De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef Cart_man het volgende:
Niet te hopen dat zoiets waar zou zijn. Janssen.De Cler
![]()
Gio graag, Tomasson weet ik niet. Liever een echte spits.
Drenthe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe.
Waarom geen Janssen en wel Tymo?![]()
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!quote:Dirk Kuyt is a Liverpool player.
The Dutch striker has completed his £9million move from Feyenoord and is expected to be named in the squad for Saturday's trip to Sheffield United.
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.
En Tymo of Janssen? Ja, sinds gisteravond zijn het beide internationals. Ik heb alleen bij Tymo wel een beter gevoel dan Janssen.
En zijn allebei 1 meter 50.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Janssen is toch "van normale lengte"?quote:
Toch maar terughalen als spits?quote:Boze Leonardo loopt weg bij training NAC
17 augustus 2006
Leonardo maakt geen deel uit van de selectie van NAC voor het eerste competitieduel van het seizoen, komende zaterdag tegen AZ. De Braziliaan is boos weggelopen bij een training, na een woordenwisseling met trainer Ernie Brandts. De oefenmeester had wat aan te merken op het spel van Leonardo, die op zijn beurt niet van de kritiek gediend was.
Na een korte, maar hevige, woordenwisseling stapte Leonardo boos van het trainingsveld af. Brandts besloot hem vervolgens niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen AZ. Of Leonardo nog toekomst heeft in Breda, is nog niet duidelijk. Het is al de tweede keer dat Leonardo en Brandts botsen. In de voorbereiding weigerde Leonardo al eens om op te draven als linksbuiten, waarna hij prompt tijdelijk uit het elftal gezet werd.
Vorig seizoen was Leonardo van grote waarde voor NAC. In veertien wedstrijden scoorde de pas 23-jarige Braziliaan acht keer.
(FCUpdate.nl)
Hofs is wel heel klein hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ga is voetbal kijken ofzo.
Beide clubs hebben geen uitlatingen gedaan over de transfersom. Laten we het er maar op houden dat het tussen de 10 en 20 miljoen euro inzit....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Begiristain het volgende:
[..]
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!
[afbeelding]
Mijn argument? Het is een kkjood.quote:
Hofs wel, Janssen is gewoon gemiddeld en er staat wel wat meer dan een Schaars oidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hofs is wel heel klein hoor. Hij stond een tijdje terug naast me, het leek me kleine broertje wel
.
Theo is veel fitter dan andere jaren heurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Ik noem 'em ook altijd Dikke Theo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Theo laat je tanden zien!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
![]()
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Jullie hebben toch geld zat idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragen
Daarom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Theo is veel fitter dan andere jaren heur.
Wat boeit die jodenkliek nou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan kan Theo zijn interlandcarriere wel vergeten...
Bassie![]()
Das toch niet zo bijzonder, had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
speelt zondag gewoon![]()
Geen Nevland dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Bosz heeft op radio Rijnmond gemeld dat een mogelijke vervanger van Kuijt zeker uit het buitenland komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |