelle zou geweldig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Janssen voegt niks toe, de middenvelders die we nu hebben zijn beter.
Volgens een user op Feyenoord Netwerk willen ze Cruz huren (Ben ik tegen, huren heb je niks aan, hij heeft ze contract onlangs nog verlengd tot 2009 of 2010 geloof ik) en anders Carew of Nevland.
Van Nevland weet je dat je een spits haalt die wellicht 15 tot 20 goals maakt, maar een spits bij Feyenoord moet eerder 20 tot 25 goals maken, en dat zie ik Nevland (Maar ook Cruz en Carew) niet doen. Dus moet er maar een goalgetter komen die intensief gescout is of iemand die het echt kan worden.
Had Feyenoord geen interesse in Pelle van Lecce? Die zijn wel gedegradeerd nu, en dat vond ik een zeer talentvolle jongen, een jaar geleden dan. Maarja die zal wel nooit komen.
Iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Je gaat Lucius toch geen aanvoerder maken
Niet goed genoeg, bij Moeskroen kon ie wel wat, maar bij Auxerre heeft ie nog niet laten zien dat ie een topspits is. (Is hij dus ook niet).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Carew, onhaalbaar. Pieroni dacht ik zelf ook al aan maar lijkt mij ook onhaalbaar.
Vond Dirk bij Utrecht nou ook niet echt "topspitsheid" uitstralen, maargoed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, bij Moeskroen kon ie wel wat, maar bij Auxerre heeft ie nog niet laten zien dat ie een topspits is. (Is hij dus ook niet).
idem. Het is Timmer of hij. Dan liever Lucius.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vind 't wel een logische (en goede) keuze
Of Greene. Bahia zou ook wel n goeie zijn, maar geen idee hoe die in de groep ligt/hoe zn NLs is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
idem. Het is Timmer of hij. Dan liever Lucius.
Hou eens op met dat woordje. Wij zijn FEYENOORD!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Carew, onhaalbaar. Pieroni dacht ik zelf ook al aan maar lijkt mij ook onhaalbaar.
Bahia kan prima Nederlands, maar dan is het nog maar de vraag of hij een echte leider is. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of Greene. Bahia zou ook wel n goeie zijn, maar geen idee hoe die in de groep ligt/hoe zn NLs is.
Iemand meer info over die Pelle?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Had Feyenoord geen interesse in Pelle van Lecce? Die zijn wel gedegradeerd nu, en dat vond ik een zeer talentvolle jongen, een jaar geleden dan. Maarja die zal wel nooit komen.
Wij zijn de BESTE! ohneequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hou eens op met dat woordje. Wij zijn FEYENOORD!
Was ooit de nieuwe Toni, maar heeft dat niet waar kunnen maken.. werd door Lecce (dat zelfs gedegradeerd is) verhuurd aan een club dat begon met een C, Cremonese (Serie B) volgens mij. En daar speelde hij een anoniem seizoen volgens mij..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Iemand meer info over die Pelle?
Dat idee heb ik wel. Hij straalt ook wel wat uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Bahia kan prima Nederlands, maar dan is het nog maar de vraag of hij een echte leider is. Volgens mij niet.
Pffffquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Laat dat stel mietjes maar zorgen dat we dat na komend seizoen kunnen roepen
Klinkt niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Was ooit de nieuwe Toni, maar heeft dat niet waar kunnen maken.. werd door Lecce (dat zelfs gedegradeerd is) verhuurd aan een club dat begon met een C, Cremonese (Serie B) volgens mij. En daar speelde hij een anoniem seizoen volgens mij..
Maar weet het niet zeker
Met Cruz ben je minstens net zo sterkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef devv05 het volgende:
Alleen je zult er gewoon sowiezo op achteruitgaan want een 2e Kuijt vind je niet zo snel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef Ricky_ het volgende:
In het RTL Nieuws net een stukje over Kuijt en Quick Boys. Komt er zo iemand van Quick Boys aan het woord, die heet ook Kuijt. Volgens de verslaggever geen familie. Je zit in Katwijk hoor.![]()
Cruz zou een leuke aankoop zijn. Maar ik blijf er ook bij dat Feyenoord gewoon stom is geweest door Lazovic te laten gaan. Had die jongen eindelijk een echte kans gegeven, en hij had waarschijnlijk gewoon zijn doelpuntjes meegepikt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Met Cruz ben je minstens net zo sterk.
Hij had die konijn in amsterdam doen laten verbleken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cruz zou een leuke aankoop zijn. Maar ik blijf er ook bij dat Feyenoord gewoon stom is geweest door Lazovic te laten gaan. Had die jongen eindelijk een echte kans gegeven, en hij had waarschijnlijk gewoon zijn doelpuntjes meegepikt.
Jah, alleen jammer dat (terwijl Danko er nog was) maar heel weinig supporters dit inzagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cruz zou een leuke aankoop zijn. Maar ik blijf er ook bij dat Feyenoord gewoon stom is geweest door Lazovic te laten gaan. Had die jongen eindelijk een echte kans gegeven, en hij had waarschijnlijk gewoon zijn doelpuntjes meegepikt.
Om na het huurjaar gelijk gekocht te worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Ik las dat Lazovic dit jaar alleen verhuurd was![]()
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, alleen jammer dat (terwijl Danko er nog was) maar heel weinig supporters dit inzagen
Je weet maar nooit, natuurlijk! Volgens mij heeft Danko meer potentie dan hij heeft kunnen laten zien bij Feyenoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij had die konijn in amsterdam doen laten verbleken.
Las en hoorde nogal eens dat'ie beter weg kon gaan.quote:
Maar Kalou was weg, en de kans was groot dat Kuyt ook zou vertrekken. Beetje erg voorbarig dus om Danko meteen maar te laten gaan. Vind ik dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:16 schreef Calciumdude het volgende:
hij had gewoon de pech dat Kuijt en Kalou het zo goed deden voorin .
een extra/nieuwe spits was toen niet nodig (zeker niet voor dat geld !! )
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef Keltie het volgende:
Ebi Smolarek, kan die niet in de spits uit de voeten?
Op LN jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Las en hoorde nogal eens dat'ie beter weg kon gaan.
"helaazovic"![]()
Gelukkig wel, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
THEO BLIJFT IN ARNHEM - ZUID THEO BLIJFT IN ARNHEM ZUID !!!!
Op de nieuwsberichten na, kijk ik nooit op LNquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Op LN jamaar voor de rest werd ie bijna even hard toegezongen als Gyan, terwijl zn vervangers het goed deden.
Wat was de laatste fnoord spits die 1-op-1 liep?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij had die konijn in amsterdam doen laten verbleken.
Net als dat Ajax dat vorig seizoen altijd beter speelde maar nooit scoorde. Pierre is een maar een matige spits die aardig goed kan koppen en gespecialiseerd is in vrije trappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Durf te wedden dat Feijenoord zondag beter speelt met Pierre voorin, dan met Kuijt. Zeg het niet graag...
Nee, ik kom hem morgen wel ophalenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
THEO BLIJFT IN ARNHEM - ZUID THEO BLIJFT IN ARNHEM ZUID !!!!
Dat zou Lazovic zijn geweest. Had hij de kans gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat was de laatste fnoord spits die 1-op-1 liep?
Een of twee weken zonder een andere spits kan best. Groningen en Heracles worden gewoon verslagen. Zie het probleem niet. Desnoods gooit Koeman Boussaboun erin. Die moet vast wel wat kunnen in de spits....quote:Net als dat Ajax dat vorig seizoen altijd beter speelde maar nooit scoorde. Pierre is een maar een matige spits die aardig goed kan koppen en gespecialiseerd is in vrije trappen.
Zeg dat maar tegen PSVquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Openingswedstrijden zijn altijd anders, meestal wint de top 4 met gemak de eerste wedstrijd.
quote:Toch blijft Groningen uit lastig..
Dat gaat niet door, die heeft aangegeven toch maar bij Viola te blijven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk kunnen ze morgen Luca Toni als nieuw spits presenteren.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik kom hem morgen wel ophalen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:17 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord en Liverpool doen geen meldingen over de hoogte van de transfersom.
Ruim? Alles boven de 15 is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef Sender_ het volgende:
Wordt toch overal wel aangegeven dat het ruim 18 miljoen euro is.
Engelse krant zei 13 miljoen. Ik denk er tussenin, 16 ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef Sender_ het volgende:
Wordt toch overal wel aangegeven dat het ruim 18 miljoen euro is.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk kunnen ze morgen Luca Toni als nieuw spits presenteren.
2 lijkt me voldoendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
hoeveel miljoen neem je dan mee ?
Waarom? Zeer verstandig om niks te zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
hou maar op, word ik zeer chagerijnig van.
Vind ik niet. Volgens dat lijstje hierboven ergens zouden we meer dan 35 miljoen euro hebben verdiend aan transfersommen in een jaar. En toch lopen ze nog te zeuren over schulden e.d. Daar zit iets fout dan, maar wat?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Zeer verstandig om niks te zeggen.
cwo@feyenoord.nl geloof ik. Vraag anders Dirk-Kuijt ff, hij heeft hem boven z'n bed hangen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:28 schreef Keltie het volgende:
Wat was dat mailadres van Woerts?
Ik ken nog wel een goedkoop spitsje (al kan'ie ook links/centraal op het middenveld en in de defensie terecht.. is beter dan Pascal B.) ... Meld mezelf wel als de scouts het niet doen
Wie loopt te zeuren over schulden? Heb er al een tijd niks meer over gelezen. En Feijenoord heeft geen verplichtingen om bekend te maken wat ze krijgen voor Kuijt. Is ook niet goed voor de onderhandelingen die deze weken gaan volgen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Volgens dat lijstje hierboven ergens zouden we meer dan 35 miljoen euro hebben verdiend aan transfersommen in een jaar. En toch lopen ze nog te zeuren over schulden e.d. Daar zit iets fout dan, maar wat?
D-K heeft een ban.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
cwo@feyenoord.nl geloof ik. Vraag anders Dirk-Kuijt ff, hij heeft hem boven z'n bed hangen.
Als ze wel mededelingen doen over de tranfsersom, weten niet alleen wij hem, maar ook clubs waar Feyenoord straks gaat aankloppen voor een nieuwe speler. Gevolg is dat die club de prijs hoger zet dan anders, want Feyenoord heeft toch zoveel euro ontvangen voor die speler. Nu kunnen ze slechts gissen ernaar. Strategisch veel beter voor Feyenoord bij onderhandelingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Volgens dat lijstje hierboven ergens zouden we meer dan 35 miljoen euro hebben verdiend aan transfersommen in een jaar. En toch lopen ze nog te zeuren over schulden e.d. Daar zit iets fout dan, maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |