Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.quote:
Al die negers lijken op elkaar johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het lijkt zn neef wel![]()
-edit- dacht dat het Davids was![]()
Als je de verdediging en het middenveld goed versterkt kun je er wel op voorruit gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
Ja, en? Dat komt dus doordat Feijenoord geen vertrouwen heeft gehad bij het onderhandelen, lul toch niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.
Ono en Ghaly was het verstandigste van Feijenoord in jaren. Op dat tweede punt zit je alleen maar te speculeren. Lekker simpel van je. Dat is het enige wat je doet, uitgaan van allerlei dingen zonder dat je weet of het waar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Nog geen partij gespeeld volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:24 schreef Kaap het volgende:
Hoe doet Ghaly het trouwens bij zijn nieuwe club?
DK is een goede spits maar nog belangrijker een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen en net dat beetje extra kan geven om toch die ene goal te maken, een echte werker dus die 110% geeft als het nodig is. Nevland zou een leuke vervanger zijn als spits, maar die tweede taak zie ik hem niet vervullen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)
EDIT:
Great minds ... blabla...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nog niks gespeelt
Serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nog geen partij gespeeld volgens mij
Dat is al eens eerder goed gegaan jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Door die blessure gepasseerd denk ik?
We moeten Tomasson halen en dan een duo vormen met Pierre![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Zou Ruud Heus nog willen backen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef twi het volgende:
Ik zou dan Bosvelt ook maar halen. En Paauwe.
Lijkt me toch echt iets slimmer om dat geld te steken in een nieuw team, in plaats van oude glorie.
Grote handen heb jij of een slecht geheugenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ono kom op man, de goeie wedstrijden van hem zijn op 1 hand te tellen, de laatste 2 jaar heb je bijna niks aan hem gehad
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou Ruud Heus nog willen backen?![]()
Niet overdrijven, hè. Alleen het jaar van de UEFA cup winst heb ik van hem kunnen genieten. Daarna was het weinig soeps meer...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
van Gobbel kan het geld wel gebruiken, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)
Hebben we meteen iemand in huis die PSV aanpakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:45 schreef Kaap het volgende:
Tomasson vind ik niet eens zon heel slecht idee
Hebben ze niet nodig...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef zjroentje het volgende:
Wel genoeg snelheid dan voorin.
quote:Janssen weer in gesprek met Feyenoord, Ook de Cler bezig met een contract
donderdag, 17 augustus 2006
Nu Dirk Kuijt verkocht is liggen de keuzes open die eerder te duur waren, zo kunnen wij uit betrouwbare bronnen vermelden dat de zaakwaarnemers van: V.Bronckhorst,Janssen,De Cler en Tomasson weer aant informeren zijn en ook zou Feyenoord vooral hengelen naar de diensten van Tomasson en Janssen, zij zouden vervangers zijn voor de respectievelijke Patrick Paauwe en Dirk Kuijt.
Gio en Oranje-Debutant Janssen zouden gehaald worden voor de breedte.
(Dit kunnen wij niet melden met 100% zekerheid)
Laast Aangepast ( donderdag, 17 augustus 2006 )
www.fifaweb.comquote:Nevland wordt door Feyenoord medisch gekeurd
donderdag, 17 augustus 2006
Rotterdam - Uit enige bronnen hebben wij vernomen dat de Noor Erik Nevland vandaag of morgen medisch wordt gekeurd, de Groninger zou daarna een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. De transfersom zou tussen de 2 en 3 miljoen liggen.
Vanmiddag of morgen geven we meer informatie, hou de site dus in de gaten
Eerder een kutbeleid van Feyenoord, waren die berichten maar waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
www.fifaweb.comquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
[..]
[..]
www.fifaweb.com![]()
Wat ga je nu met dat boekje doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ZO net terug uit Limburg, onderweg in de trein nog op radio 1 interview gehoord met Zaakwaarnemer Kuyt, Peter Bosz en Chris Woerts,
Dag Dirk
R.I.P
Frutosquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijn!
Zelf heb ik die gast nooit zien spelen eerlijk gezegt
Ask Jorien.. hij is fan van die gozer
www.fifaweb.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
www.fifaweb.com
This page is parked free, courtesy of GoDaddy.com
?
Maar goed, slaat natuurlijk nergens op. Als we van elke kutsite die niemand kent hier berichten posten zit dit topic snel vol.
De laatste jaren heeft hij toch niks meer gepresteerd? De 1e seizoenen was het een topper waarvan ik dacht dat hij het ver zou schoppen, heeft hij op het WK überhaupt gespeeld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef Cart_man het volgende:
Niet te hopen dat zoiets waar zou zijn. Janssen.De Cler
![]()
Gio graag, Tomasson weet ik niet. Liever een echte spits.
Drenthe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
De Cler zou wel een oplossing voor ons linksback probleem zijn. Gisteren haalde hij toch wat ballen weg en kwam goed op de flanken.
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe.
Waarom geen Janssen en wel Tymo?![]()
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!quote:Dirk Kuyt is a Liverpool player.
The Dutch striker has completed his £9million move from Feyenoord and is expected to be named in the squad for Saturday's trip to Sheffield United.
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef Kaap het volgende:
[..]
De vraag is of Drenthe dat wat hij heeft laten zien ook een seizoen vol kan houden. Hij is natuurlijk nog jong.
En Tymo of Janssen? Ja, sinds gisteravond zijn het beide internationals. Ik heb alleen bij Tymo wel een beter gevoel dan Janssen.
En zijn allebei 1 meter 50.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Janssen is toch "van normale lengte"?quote:
Toch maar terughalen als spits?quote:Boze Leonardo loopt weg bij training NAC
17 augustus 2006
Leonardo maakt geen deel uit van de selectie van NAC voor het eerste competitieduel van het seizoen, komende zaterdag tegen AZ. De Braziliaan is boos weggelopen bij een training, na een woordenwisseling met trainer Ernie Brandts. De oefenmeester had wat aan te merken op het spel van Leonardo, die op zijn beurt niet van de kritiek gediend was.
Na een korte, maar hevige, woordenwisseling stapte Leonardo boos van het trainingsveld af. Brandts besloot hem vervolgens niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen AZ. Of Leonardo nog toekomst heeft in Breda, is nog niet duidelijk. Het is al de tweede keer dat Leonardo en Brandts botsen. In de voorbereiding weigerde Leonardo al eens om op te draven als linksbuiten, waarna hij prompt tijdelijk uit het elftal gezet werd.
Vorig seizoen was Leonardo van grote waarde voor NAC. In veertien wedstrijden scoorde de pas 23-jarige Braziliaan acht keer.
(FCUpdate.nl)
Hofs is wel heel klein hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ga is voetbal kijken ofzo.
Beide clubs hebben geen uitlatingen gedaan over de transfersom. Laten we het er maar op houden dat het tussen de 10 en 20 miljoen euro inzit....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Begiristain het volgende:
[..]
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!
[afbeelding]
Mijn argument? Het is een kkjood.quote:
Hofs wel, Janssen is gewoon gemiddeld en er staat wel wat meer dan een Schaars oidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hofs is wel heel klein hoor. Hij stond een tijdje terug naast me, het leek me kleine broertje wel
.
Theo is veel fitter dan andere jaren heurquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Ik noem 'em ook altijd Dikke Theo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso wacht al op de papegaaien die met "Dikke Theo" of "Dikke pad" aan komen zetten![]()
![]()
Theo laat je tanden zien!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Tomasso het volgende:
![]()
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drenthe > Boeit niet, nu is het ondermaats. Heb liever een jeugdspeler die wat minder draait dan een volwassen gast. Dipjes moet je toch overwinnen door te spelen.
Janssen ken ik, Tymo niet.. Zie liever Janssen samen met Hofs op het middenveld.
Die gaan er beide voor
Jullie hebben toch geld zat idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
En wellicht kunnen we Janssen voor minder dan 6 krijgen, bij fietstas zullen ze meteen denken 6 miljoen te kunnen vragen
Daarom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Theo is veel fitter dan andere jaren heur.
Wat boeit die jodenkliek nou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan kan Theo zijn interlandcarriere wel vergeten...
Bassie![]()
Das toch niet zo bijzonder, had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
speelt zondag gewoon![]()
Geen Nevland dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef Cart_man het volgende:
Bosz heeft op radio Rijnmond gemeld dat een mogelijke vervanger van Kuijt zeker uit het buitenland komt.
Relaxt man, ze moeten niet overhaast te werk gaan, dan maar niks kopen en in de winterstop toeslaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:24 schreef daaaaan het volgende:
Een 'mogelijke' vervanger? Een vervanger!!!
Dan is waarschijnlijk het seizoen al verneukt en is het te laat. Ze moeten gewoon binnen 2 weken een goede spits halen, punt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Relaxt man, ze moeten niet overhaast te werk gaan, dan maar niks kopen en in de winterstop toeslaan.
Mooie foto zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Begiristain het volgende:
[..]
£9million komt overeen met dik 13 miljoen euri. Tegenstrijdig wat betreft die 18 miljoen!
[afbeelding]
deden jullie het voor KJH niet drie seizoenen zonder spits?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
Tot de winterstop zonder spits?
Doe normaal, debiel. Ik word doodziek van jou, alweer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk het seizoen al verneukt en is het te laat. Ze moeten gewoon binnen 2 weken een goede spits halen, punt.
quote:V/d Herik: 'Kuyt verdient groots afscheid'
Op de officiële website van Feyenoord heeft voorzitter Jorien van den Herik gereageerd op het vertrek van Dirk Kuyt. De publiekslieveling stond al maandenlang in de belangstelling, maar vandaag zijn de clubs tot een overeenkomst gekomen. Van den Herik betreurt zijn vertrek, maar kan zeggen dat alledrie de partijen het netjes hebben gespeeld.
"We hebben er alles aan gedaan om Dirk voor Feyenoord te behouden. Daar zijn we heel ver in gegaan en Dirk stond daar voor open, maar we wisten ook dat als zijn droomclub zou komen, de kans zou bestaan dat hij zou vertrekken. Liverpool, ook dat was bekend, was en is zijn droomclub."
"Veel clubs hebben de afgelopen periode geprobeerd Dirk te contracteren, maar telkens heeft hij nee tegen die clubs gezegd omdat ze niet aansprekend genoeg waren voor hem, terwijl er toch zeer gerenommeerde clubs tussen zaten. Dat tekent de instelling van Dirk: of Feyenoord of mijn droomclub."
"Alle partijen hebben zich aan de afspraken gehouden en tot op heden was de reactie steeds nee, maar toen Liverpool met een serieus bod aanklopte wisten we dat een transfer tot de mogelijkheden behoorde."
"Het is jammer voor Feyenoord, maar we gunnen hem deze stap. We moeten Dirk dankbaar zijn voor zijn inzet en loyaliteit richting Feyenoord en haar supporters. Hij verdient respect en een groots afscheid van Feyenoord en we hopen dat hij na zijn buitenlandse loopbaan weer terugkeert in De Kuip," aldus de preses.
Tja genoeg mensen die daar heel lang om geroepen hadden. Oh we laten Leo gaan en hij speelt zo goed. Maar weinigen (kan me alleen CM en mezelf herinneren) zeiden dat ie gewoon een mentaliteits probleem had en daardoor waardeloos is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Waarom halen jullie Leonardo niet terug? Is weggelopen bij NAC
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe normaal, debiel. Ik word doodziek van jou, alweer.
En dat ging ook niet al te best.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
deden jullie het voor KJH niet drie seizoenen zonder spits?
Ik win graag nog maals zo de UEFA cupquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat ging ook niet al te best.
Maar wij hadden nog Zlatan en SonkJullie hebben echt alleen die koekenbakker van een Van Hooijdonk. En om elke wedstrijd nou te winnen door de vrije trappen te benutten...
Tja dromen kan altijd...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik win graag nog maals zo de UEFA cup![]()
Feijenoord wint gewoon. En jij weet ook dondersgoed dat Kuyt geen garantie is voor prijzen, verre van zelfs. Kan alleen maar beter vanaf vandaag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagmaar dan zal jij wel iets zeggen als 'je weet niet of we wel hadden gewonnen mét Kuyt erbij"
Stakker, hebben we een x geld moeten we het toch niet hals over kop over de balk gooien, ze moeten het verstandig besteden, we komen heel langzaam een beetje uit de ellende, maar dat schijn je niet te snappen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik spreek je wel na het verlies tegen Groningen zondagmaar dan zal jij wel iets zeggen als 'je weet niet of we wel hadden gewonnen mét Kuyt erbij"
Toen was jullie selectie een stuk sterker dan nu, samen met hard werken en een beetje geluk. Niet is onmogelijk maar met deze selectie zie ik dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie tot 8 mei 2002 ook keer op keer![]()
Hij is dan ook een achterlijke mongool.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Stakker, hebben we een x geld moeten we het toch niet hals over kop over de balk gooien, ze moeten het verstandig besteden, we komen heel langzaam een beetje uit de ellende, maar dat schijn je niet te snappen!
[/quote]Maar zonder Kuyt stelt dit zooitje al helemaal niet veel meer voor dan Heerenveen ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord wint gewoon. En jij weet ook dondersgoed dat Kuyt geen garantie is voor prijzen, verre van zelfs. Kan alleen maar beter vanaf vandaag.
quote:Waar ik ziek van word bij jou is jou eeuwige ongefundeerde gekanker. Je bent gewoon een jood met een voorliefde voor Feijenoord, kan niet anders.
Ik snap niet waar jij dat vertrouwen in de Feyenoord-top vandaan haalt. Laat ze eerst maar eens wat zien voordat ik ze vertrouw.quote:Feijenoord moet een spits halen, ja. Liever vandaag dan morgen. Ik weet en vertrouw erop dat ze er vanaf vandaag fulltime mee bezig zijn. Net zoals de onderhandelingen met eventuele andere]aankopen. Feijenoord doet er ALLES aan om in twee weken tijd met iets op de proppen te komen.
Nee jij post hoogwaardig met je : "ben ik niet met je eens, opkankeren".quote:Jij bent gewoon constant met je achterlijke tyfuskop aan het blaten en aan het ouweteringhoeren.
Moet je Feijenoord eens wat beter volgen, joodje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap niet waar jij dat vertrouwen in de Feyenoord-top vandaan haalt. Laat ze eerst maar eens wat zien voordat ik ze vertrouw.
30 spelers eruit flikkeren en wat bankzitters van subtoppers en concurrenten halen kan ik ook welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je Feijenoord eens wat beter volgen, joodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |